مقالات وب سایت

خرید آباژور در لاله زار

آباژور لاله زار

عموم مردم  به‌منظور خرید آباژور در لاله زار به‌صورت حضوری در این مراکز رفته و خرید خود را انجام می‌دهند. این یک مشکل برای مردم است و در این شرایط حضور می‌تواند انتخاب مناسبی برای آن‌ها نباشد. آباژور وسیله‌ای است که نه تنها در روشنایی بلکه در زیباسازی محیط نیز به خوبی ایفای نقش می‌کند. برای خرید این دسته از تجهیزات روشنایی نیز لازم است تمامی اعضای خانواده در انتخاب آن سهیم باشند. چرا که اکسسوری منزل تجهیزاتی است که دائماً آن‌ها با آن سروکار دارند و از همین جهت باید متناسب با سلیقه تمامی افراد خانه باشد. پس اگر می‌خواهید آباژور خریداری نمایید بهترین گزینه برای شما فروشگاه اینترنتی لاکچری لایت است. دلایل متعددی برای این موضوع وجود دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم داشت.

آباژور چیست؟

یکی از مراکز خرید آباژور لاله زار تهران است. اگر تاکنون به این مکان رفته باشید مراکز فروش تجهیزات روشنایی متعددی را مشاهده خواهید کرد. اما آباژور صرفاً یک اکسسوری روشنایی نیست و این وسیله را دکوراتیو می‌دانند. جزئیات تشکیل‌دهنده این اکسسوری محبوب عبارت‌اند از لامپ، کلاهک، سیم و اتصالات، حباب و پایه. نورپردازی آباژور ملایم است و از همین جهت بیشترین کاربرد آن‌ها در اتاق خواب است. امکان جابجایی آباژور به راحتی امکان‌پذیر است و می‌توانید به تمامی نقاط خانه آن را منتقل کنید. بعضی از افراد آباژور را با چراغ خواب اشتباه می‌گیرند. در ادامه تفاوت این دو اکسسوری را نیز به خوبی شرح خواهیم داد.

آباژور لاله زار

آباژور لاله زار

تفاوت آباژور با چراغ خواب چیست؟

تجهیزات روشنایی اعم از چراغ خواب و آباژور در لاله زار قابل خرید است. اما آیا شما به خوبی تفاوت این دو وسیله روشنایی را میدانید یا که خیر؟ برخی از افراد وجود دارند که آباژور را به عنوان چراغ خواب در اتاقشان قرار داده‌اند اما آباژورهای بزرگ‌تری با میزان نور بیشتر وجود دارند که در سایر مکان‌های خانه قرار داده می‌شوند. استفاده از این موارد به عنوان چراغ خواب امکان‌پذیر نیست و فضای زیادی از اتاق را اشغال می‌کنند که دکور اتاق خواب را نیز خراب می‌کند. این دو اکسسوری روشنایی دارای تفاوت‌های هستند که به آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

  • برای چراغ خواب الزامی در وجود شید نیست اما آباژور باید دارای شید یا همان کلاهک باشد.
  • به این موضوع اشاره داشتیم که نور خروجی توسط آباژور از چراغ خواب بیشتر است و در مکان‌هایی همچون پذیرایی استفاده می‌شود.
  • آباژور صرفاً به‌منظور ایجاد روشنایی خریداری نمی‌شود و همچون شمعدانی‌های جنبه دکوراتیو نیز دارند. اما چراغ خواب صرفاً به‌منظور ایجاد نوری ملایم خریداری می‌شود.
  • آباژورها اساساً دارای طراحی‌های متنوع‌تری نسبت به کاربرد در محیط هستند و از همین جهت انواع دیواری، رومیزی، ایستاده و سقفی نیز دارند اما چراغ خواب از این ویژگی برخوردار نیست و صرفاً دارای انواع رومیزی و دیواری است.

تقسیم‌بندی آباژورها بر اساس سبک طراحی

قطعاً تا به حال تنوع را در آباژورها مشاهده کرده‌اید. برای مشاهده تنوع آباژور لاله زار انتخاب بدی نیست اما می‌توانید بدون حضور در خیابان لاله زار و با مراجعه به سایت لاکچری لایت بسیاری از این محصولات را ببینید و با یکدیگر مقایسه کنید. پس از مشاهده انواع این آباژورها متوجه یک موضوع مهم خواهید شد. این نوع اکسسوری دارای دو نوع سبک طراحی است که دارای محبوبیت بسیار زیادی هستند و می‌توانید این تجهیزات را متناسب با محیط دکوراسیون خریداری نمایید. در ادامه در رابطه با هر سبک توضیحاتی را خواهیم داد.

مرکز فروش شید آباژور در تهران
  • آباژورهای مورد استفاده در دکوراسیون کلاسیک: اساساً به سبک‌های مجلل و فاخر کلاسیک میگویند. اگر دقت کرده باشید در این دکوراسیون‌های تمامی تجهیزات به کار برده شده لوکس و پرزرق و برق است. این دسته از اکسسوری نیز در سبک کلاسیک طراحی شده و دارای جلال و زرق و برق خاصی است.
  • آباژورهای مورد استفاده در دکوراسیون مدرن: یک مورد بسیار مهم در دکوراسیون خانه آن است که خانم خانه به هماهنگی تجهیزات و وسایل خانه با یکدیگر اهمیت بسیار زیادی بدهد. برای مثال اگرکه دکوراسیون منزل شما به‌طور مدرن طراحی شده لازم است که آباژور مدرن این دکوراسیون را تکمیل کنید. آباژورهای با طراحی مدرن دارای سادگی و در عین حال جذابیت هستند و یک فضای شیک و ایده آل را به شما هدیه می‌دهند.

متریال‌های مختلف آباژورهای لاله زار در لاکچری لایت

بسیاری از مراکز تخصصی فروش تجهیزات روشنایی آباژور در لاله زار تهران سعی بر ارائه این محصولات در تنوع متریال را دارند. قطعاً متریال‌های متفاوت یکی از دلایل قیمت این محصولات هستند پس می‌توانید با توجه به آلیاژ به کار برده شده در این محصولات خریدی مطمئن داشته باشید. این می‌تواند از جهت قیمت برای شما بسیار خوب باشد تا آباژور با کیفیت پایین و قیمت بالا خریداری نکنید.

  • آباژورهای فلزی: متریال تولیدی این دسته از آباژورها فلزات هستند که هم دارای استحکام و هم زیبایی بسیار زیادی هستند. آلومینیوم، فولاد، آهن، برنج و برخی دیگر از این فلزات در تولید انواع سبک‌ها اعم از مدرن و کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • آباژورهای سرامیکی: تنوع در این سبک به میزان بسیار زیادی وجود دارد و می‌تواند بر اساس سلیقه و دکوراسیون خود یکی از این محصولات را در طرح‌های متفاوت و مکان مورد استفاده خریداری نمایید.
  • آباژورهای استیل: این نوع از آباژورها معمولاً در دسته آباژورهای فانتزی و مدرن قرار می‌گیرند که در حقیقت نوعی تکمیل‌کننده در فضاهای مدرن هستند که از جذابیت بسیار زیادی نیز برخوردار هستند.
  • آباژورهای برنزی: دسته‌ای از آباژورها هستند که استفاده آن‌ها برای سبک‌های مدرن نیست و اغلب در دکوراسیون‌های روستیک مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • آباژورهای سنگی: یک دسته جدید و محبوب در سبک مدرن است که دارای ظاهری شیک و ساده هستند. برای پایه این دسته از آباژورها عمدتاً از سنگ مرکز به کار برده شده.
  • آباژورهای چوبی: دسته‌ای محبوب که هم در سبک مدرن و هم کلاسیک تولید شده است.
  • آباژورهای شیشه‌ای: این جنس دارای تنوع بسیار زیادی است. در سبک‌های مدرن تولید می‌شود و دارای انواع شیشه براق، مات، ساده، مشجر و رنگی طراحی و تولید می‌شوند.

خرید از فروشگاه لاکچری لایت مرکز فروش آباژور در لاله زار

بخشی از روشنایی و زیبایی محیط خانه به عهده آباژورها است. از همین جهت یکی از پرفروش‌ترین تجهیزات در وسایل روشنایی خانه را می‌توان آباژور بیان کرد. شما می‌توانید به‌صورت اینترنتی و بدون صرف وقت از فروشگاه لاکچری لایت انواع این محصولات را خریداری نمایید. ما در نظر داریم تا با ارائه بهترین خدمات مشتریان را از خود راضی نگه داریم. تنوع را به میزان قابل قبلی در فروشگاه داریم و می‌توانید بدون نیاز به حضور در فروشگاه به‌صورت اینترنتی نیز خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *