دسته‌بندی نشده

ابعاد چراغ خطی توکار

چراغ خطی توکار یکی از انواع جذاب چراغ های خطی به شمار می رود. این چراغ معمولاً درون سقف اجرا می شود. در محیط هایی که چراغ خطی توکار در آن به کار رفته است زیبایی و جذابیت فراوانی به چشم می خورد. این چراغ ها دارای انواع مختلف بوده و بنابراین در بسیاری از مکان ها قابل استفاده می باشند. نکته مهم در خرید و استفاده از این چراغ ها، توجه به ابعاد چراغ خطی توکار است. به همین دلیل بهتر است پیش از خرید، ابعاد محل مورد استفاده را اندازه گیری نمایید. همچنین از کارشناسان فروشگاه های معتبر در زمینه چراغ خطی، مشاوره دریافت نمایید.

لاکچری لایت یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش انواع چراغ مانند چراغ محوطه، چراغ سر درب حیاط، چراغ خطی و … به شمار می رود. این مرکز ضمن فروش محصولات با کیفیت، کلیه اطلاعات لازم در مورد انواع چراغ را در اختیار مشتریان قرار می دهد. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه لاکچری لایت، چراغ مورد نظر خود را به همراه دریافت اطلاعت لازم در زمینه نصب چراغ با قیمت بسیار مناسب، خریداری نمایید.

چراغ خطی | خرید و قیمت چراغ ال ای دی خطی و چراغ لاین

چراغ خطی توکار چیست؟

همانطور که گفته شد چراغ خطی توکار یا لاینر توکار یکی از انواع چراغ های خطی کار شده درون سقف می باشد. برای نصب این چراغ ها لازم است حتماً سقف از نوع کاذب باشد. چراغ های خطی معمولاً دارای لبه هستند. دلیل لبه دار بودن چراغ، به برش سقف توسط کناف کار بر می گردد. ممکن است این شخص نتواند هنگام برش سقف، اندازه خواسته شده را متناسب با ابعاد چراغ خطی توکار اجرا نماید. به همین دلیل چراغ های توکار همراه با لبه تولید می شوند. این کار باعث می شود کاستی های ناشی از برش اشتباه در سقف جبران شوند.

برخی دیگر از چراغ های خطی، بدون لبه هستند. این چراغ ها دارای ظاهری ظریف تر نسبت به مدل های لبه دار می باشند. از چراغ های توکار بدون لبه در محیط هایی که فقط نور دکوراسیون در نظر گرفته می شود استفاده می کنند. نکته قابل توجه در مورد چراغ های لبه دار این است که باید پیش از تکمیل کناف، نصب شوند. پس از آن، لبه های چراغ خطی توکار به وسیله کناف پوشیده می شود.

ظرافت و جذابیتی که چراغ های توکار به محیط مورد استفاده می بخشند غیر قابل انکار است. این چراغ ها دارای ابعاد و رنگ های مختلف بوده و به وفور در بازار وجود دارند. استفاده از این چراغ ها متناسب با سبک و رنگ دکوراسیون منزل و با توجه به ابعاد چراغ خطی توکار، سبب افزایش جذابیت و چشم نوازی محیط می شود.

انواع چراغ توکار

انواع چراغ های توکار عبارت اند از:

چراغ توکار منحنی

چراغ های توکار منحنی به صورت قوس دار اجرا می شوند. این چراغ ها در طرح ها و مدل های مختلف قابل اجرا هستند. استفاده از این چراغ ها در دکوراسیون محیط باعث تلفیق نورپردازی و سبک معماری به کار رفته در آن محیط می شود. به طور مثال استفاده از چراغ های منحنی در راهروهایی که شکل مارپیچی دارند بهترین گزینه برای افزایش جذابیت راهرو است.

چراغ توکار پیوسته در دیوار و سقف

این چراغ ها علاوه بر سقف، قابل اجرا بر روی دیوار نیز می باشند. این چراغ ها در عرض ها و ابعاد مختلف در دیوار و سقف مورد استفاده قرار می گیرند. برای نصب این چراغ ها لازم است از سقف و دیوار کاذب استفاده شود.

چراغ خطی توکار در کف

چراغ های خطی کف از مواد اولیه متفاوت تری نسبت به چراغ های خطی توکار دیگر ساخته شده اند. ابعاد چراغ خطی توکار در کف نیز با دیگر چراغ ها متفاوت است. از تفاوت های بارز این چراغ می توان به قطر زیاد پلکسی این محصول اشاره کرد. این ویژگی سبب می شود تا چراغ بتواند مقاومت بیشتری در مقابل وزن بالا داشته باشد.

از دیگر تمایزات چراغ خطی توکار در کف می توان به IP دار بودن SMD مورد استفاده در این چراغ ها اشاره کرد. این ویژگی سبب می شود تا چراغ در طول شستشوی کف دچار اتصال و آسیب دیدگی نشود.

ابعاد چراغ های خطی توکار

نورپردازی به صورت خطی باعث افزایش سطح نور شده و به این ترتیب در برجسته سازی اشیا نقش مؤثری دارد. از این رو استفاده از این چراغ ها در محیط های مانند کتابخانه و فضاهای کاری و منازل، جذابیت و گیرایی نور محیط را دوچندان می کند. از این چراغ ها علاوه بر محیط های داخلی می توان در محیط های بیرونی نیز استفاده کرد. به طور مثال می توان با توجه به ابعاد چراغ خطی توکار از این محصول در راهرو، پاسیو و دیوارهای یکپارچه استفاده نمود.

چراغ های توکار به صورت نوارهای ال ای دی و همچنین لامپ های مهتابی کوچک در بازار به فروش می رسند. این چراغ ها ابعاد و مقاطع مختلفی دارند. پرطرفدارترین چراغ توکار در اندازه های 2، 3، 4، 5 و 6 سانتی و دارای سه ماژول ال ای دی هستند. این چراغ ها در محیط هایی که نور زیادی مورد نیاز است کاربرد دارند. چراغ های خطی 4 و 5 سانتی که دارای دو ماژول هستند نور کمتری نسبت به چراغ های 6 سانتی دارند. از چراغ های 2 و 3 سانتی نیز در محیط هایی که نور کم مورد نیاز است استفاده می شود. این چراغ ها بیشتر برای جذابیت و زیبایی محیط کاربرد دارند.

جمع بندی

در حال حاضر استفاده از چراغ لاینر یا خطی به ویژه مدل توکار، به دلیل جذابیت و زیبایی محیط با استفاده از آنها، روز به روز در حال افزایش است. به همین دلیل شرکت ها و فروشگاه های مختلفی نسبت به فروش این محصولات اقدام نموده اند.

در این فروشگاه ها، تنوع ابعاد چراغ خطی توکار بالا بوده و تقریباً تمام مدل های این چراغ ها قابل خریداری هستند؛ اما برای خرید نوع با کیفیت و استاندارد چراغ ها توکار لازم است به مراکز و فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید. پیشنهاد می شود خرید خود را از فروشگاه لاکچری لایت به عنوان فروشگاه معتبر در زمینه فروش چراغ هایی باکیفیت انجام دهید. برای خرید لاینر  از لاکچری لایت لازم نیست حتماً به طور حضوری به این مرکز مراجعه کنید. بلکه می توانید به صورت آنلاین تمام محصولات فروشگاه را مشاهده و چراغ مورد نظر خود را خریداری نمایید. محصولات عرضه شده در لاکچری لایت، همگی دارای کیفیت بالا بوده و با قیمت مناسب به فروش می رسند؛ بنابراین با خرید از این مرکز می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. همچنین محصول خریداری شده را تا سالیان دراز بدون خرابی استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *