مقالات وب سایت

بهترین برند لوستر خارجی

بهترین برند لوستر خارجی

یکی از اصلی ترین اقدامات در جهت زیباسازی منزل، خرید لوستر است. این محصول در انواع مدل ها و اشکال مختلف تولید و به فروش می رسد. به طوری که امروزه برندهای معتبر داخلی و خارجی در زمینه تولید این محصول در رقابت با یکدیگر بوده و در این راستا، کیفیت محصولات خود را به صورت دائمی افزایش می دهند. با وجود تولید لوستر مدرن باکیفیت در ایران، بسیاری از افراد تمایل دارند این محصول را از برندهای خارجی خریداری کنند. به همین دلیل در پی شناخت بهترین برند لوستر خارجی و آشنایی با محصولات آنها هستند.

در صورت عدم اعتبار برند، ممکن است محصول خریداری شده کیفیت و کارایی لازم را نداشته باشد. به خصوص که اغلب لوسترهای خارجی در بسیاری از فروشگاه ها، بدون ضمانت نامه معتبر به فروش می رسند. از این رو بهترین راه برای خرید مطمئن لوستر خارجی، مراجعه به فروشگاه های معتبر مانند لاکچری لایت. در این مرکز می توانید مدل های متنوع لوستر خارجی را مشاهده و محصول مورد علاقه خود را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

بهترین برندهای لوستر خارجی کدام اند؟

قدمت لوستر بسیار طولانی بوده و از گذشته های دور تا به امروز از آن به عنوان محصولی زیبا و کاربردی استفاده می شود. این محصول پس از قرن 15 میلادی به عنوان وسیله ای دکوراتیو در منازل مورد استفاده قرار می گرفت. کشورهای هلند، ایتالیا، انگلیس و فرانسه از نخستین تولیدکنندگان لوستر بودند. در حال حاضر نیز بهترین و باکیفیت ترین لوسترها توسط کشورهای مذکور تولید می شوند.

در عصر حاضر مراکز و برندهای مختلفی در این زمینه مشغول کار هستند. به همین دلیل شناخت بهترین برند لوستر ایرانی و خارجی از اقدامات مهم قبل از خرید این محصولات است.

از میان برندهای مختلف می توان به برندهای زیر به عنوان بهترین برند لوستر خارجی اشاره نمود:

برند باکارات

لوستر باکارات
متریال به کار رفته تلفیق شیشه و طوقه آلومینیومی است.

برند باکارات یکی از معتبرترین تولیدکنندگان لوستر در اروپا است. این برند فرانسوی، حدود 250 سال پیش فعالیت خود را به دستور لوئی پانزدهم آغاز کرد. در ابتدای کار، برند باکارات در حوزه تولید انواع کریستال، آینه، شیشه و ظروف زیبا فعالیت می کرد. محصولات تولیدی این برند جزو باارزش ترین و گران ترین کریستال های آن زمان بود. این محصولات تنها توسط کاخ نشین ها و خانواده های اشرافی خریداری و استفاده می شد.

اما از اواسط قرن بیستم برند باکارات فعالیت خود را توسعه داده و تولید لوسترهای کریستالی را آغاز نمود. با گذشت زمان و شروع فعالیت این برند در کشورهای دیگر، تولید محصولات با رشد قابل ملاحظه ای روبرو شد. به این ترتیب مردم عادی نیز توانایی خرید لوسترهای برند باکارات را پیدا کردند. در فروشگاه اینترنتی لاکچری لایت لوستر باکارات قابل خرید می باشد.

برند تام دیکسون

تام دیکسون یکی دیگر از برندهای محبوب و پرطرفدار در میان تولیدکنندگان لوستر خارجی است. به کارگیری خلاقیت و نوآوری در تولید لوستر، برند تام دیکسون را به بهترین برند لوستر خارجی تبدیل نموده است. طراحان مجرب این برند با شناخت سلایق مختلف و تلفیق آنها با علم زیباشناسی، محصولاتی بدیع و جذاب را تولید می کنند. این امر سبب تمایز برند تام دیکسون و رسیدن آن به جایگاهی بالاتر از سایر برندهای لوستر خارجی شده است.

برند کوکت

کوکت از برندهای مطرح و شناخته شده خارجی به شمار می رود. محبوبیت این برند به تولید لوستر با طرح های منحصر به فرد و جسورانه مربوط می شود. در صورتی که خواهان نورپردازی جذاب و استفاده از لوستر منحصر به فرد در منزل خود هستید، لوستر برند کوکت بهترین گزینه برای خرید است. این برند به عنوان برترین تولیدکننده لوسترهای لوکس در جهان شناخته می شود.

برند پینچ

برند پینج یکی از کمپانی های انگلیسی است که در زمینه تولید محصولات دست ساز فعالیت می کند. محصولات این برند به دلیل طراحی متمایز و ویژه خود در سراسر جهان مورد توجه و استقبال کاربران قرار گرفته اند. با وجود آنکه از مدت تأسیس برند پینج، زمان زیادی نمی گذرد؛ اما این برند توانسته است بسیاری از برندهای باسابقه را پشت سر بگذارد. برند پینچ در سال 2004 فعالیت خود را آغاز کرده و در مدت کوتاهی توانست به بهترین برند لوستر خارجی در دنیا تبدیل شود.

برند بوکی

بوکی یکی از بهترین و معروف ترین برندهای لوستر در جهان است. عمده فعالیت این برند در حوزه تولید لوستر مدرن می باشد. با وجود سابقه اندک برند بوکی، این کمپانی یکی از برندهای شناخته شده در میان علاقه مندان به سبک مدرن محسوب می شود. برند بوکی در اولین سال های تأسیس خود، تنها 14 مدل لوستر تولید کرد. با گذشت زمان و استفاده از ایده های ناب و تجهیزات پیشرفته، محصولات متنوع به تولیدات این شرکت اضافه شد. به طوری که امروزه صاحبان منازل مدرن، خرید لوستر بوکی را به سایر برندها ترجیح می دهند.

برند نمو

برند نمو یکی از برندهای معروف ایتالیایی در تولید لوستر است. این کمپانی در اوایل دهه نود تأسیس شد. لوسترهای برند نمو در سبک مدرن تولید شده و با وجود سادگی، ظاهری بسیار شیک و مجلل دارند.

برند مسیرو

برند مسیرو کار خود را در سال 1981 آغاز کرد. کمپانی اصلی این برند در منطقه ای نزدیک به شهر ونیز قرار دارد. لوسترهای این برند با الهام از سنت های قدیمی و تلفیق آنها با متدهای جدید تولید می شوند. دوام و طول عمر به همراه کیفیت بی نظیر محصولات، برند مسیرو را به بهترین برند لوستر خارجی تبدیل کرده است.

ترکیب آثار باکیفیت و مرغوب با سبک مینیمال باعث تولید لوسترهای بی نظیر و جذاب در کمپانی مسیرو شده است. از محصولات این برند اکثراً در منازل با سبک های مدرن استفاده می شود. پیشرفت جدید در ابعاد فنی از دیگر ویژگی های لوستر مسیرو می باشد.

برند باچی

باچی یکی از برندهای کانادایی است که در زمینه تولید لوسترهای مدرن فعالیت می کند. این شرکت علاوه بر تولید لوستر، در زمینه طراحی و تولید لوازم الکتریکی در منطقه ونکوور فعالیت می کند. برند باچی روش جدیدی برای تولید تمامی این محصولات به کار می گیرد. به همین دلیل چراغ ها و لوسترهای این برند دارای جلوه بصری و جذابیت فوق العاده ای هستند.

کلام آخر

اگر قصد خرید لوستر دارید پیشنهاد می شود پیش از خرید، اطلاعات لازم برای شناخت بهترین برند لوستر ایرانی و خارجی را کسب کنید. این کار باعث می شود با دیدگاهی جامع، خرید لوستر را انجام دهید. توجه داشته باشید که برندهای تولید کننده لوستر خارجی، بسیار متعدد و بی شمارند. پس برای شناخت بهترین برند لوستر خارجی بهتر است به مراکز و فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. لاکچری لایت از جمله مراکزی تخصصی و معتبری است که در زمینه فروش انواع لوستر ایرانی و خارجی باکیفیت فعالیت می کند. محصولات این مرکز دارای ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش هستند. با مراجعه به لاکچری لایت می توانید بهترین لوستر مدرن و لوستر دیواری را از میان برندهای خارجی معتبر انتخاب و با قیمت مناسب خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *