مقالات وب سایت

بهترین لوستر فروشی لاله زار

لوستر فروشی در لاله زار تهران دارای مراکز بسیار زیادی است که می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را از مراکز موجود در این خیابان شلوغ خریداری نمایید. لاکچری لایت به عنوان بهترین لوستر فروشی لاله زار نیز بزرگترین فروشگاه و تولید کننده لوستر مدرن در خیابان لاله زار است که برای تمامی هم‌وطنان و همشهریان عزیز امکان خرید به‌صورت حضوری و آنلاین را فراهم آورده است. اما پیشنهاد ما برای خرید تمامی تجهیزات روشنایی من‌جمله لوستر با تمام حساسیتی که در ارسال دارد، خرید به‌صورت آنلاین است. اما همشهریان عزیز در تهران می‌توانند به منظور مشاهده تمامی تجهیزات روشنایی مربوط به خانه، ویلا، ساختمان‌های اداری و… از نزدیک و خرید حضوری به آدرس ذکر شده در سایت مراجعه نمایند.

مشاهده انواع : لوستر مدرن <= کلیک کنید

اصول خرید لوستر

لوستر فروشی لاله زار از مراکز متعددی برخوردار است. چرا که لوستر دارای اهمیت بسیار زیادی در منازل است و علاوه بر اینکه دارای جنبه روشنایی است و به منظور ایجاد روشنایی مورد استفاده قرار می‌گیرد در تجهیزات دکوراتیو منزل نیز قرار می‌گیرد و در زمان خرید اصول بسیار زیادی را باید رعایت کرد. با استفاده از لوستر می‌توانید فضایی با آرامش و دل‌نشین را فراهم کنید. اما این موضوع بستگی به لوستری که خریداری می‌کنید نیز دارد. در صورت اینکه قصد خرید لوستر برای منزل خود را دارید و می‌خواهید با استفاده از این وسیله روشنایی، هم فضایی از خانه را زیباسازی کنید و هم روشنایی آن فضا را تأمین کنید لازم است تا که تا انتها با ما همراه باشید. ما در انتخاب یک لوستر ایده آل شما را راهنمایی خواهیم کرد تا بهترین گزینه را برای منزل، اداره، ویلا و سایر مراکز خریداری نمایید.

بهترین لوستر فروشی لاله زار

انواع لوستر و استفاده‌های آن

برای اینکه بتوانید با انواع لوستر آشنا شوید حضور در یک لوستر فروشی لاله زار انتخاب خوبی است اما می‌توانید با ما همراه باشید تا که علاوه بر مشاهده آن‌ها توضیحات لازم را نیز در رابطه با هر یک از انواع لوستر مطالعه کنید. اساساً تقسیم‌بندی لوسترها بر اساس پارامترهای مدل، نوع، جنس بدنه، سبک و ابعاد می‌باشد. لوسترها دارای طرح‌های متنوعی هستند برای مثال برخی از آن‌ها از طرح‌های سنتی و روستایی الهام گرفته‌اند و تداعی‌کننده یک فضا با حس و حال قدیمی هستند. نوعی دیگر نیز از لوستر وجود دارد که دارای زرق و برق بسیار زیادی هستند و مخصوصاً به منظور ایجاد یک فضا باشکوه و مجلل مورد استفاده قرار می‌گیرند. دسته دیگر نیز لوسترهای مدرن هستند که متناسب با طراحی‌های امروزی دارای کاربرد مخصوص به خودشان هستند. قطعاً تنوع در لوستر بسیار زیاد است و برای خرید این وسیله پرکاربرد و دو جانبه کمی مسیر سختی را باید طی کنید.

  • انواع لوستر از لحاظ آلیاژ تولیدی
  • لوستر کریستالی
  • لوستر چوبی
  • لوستر پلاستیکی
  • لوستر پارچه‌ای
  • لوستر LED
  • لوستر شیشه‌ای
  • لوستر ترکیبی

یکی از پارامترهای تقسیم‌بندی لوسترها همان‌طور که گفته شد جنس بدنه‌شان است. اینکه لوستر مد نظر شما دارای چه نوع متریال تولیدی باشد می‌تواند برای شما کمی گیج‌کننده باشد پس لازم است برای این کار ابتدا نیاز خود را مطرح کنی که نسبت به نیازتان لوستر مد نظرتان را انتخاب کنید.

یکی از مؤثرترین موارد در جلوه و طراحی لوستر آلیاژی است که در تولید لوستر استفاده شده است. بدنه می‌تواند دارای تأثیر بسیار زیادی بر سایر اجزای دکوراسیون منزل باشد. اگر جنس بدنه متناسب با سایر تجهیزات باشد فضایی ایده آل خواهید داشت و اگر تضادی بین آن‌ها وجود داشته باشد می‌تواند تداعی‌کننده یک فضای ناهمگون باشد.

انواع لوستر در سبک‌های متفاوت در بهترین لوستر فروشی لاله زار

برای خرید لوستر در لاله زار لازم است ابتدا سبک دکوراسیون باید مشخص باشد و پس از آن به دنبال لوستر متناسب با سبک دکوراسیونتان باشید و تقسیم‌بندی لوسترها بر اساس سبک به موارد زیر تقسیم می‌شود:

  • لوسترهای کلاسیک
  • لوسترهای سنتی
  • لوسترهای آنتیک
  • لوسترهای مدرن
  • لوسترهای مینیمال
  • لوسترهای فانتزی

قطعاً بر این موضوع آگاهی دارید که از قدیم‌الایام لوسترهای دارای جنبه آرایه‌گری نیز بوده‌اند. این موضوع باعث شده تا با روند تکنولوژی سبک طراحی لوسترها نیز به‌روز شود. تنوع در سبک‌ها باعث شده تا انواع دکوراسیون‌های داخلی قادر به خرید لوستر متناسب با دکوراسیون خود باشند.

تقسیم‌بندی لوسترها بر اساس نحوه نصب

یکی از تقسیم‌بندی‌هایی که در تمامی مراکز فروش لوستر در لاله زار مشاهده خواهید کرد نحوه نصب لوسترها است. لوسترها بر اساس روش نصب در محیط مورد نظر طراحی می‌شوند و امکان  نصب آن‌ها به سه روش زیر امکان پذیر است:

  • لوسترهای دیواری
  • لوسترهای سقفی
  • لوسترهای آویز

لوسترها را می‌توان بسته به نوع نصب نیز تقسیم‌بندی نمود.دلیل اینکه این تقسیم‌بندی نیز ایجاد شده است را می‌توان فضاهای متفاوت با ارتفاع‌های متفاوت بیان کرد. در حقیقت فاصله تا سقف مشخص می‌کند که شما قادرید تا که کدام نوع از لوستر را در آن فضا مورد استفاده قرار دهید.  برای مثال شما در سقف‌های کوتاه بالاجبار باید از لوسترهای سقفی استفاده کنید چرا که دارای فاصله کمتری نسبت به سقف هستند. یا در مقابل این مثال سقف‌های بلند نیز برای اینکه تناسب را ایجاد کنند و زیبایی دکوراسیون حفظ شود از لوسترهای آویز استفاده می‌کنند که فاصله آن‌ها تا سقف به تناسب از لوسترهای سقفی بیشتر است. نوع دیگر نیز که لوستر دیواری است محل نصب آن مشخص است و به منظور ایجاد تعادل در نورپردازی مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنین علاوه بر روشنایی دارای جنبه دکوراتیو نیز هست که به فضای مورد نظر زیبایی بسیار خوبی خواهد بخشید.

تقسیم‌بندی لوسترها بر اساس مدل

اگر که تاکنون به یک لوستر فروشی در لاله زار مراجعه کرده باشید تنوع لوسترها از هرجهت باعث می‌شود شما گیج شوید. اما اگر توسط فروشنده به خوبی در رابطه با هر یک به‌صورت مجزا توضیحاتی ارائه شود قطعاً به شما در انتخاب لوستر مناسب کمک بسیار زیادی خواهد کرد. یک تقسیم‌بندی دیگر که در لوسترها دارای تنوع بسیار زیادی است مدل لوستر است که شامل موارد زیر می‌شود:

  • ریسه‌ای
  • شاخه‌ای
  • آویزی
  • شمعی
  • حبابی
  • کاسه‌ای
  • شعله‌ای
  • حلقه‌ای
  • طبلی
  • سایه‌دار
  • ال ای دی
  • خطی یا لاینر
  • اس ام دی

پس از یک نگاه کلی به تقسیم‌بندی‌هایی که از لوسترها می‌شود قطعاً احساس می‌کنید پیچیدگی عظیمی وجود دارد. اما اگر به خوبی بر هر قسمت آشنایی داشته باشید به شما در انتخاب یک لوستر که با فضای شما تناسب لازم را داشته باشد کمک بسیار زیادی خواهد کرد. اگر به خوبی به تقسیم‌بندی‌ها توجه کنید می‌توانید یک لوستر را انتخاب کنید که از لحاظ نورپردازی، هماهنگی با محیط، طراحی، مدل، آلیاژ بدنه و… در ایده آل‌ترین حالت ممکن باشد.

چگونه لوستر مناسب را از بهترین لوستر فروشی لاله زار انتخاب کنیم؟

پیش از اینکه اقدام به خرید لوستر در لاله زار کنید لازم است محیط مد نظرتان را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. برای مثال شما باید به تناسب محیط اتاق خواب لوستر خریداری کنید و خرید لوستر راهرو برای اتاق خواب مناسب نیست و همین قضیه می‌تواند برعکس نیز باشد. با توجه به تقسیم‌بندی‌های محیطی که لوسترها دارند می‌توانید لوستر مد نظرتان را انتخاب و خریداری نمایید.

برای مثال آشپزخانه‌های را می‌توانید با استفاده از لوسترهای لاینر یا خطی از لحاظ روشنایی تأمین کنید. این دسته دارای سادگی و در عین حال جذابیت بخصوصی هستند و قادرند فضایی رؤیایی و شیک را تداعی کنند.

یا در مثال دیگر استفاده از لوسترهای سقفی برای سقف‌های کوتاه مناسب است و اگر بخواهید از لوسترهایی که دارای جزئیات زیادی هستند برای سقف‌های کوتاه استفاده کنید باعث می‌شود فضای زیادی از سقف اشغال شده و جلوه بدی را داشته باشد.

سبک دکوراسیون در بهترین لوستر فروشی لاله زار

پیش از اینکه لوستر مد نظرتان را خریداری نمایید لازم است تا که باید نوع دکوراسیون را شناسایی کنید. لازم است تا که سبک را شناسایی کنید و ببینید در کدام یک از دسته‌های مینیمالیسم، مدرن، روستیک، سنتی، سنتی و… قرار می‌گیرد و در نهایت لوستر انتخابی شما در همان سبک باشد. فضا و طراحی نیز باید مورد توجه قرار بگیرد. با بررسی بسیار دقیق فضا و محیط لوستر ایده آل و متناسب با آن محیط و فضا را برگزینید. اگر این موارد مورد توجه قرار نگیرد انتظار شما از لوستری که خریداری می‌کنید کاملاً متفاوت خواهد بود و فضایی نامنظم خواهید داشت. برای مثال اگر شما یک طراحی مدرن دارید استفاده از لوستر آنتیک شمعی انتخاب غلطی است و فضای شما را کاملاً دچار ناهمگونی خواهد کرد. پس تناسب در انتخاب لوستر اهمیت بسیار زیادی دارد و باید پیش از خرید به این موضوع اهمیت داده شود.

خرید لوستر از لاکچری لایت بعنوان بهترین لوستر فروشی لاله زار

لاکچری لایت یک مرکز فروش لوستر در لاله زار است که به میزان قابل توجهی تنوع در اجناس خود دارد. شما می‌توانید با بررسی کامل محل مورد نظر و رسیدن به نتیجه نهایی مطلوب لوستر ایده آل خود را از این مرکز خریداری کنید. ضمناً آسان‌ترین روش برای خرید می‌تواند همین سایت باشد تا بدون نیاز به حضور تمامی لوسترهای مور‌د نیاز خود هم برای اتاق خواب، هم سالن پذیرایی و سایر محیط را خریداری نمایید. همچنین لازم به ذکر است شما می‌توانید سایر تجهیزات روشنایی را نیز از طریق فروشگاه لاکچری لایت خریداری نمایید. برای اینکه محصول مد نظر خود را با تنوع لازم مشاهده کنید می‌توانید به بخش مشخص‌شده در سایت مراجعه کنید. همچنین قادرید تا در مواردی که برای شما مشکلی در خرید ایجاد شد با پشتیبانی فروش نیز تماس بگیرید. در نهایت شما دارای ضمانت تست محصول نیز هستید و در صورت وجود مشکل می‌توانید محصول را مرجوع کنید.

اگر شما هم عبارت بهترین لوستر فروشی لاله زار را در موتورهای جستجوگر سرچ کرده باشید قطعاً با صفحات زیادی مواجه خواهید شد که ممکن است به خاطر کم بودن تنوع و یا رنگ بندی ناقص نتوانسته باشید لوستر مورد نظر خودتان را پیدا کنید. توجه کنید که فروشگاه لاکچری لایت با ارائه بهترین لوسترهای کلاسیک و مدرن توانسته است رضایت مشتریان خود را با تنوع بالایی که دارد، جلب کند. شما می توانید از همین سایت با کیفیت ترین و قیمت مناسب ترین محصولات روشنایی را از سراسر سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن سفارش تان را برایتان ارسال کنیم.

اگر قصد خرید از بهترین لوستر فروشی لاله زار را دارید تا آخر این متن با ما همراه شوید.

چرا از بهترین لوستر فروشی لاله زار خرید کنیم؟

 لاکچری لایت با ارائه متنوع ترین اجناس در طرح بندی و سایز بندی و رنگ بندی توانسته است یکی از محبوب ترین فروشگاه های محصولات روشنایی در طی سال های اخیر باشد. دقت کنید که قبل از خرید در نظر بگیرید که محصولی را که خریداری می‌ کنید صرفاً جنبه دکوراتیو دارد یا از نوردهی بالایی که دارد می خواهید استفاده کنید. امروزه طراحان داخلی در سراسر جهان می دانند که جزئیات اهمیت بسیاری دارند. پس شما هم برای ایجاد تغییرات بزرگ کافیست تا چند المان کوچک در خانه را مثلاً لوسترهای سقفی و آویزهای دیواری را عوض کنید تا کل دکوراسیون شما جلوه بخشی بیشتری داشته باشد. برای اگاهی از ویژگی های لوسترهای موجود در لاکچری لایت و خرید از این سایت شما می توانید با مشاوران فروش ما در تماس باشید.

مطالعه کنید » لوستر سقفی لاله زار

تعداد شاخه:

اگر در مورد تعداد شاخه های لوستر ها حس می کنید که ممکن است لوستر های تک شاخه و سه شاخه و یا حتی پنج شاخه نوردهی مورد نظر شما را نداشته باشند، شما عزیزان میتوانید با توجه به محصولی که از آن خوشتان آمده تعداد شاخه های معینی را با پشتیبانی درمیا بگذارید و همان را ثبت سفارش ذکر کنید تا دقیقاً محصول لیده آل و مد نظر شما برای شما طراحی، ساخت و ارسال شود.

مقاومت در برابر شرایط جوی :

اگر درباره میزان مقاومت محصولات برایتان سوال ایجاد پیش آمده است، باید بدانید که متریال به کار رفته در ساخت این لوستر ها به قدری با کیفیت و مقاوم است که شما می توانید علاوه بر منزل از این پوستر ها در محیط های خارجی و غیر سرپوشیده هم استفاده کنید. توجه کنید که بدن این لوستر ها فولادی است و از بهترین و با کیفیت ترین آهن ها تولید شده است. در حقیقت برای اینکه این لوسترها ضد آب باشند بر روی آنها رنگ الکترواستاتیک کوره ای پلی استری زده شده است  که مخصوص محصولات محوطه ای است و مقاومت خیلی بالایی به محصول می دهد .توجه کنید که این محصولات در برابر نور خورشید و سرما گرما و کاملاً مقاوم هستند و همین طور در برابر خوردگی های ناشی از مواد خورنده و اسیدی. پس نگران هیچ چیزی نباشید، زیرا طول عمر مفید این لوسترها چیزی وجود ۲۰ الی ۳۰ سال است. تا زمانی تا خودتان نخواهید که این‌ لوسترها را عوض کنید، هیچ مشکلی از نظر ساختاری و فنی برای این لوسترها پیش نمی آید.

مطالعه کنید » عمده فروشی لوستر در لاله زار

کیفیت کابل ها و متریال درونی :

نکته دیگری که باید آن را در نظر بگیرید کیفیت کابل های به کار رفته در درون این لوستر هاست. در حقیقت کابل های به کار رفته در محصولات لاکچری لایت دارای بالاترین استاندارد ها هستند و معمولاً از برندهایی با گواهینامه های بین المللی درون این محصولات استفاده می شود. این کابل ها خطر آتش سوزی را به صفر می رسانند و می‌توانند در برابر شرایط آب و هوایی گرم و سرد و همچنین بارانی مقاومت خوبی داشته باشند و بدون داغ شدن جریان الکتریکی را به چراغ ها برساند مقاومت کلی این کابل ها به حدی است که شما می توانید از این محصولات در فضای باز نیز استفاده کنید.

نوع سرپیچ :

اگر حس می کنید که ممکن است بخواهید هر چند وقت یکبار لامپ های لوستر خود را عوض کنید تا تنوع ایجاد کنید، باید از همان ابتدا این نکته را در نظر بگیرید که باید سر پیچهای ۲۷ E روی محصول شما نصب شده باشد، تا شما عزیزان بتوانید همه لامپ های بزرگ و کوچک را بر روی لوستر خود بدون حضور نصاب وصل کنید.

مطالعه کنید : تولید کننده لوستر مدرن

قابلیت تنظیم ارتفاع :

این نکته را در نظر بگیرید که لوستری که تهیه می کنید باید حتماً قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد. فراموش نکنید که تمام محصولات این سایت این قابلیت را دارند و شما عزیزان میتوانید برای مکان هایی با سقف های بسیار کوتاه و بسیار بلند هم این لوستر ها را نصب کنید. اگر دقت کرده باشید ممکن است بعضی از لوستر ها چراغ هایی به سمت بالا داشته باشند که باعث می شود سقف هم روشن شود. برخی دیگر از لوسترها دارای چراغ های خطی هستند که باعث می شوند دیوارها بیشترین روشنایی را داشته باشند. اگر هم این چراغ ها متمایل به سمت پایین باشند، در حقیقت سقف آنچنان روشن نخواهد بود و روشنایی و نوردهی به طور عمده بر روی مبلمان و دکوراسیون خواهد بود. پس با توجه به کاربردی که از این لوستر ها در نظر دارید می توانید از بهترین لوستر فروشی لاله زار خرید کنید برای ثبت سفارش کافیست ما مشاوران فروش ما تماس بگیرید.

مطالعه کنید » فروش عمده لوستر ارزان قیمت

رنگ بندی :

رنگ بندی کلیه این چراغ ها شامل سفید مشکی طوسی نقره ای طلایی در حالت های مات و براق هستند که شما عزیزان می توانید هر نمونه کاری را که خوشتان آمده در هر یک از رنگ های ذکر شده سفارش دهید . این نکته را در نظر بگیرید که لاکچری لایت با ارائه متنوع ترین محصولات می تواند برای هر سلیقه ای لوستر داشته باشد. پس حتماً همه محصولات سایت را از چراغ های دیواری لوستر های سقفی گرفته تا سایر محصولات محوطه ای را ببینید تا بتوانید هماهنگ ترین و مناسب ترین محصول با محل مورد نظرتان را پیدا کنید. شما می توانید از بهترین لوستر فروشی لاله زار خرید کنید برای ثبت سفارش کافیست ما مشاوران فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *