مقالات وب سایت

لوستر مناسب آشپزخانه کوچک

لوستر مدرن آشپزخانه

 

از قدیم گفته‌اند که آشپزخانه قلب خانه است. در آنجا هر کاری را انجام می‌دهید کتاب می‌خوانید، مطالعه می‌کنید، غذا درست می کنید و دور هم جمع می‌شوید. این مکان می تواند یک فضای آرامش بخش برای ما به وجود بیاورد. برای این کار نیاز است که به یک سری نکات توجه کنید. به طور مثال با خرید یک لوستر مدرن و مناسب می توانید روشنایی و نورپردازی این فضا را تنظیم کنید. این فضای دوست داشتنی به نورپردازی های مختلفی نیاز دارد. برای مثال نورپردازی اکسنت، نورپردازی کلی و نورپردازی کار. با خرید یک لوستر ارزان قیمت نیز می‌توانید تغییرات چشمگیری در نورپردازی آشپزخانه به وجود بیاورید. ما در این مقاله می خواهیم راجع به لوستر مناسب آشپزخانه کوچک صحبت کنیم و ویژگی های آن را با یکدیگر بررسی کنیم.

لوسترآویزی جلوی اپن، برای جنبه تزیینی استفاده می شود و برخی از زمان‌ها روشن است؛ یک لوستر چوبی بالای اپن در کنار نورپردازی اصلی می‌تواند نور مورد نیاز آشپزخانه نیز تنظیم کند. اگر می‌خواهید بهترین لوستر آشپزخانه را برای فضای منزل خود انتخاب کنید قبل از انتخاب باید به ارتفاع سقف دقت کنید. این فاکتور می‌تواند در خرید بسیار موثر باشد. به طور مثال زمانی که ارتفاع سقف پایین و کم باشد بهتر است از یک لوستر آشپزخانه کوچک استفاده کنید. برای مشاهده انواع لوستر مناسب آشپزخانه کوچک می توانید به سایت لاکچری لایت مراجعه کنید و انواع لوستر ها را با قیمت های متفاوت نگاه کنید.

ابعاد لوستر مناسب آشپزخانه کوچک

ابعاد فضایی که لوستر در آنجا قرار خواهد گرفت نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در هنگام انتخاب بهتر است ابعاد و فضای آشپزخانه خود را اندازه گیری کنید. انتخاب لوستر آویز برای سقف های کوتاه مناسب نیست. بهتر است از مدلهای سقفی استفاده کنید. به طور مثال در آشپزخانه‌های کوچک بهتر است از لوستر هایی که شاخه و چراغ های کمتری دارد استفاده کنید. لوستر مناسب آشپزخانه کوچک لوستری است که دارای لامپ های کم و همینطور زرق و برق کمتری داشته باشد.

مشاهده کنید » لوستر لاله زار

مدل لوستر مناسب آشپزخانه کوچک

بعد از اینکه ارتفاع فضای داخل آشپزخانه بررسی کردید باید به سراغ انتخاب لوستر مناسب بروید. حتما سبک فضای داخلی را در نظر بگیرید. اصولاً در فضاهای مدرن از لوستر های مدرن استفاده می‌کنند. اما اگر یک آشپزخانه ایرانی و سنتی میخواهید بهتر است از مدل‌های چلچراغی یا شاخه ای استفاده کنید. از اینها گذشته انتخاب لوستر آشپزخانه به سلیقه هر فرد بستگی دارد. شما می توانید با مراجعه به سایت لاکچری لایت انواع لوستر مناسب آشپزخانه کوچک و همینطور لوستر های دیگر را با توجه به سلیقه شخصی خود انتخاب کنید.

 

آشپزخانه ایرانی

برای آشپزخانه های ایرانی قانون خاصی وجود ندارد و بیشتر سلیقه شما اهمیت دارد. یکی از مدل هایی که زیبایی خاصی در آشپزخانه به وجود می‌آورد، لوسترآویز است. برای خرید انواع لوسترآویز میتوانید به قسمت محصولات مراجعه کنید.

لوستر فانتزی

انتخاب یک لوستر فانتزی برای آشپزخانه طراحی داخلی آشپزخانه را بسیار خاص و زیبا می کند. اول از همه نور کار را در نظر بگیرید. این نوع نورپردازی را برای جایی در نظر بگیرید که در آن نقطه احتیاج به نور دارید، مثلاً بر روی میز آشپزخانه یا بر روی کانتر می توانید از یک چشمه نور استفاده کنید. در آخر نور کلی را برای کامل کردن نور فضا اضافه کنید و با استفاده از وسایل نورپردازی و دیمر های مناسب می توانید نور فضا را کامل کنید. بدین ترتیب طراحی آشپزخانه بسیار زیبا خواهد شد. هنگام خرید اینترنتی می توانید لوستر آشپزخانه برنزی و فانتزی نیز تهیه کنید تا زیبایی فضای منزل شما چند برابر شود. برای تهیه لوستر مناسب آشپزخانه کوچک فضای در نظر بگیرید.

لوستر چوبی

کابینت ها اگر از جنس mdf تیره رنگ اند می‌توانید از لوستر چوبی استفاده کنید. یک لوستر چوبی دکوراسیون و حس و حال محیط را تغییر می‌دهد. امروزه چوب به عنصری زیبا تبدیل شده است. انتخاب لوستر برای آشپزخانه کار دشواری است اما شما می توانید با مراجعه به وبسایت لاکچری لایت انواع لوسترهای چوبی، فانتزی، مدرن و لوستر مناسب آشپزخانه کوچک را برای فضای منزل خود خریداری کنید.

لوستر اپن

برخی از دقیق ترین و حساس ترین کارهایی که در خانه انجام می‌شود روی اپن آشپزخانه صورت می‌گیرد. اپن آشپزخانه معمولاً زیر کابینت های بالایی قرار می گیرد و راحت ترین راه برای روشن کردن این نقطه استفاده از لوستر آویز است. بسیاری از اپن های آشپزخانه دارای سطح براق هستند. از گرانیت یا مرمر درست شده اند. به همین خاطر بهتر است از منابع نور پخش کننده استفاده کنید تا نور بازتاب نداشته باشد. اگر هزینه و بودجه کافی ندارید می توانید چراغ خود را نزدیک به لبه آشپزخانه آویزان کنید و دیگر نیازی به خرید لوستر اپن نداشته باشید.

لوستر مناسب آشپزخانه کوچک برای سینک

پس از روشن کردن لوستر آشپزخانه، کشوها، کابینت ها و اپن نوبت به سینک می‌رسد. قطعاً برای شست‌وشوی ظرف‌ها در این نقطه نیاز به نور کافی دارید. لوستر فانتزی آشپزخانه انتخاب خوبی برای روشن کردن سینک هستند. گزینه‌های دیگر چراغ تک سویه است که در بالای سینک نصب می‌شوند. لوستر سقفی می‌تواند یک نور کلی در آشپزخانه ایجاد کند؛ اما هنگامی که می‌خواهید سقف انتخاب کنید ارتفاع و اندازه فضا را نیز در نظر بگیرید. برای انتخاب لوستر مناسب آشپزخانه‌ کوچک بهتر است به یک مرکز که تنوع لوستر بالایی دارد مراجعه کنید.

قیمت لوستر مناسب آشپزخانه کوچک

قیمت هر لوستر بستگی به مدل، طرح، رنگ و جنس لوستر دارد. در نتیجه شما می توانید با توجه به سلیقه خود و مقدار بودجه ای که دارید یک لوستر مناسب برای فضای منزل خود انتخاب کنید. سایت لاکچری لایت همیشه با کیفیت ترین و به روز ترین محصولات را برای مشتریان خود آماده کرده است. می توانید با مراجعه به این سایت انواع لوسترها را در طرح ها و رنگ های مختلف مشاهده کنید و آنها را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید. این مجموعه در هنگام تحویل کالا برگه ضمانت کالا نیز به شما ارائه می دهد و شما می توانید با خیال راحت از محصولات خریداری شده استفاده کنید. برای تهیه انواع لوسترها، آویز های آشپزخانه، لوستر دکوری، فانتزی، مدرن و لوستر مناسب آشپزخانه کوچک به قسمت محصولات رفته و قبل از خرید با کارشناسان مشاوره برقرار کنید تا یک انتخاب مطمئن و زیبا داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *