دسته‌بندی نشده

چند مدل آباژورهای ایستاده لاکچری

چند مدل آباژور ایستاده لاکچری

در زمینه طراحی داخلی، نورپردازی نقش مهمی در تنظیم فضای داخلی و افزایش جذابیت  فضا ایفا می‌کند. در میان گزینه‌های مختلف نورپردازی آباژورهای ایستاده لاکچری به عنوان قطعات هنری، جذابیت را به خانه‌ها هدیه می‌کنند. آباژورها فقط نقش عملکردی و روشنایی ندارند و به عنوان یک قطعه هنری و برای بیان سلیقه و دیدگاه هنری صاحب خانه عمل می‌کنند. در ادامه قصد داریم تا چند نمونه آباژور ایستاده لاکچری را به شما معرفی کنیم تا با خرید آباژور یک تغییر جذاب در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید.

چند مدل آباژور ایستاده لاکچری 1

چند مدل آباژور ایستاده لاکچری

چند مدل آباژور ایستاده لاکچری

آباژور ایستاده SMD مدل موزیک

  • آباژور ایستاده SMD مدل موزیک

یکی از آباژور ایستاده لاکچری آباژور ایستاده مدل موزیک است. این نوع آباژور یکی از آباژورهای اس ام دی خور با طراحی بی نظیر است که نور سه حالته دارد و می توانید با استفاده از ریموت یکی از دماهای نور آفتابی، طبیعی و مهتابی را انتخاب کنید. مصرف انرژی این مدل بسیار پایین است. این مدل آباژور را می‌توانید در مکان‌های مختلف منزل خود از جمله پذیرایی، راهرو، کنار مبل و … استفاده کنید.

آباژور مدرن کنار سالنی ملکولی

  • آباژور مدرن کنار سالنی ملکولی

یکی دیگر از انواع آباژورهای ایستاده لاکچری آباژور کنار سالنی ملکولی است. حباب های این مدل از جنس شیشه می باشد که در رنگ های دودی طوسی، عسلی شامپاینی، مات شیری قابل سفارش است.

آباژور ایستاده گلدانی

آباژور ایستاده گلدانی

  • آباژور ایستاده گلدانی

یکی از جذاب‌ترین مدلهای آباژورهای ایستاده لاکچری، آباژور خانگی گلدانی است. با خرید این نوع آباژور شما می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید یعنی هم یک آباژور جذاب و هم یه پایه برای گلدان خود خریداری کنید. در این آباژور دو محفظه برای قرار دادن گل در نظر گرفته شده یکی از آن ها در وسط و و دیگری در پایین آباژور طراحی شده. کلاهک های مخصوص لامپ درست در بالای گلدان ها طراحی شده تا بتوانند نور مورد نیاز گل را تامین کند.

آباژور ایستاده عصایی

  • آباژور ایستاده عصایی

یکی از نمادین‌ترین مدل‌های آباژورهای ایستاده لاکچری، آباژور ایستاده عصایی است. این مدل کلاسیک دارای 6 سر پیچ است که نوع سرپیچ های به کار رفته در آن E14 می باشد. می توانید لامپ هایی که در این مدل مورد نیاز هست را از لاکچری لایت جداگانه تهیه کنید.  این آباژور به دلیل پایه فولادی و استفاده از لامپ‌های شمعی یادآور سبک‌های کلاسیک و لوکس لوستر و آباژور است.

آباژورهای چند وجهی

آباژورهای ایستاده لاکچری چند وجهی

  • آباژورهای چند وجهی

آباژورهای ایستاده لاکچری آرت دکو با اشکال هندسی و مواد مجلل خود لوکس بودن را به فضا هدیه می‌کنند. یکی از انواع آباژورهای ایستاده لاکچری در سبک آرت دکو و هندسی آباژور استند چند وجهی است که از جنس فولاد ساخته شده است. طرح‌های چشمگیر این آباژورهای ایستاده لاکچری برای پذیرایی‌های بزرگ یا سالن‌های شیک ایده آل هستند که دکوراسیون کلی فضا را هم ارتقا می‌بخشند.

 

سخن پایانی

آباژورهای ایستاده لاکچری بیش از یک منبع نور هستند؛ آن‌ها اجزای جدایی‌ناپذیر طراحی داخلی هستند که به ارتقا جذابیت فضای کلی یک فضا کمک می‌کنند. از آباژورهای سه پایه کلاسیک تا طرح‌های قوس‌دار معاصر هر مدل ویژگی‌ها و کیفیت‌های زیبایی‌شناختی منحصر به فردی را ارائه می‌دهد که سلیقه‌ها و سبک‌های متنوع را برآورده می‌کنند. انواع آباژور ایستاده لاکچری در فروشگاه لاکچری لایت وجود دارد؛ فقط کافی است بدانید که کدام مدل با دکوراسیون خانه شما هماهنگ است.

برای خرید آباژورهای ایستاده می‌توانید به فروشگاه لاکچری لایت که یکی از مراکز خرید آباژور، لوستر و وسایل روشنایی است مراجعه کنید. برای خرید از فروشگاه لاکچری لایت می‌توانید به صورت حضوری مراجعه کرده یا به سایت لاکچری لایت مراجعه کرده و به صورت آنلاین خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *