مقالات وب سایت

بهترین برند لامپ

لامپ ال ای دی 12 وات بهترین برند لامپ

این روزها زندگی کردن بدون لامپ و لوازم روشنایی مقدور نیست. در سال‌های اخیر علاوه بر نور و روشنایی، استاندارد و ایمنی لامپ‌ها و چراغ‌ها نیز بسیار حائز اهمیت شده است. لامپ‌های ال ای دی نسل جدیدی از لامپ‌ها هستند که هیچگونه جیوه و مواد مضری در آن به کار نرفته است. برای بهره‌وری بیشتر و کیفیت بالاتر بسیار پرکاربرد هستند و قطعاً برای بهترین خرید باید به مراکز معتبر مراجعه کنید. لاکچری لایت از جمله مراکزی است که انواع لامپ‌ ال ای دی ، لامپ‌های ادیسونی و غیره را در اختیار شما عزیزان قرار داده است. شما می‌توانید با مراجعه به قسمت محصولات بهترین برند لامپ را خریداری کنید.

بهترین برند لامپ ال ای دی

یکی از پرکاربردترین نمونه‌های لامپ که در سراسر دنیا از آن استفاده می‌شوند، لامپ‌های ال ای دی می‌باشد که با هدف کاهش مصرف انرژی تولید شده‌اند. کیفیت، نور و بهره‌وری بیشتری دارند. لامپ‌های ال ای دی در نسل سوم با دوام بیشتری تولید شده‌اند و در مقایسه با لامپ‌های حبابی مصرف برق کمتری دارند. این لامپ‌ها در رنگ‌های مختلفی از جمله سفید، آفتابی، بنفش و سبز به فروش می‌رسند.

زمانی که محبوبیت استفاده از این لامپ‌ها در بین مردم افزایش یافت. شرکت‌های زیادی شروع به تولید لامپ ال ای دی کردند. تنوع بالا در هنگام خرید باعث سردرگمی مشتریان می‌شود. برای خرید یک لامپ با کیفیت که دارای راندمان بالاتری می‌باشد می‌توانید بهترین برندها را خریداری کنید. مجموعه لاکچری لایت بهترین برند لامپ را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

لامپ G95 ادیسونی گرد بهترین برند لامپ
نوع سرپیچ E27

بهترین برند لامپ فیلامنتی

امروز لامپ‌های فیلامنتی یا اس ام دی نیز جزء لامپ‌های رشته‌ای کربنی یا ادیسونی قرار می‌گیرند و توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. این چراغ‌ها به عنوان چراغ‌های تزیینی در لوستر به کار می‌روند و به عنوان لامپ‌های دکوراتیو نیز استفاده می‌شوند. لامپ‌های فیلامنتی کاملاً مدرن هستند و برای فضاهای مدرن بسیار توصیه می‌شوند. طراحی مدرن و کلاسیک دارند. به عنوان لامپ دکوری هم از آنها استفاده می‌شود.

این لامپ‌های فیلامنتی به دلیل ظاهر خاص و زیبایی که دارند توجه بسیاری از طراحان داخلی را به خود جلب کرده‌اند. در انواع شکل‌های مختلف قابل خریداری هستند. شما با مراجعه به قسمت محصولات لاکچری لایت می‌توانید انواع لامپ فیلامنتی را خریداری کنید. همچنین این مجموعه بهترین برند لامپ را در اختیار شما عزیزان قرار داده است که می‌توانید آن را با قیمتی بسیار مقرون به صرف خریداری کنید.

لامپ ال ای دی شمعی از بهترین برندهای لامپ

بهترین برند لامپ ال ای دی

نوع سرپیچ E14

لامپ شمعی

لامپ شمعی جزء لامپ‌هایی هستند که فرم بسیار زیبایی دارند و در بیشتر لوسترها استفاده می‌شوند. میزان مصرف انرژی آنها بالاست. لامپ ال ای دی شمعی که با بهترین برند لامپ به بازار عرضه شده است در دسته نسل‌های جدید قرار می‌گیرد که بسیار با کیفیت است. این لامپ‌ها توسط شرکت لاکچری لایت به بازار عرضه شده‌اند و توان‌های مصرفی مختلفی دارند.

 شما می‌توانید هر رنگی از این نوع لامپ‌ها از جمله مهتابی و آفتابی را خریداری کنید. نوع سرپیچ استفاده شده در آنها بسیار با کیفیت است و جنس به کار رفته در بدنه آن پلاستیک می‌باشد؛ اما در برابر حرارت مقاومت بسیار خوبی دارد.

بهترین مارک لامپ ال ای دی ایرانی

محبوبیت لامپ‌ها در بین مصرف کنندگان باعث شده تا در هنگام خرید به یک سری نکات دقت داشته باشند. با توجه به رضایت مصرف کنندگان بدون هیچ اغراقی می‌توان گفت که بهترین مارک لامپ ال ای دی لاکچری لایت است که در بازار ایران به فروش می‌رسد. انواع لامپ ال ای دی را در توان‌های مختلف در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است.

قبل از خرید هم می‌توانید با مشاورین ما در این مجموعه تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در مورد هر یک از لامپ‌ها را در اختیار شما قرار دهند. در غیر این صورت می‌توانید به قسمت محصولات مراجعه کنید و تمامی توضیحات کوتاه مربوط به هر محصولات را مطالعه کنید. لامپ‌های ال ای دی با تنوع نور و توان‌های مختلف و شکل‌های گوناگون به بازار عرضه شده‌اند. شما می‌توانید با مراجعه به لاکچری لایت تمامی نیازهای خود را برطرف کنید.

نکات مهم هنگام خرید بهترین برند لامپ

پارامترهایی هستند که شما باید در هنگام خرید لامپ‌ها به آنها دقت داشته باشید. در ادامه مقاله به آنها خواهیم پرداخت. هنگام خرید لامپ‌ها باید به نوع لامپ توجه کافی داشته باشید. از سوی دیگر میزان مصرف برق از اهمیت زیادی برخوردار است. بعد از آن بهتر است به سراغ رنگ‌های لامپ‌های ال ای دی بروید. همانطور که در جریان هستید لامپ‌ها در رنگ‌های مختلف بازار عرضه شده‌اند؛ بنابراین شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار خود آنها را انتخاب کنید.

اگر قصد خرید لامپ‌های ال ای دی را دارید حتماً به رنگ آنها توجه کنید. قطعاً برای خرید بهترین برند لامپ باید به کیفیت، طول عمر و مصرف برق آن دقت داشته باشید. توجه کنید که تمامی استانداردها در ساخت آن مورد توجه قرار گرفته باشد. شما باید به محلی که می‌خواهید از لامپ استفاده کنید دقت داشته باشید. پیش از خرید لامپ محل استفاده از لامپ را مشخص کنید.

برای اتاق خواب، پذیرایی، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، محیط‌های آموزشی و دیگر مکان‌ها باید لامپ متناسب خریداری کنید. دقت داشته باشید که سرپیچ آنها ای ۲۷E باشد تا بتوانید از انواع لامپ‌های شمعی، حبابی، استوانه‌ای، قارچی، مهتابی و غیره استفاده کنید.

 از دیگر نکات میزان روشنایی لامپ می‌باشد. میزان روشنایی لامپ در محیط‌های گوناگون متفاوت است. در برخی از مکان‌ها مانند مراکز درمانی، آموزشی، سالن‌های آرایشی باید نور به اندازه کافی باشد؛ در نتیجه قبل از خرید باید حتماً به محل و میزان نور لامپ دقت داشته باشید.

توان لامپ های ال ای دی

توان لامپ‌ها نیز اهمیت بالایی دارد. به طور معمول هر ۱۲ متر مربع به ۱۵ وات روشنایی نیاز خواهد داشت که این مقدار نور به سلیقه و خاص شما وابسته است. توان لامپ میزان مصرف انرژی در واحد زمان را به شما نشان می‌دهد. در حال حاضر لامپ‌های گوناگون با تکنولوژی‌های مختلف بازار عرضه شده‌اند.

لاکچری لایت بعوان مرکز فروش تجهیزات روشنایی مرکز پخش انواع لامپ از بهترین برند لامپ محسوب می‌شود که شما می‌توانید انواع لامپ‌های ال ای دی، لامپ‌های کم مصرف، لامپ‌های اس ام دی، لامپ هالوژن و لامپ شمعی خریداری کنید. برای مشاهده لیست قیمت بهترین برند لامپ هم می‌توانید به قسمت محصولات لاکچری لایت مراجعه فرمایید و تمامی مشخصات فنی و ویژگی‌های مربوط به هر یک از لامپ‌ها را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *