مقالات وب سایت

تولیدی لوستر مدرن در تهران

مرکز فروش عمده لوستر در تهران

مرکز پخش لوستر مدرن در تهران

از آنجایی که روشنایی و نور را نمی توان از هیچ محیطی حذف کرد و لوستر ها و چراغ آویز ها همیشه جزو جدا نشدنی از محصولات روشنی بخش در خانه ها هستند، باید بدانید که شغل خرده فروشی محصولات روشنایی و دکوراتیو، شغلی پر درآمد و همیشگی محسوب می شود، استفاده از لوستر به قدری در ایران رایج شده است که نبودن آن در هرخانه ای باعث می شود آن محیط عجیب به نظر برسد حتی خانه های مدرن هم از لوستر و آویز مدرن و شیک برای نورپردازی کمکی و فرعی کمک می‌گیرند.

بنابراین اگر شما هم به تازگی وارد کسب و کار فروش محصولات روشنایی شده اید، خوشبختانه باید بگوییم که درآمد و سود این شغل بالاست و شما با خرید محصولات با کیفیت ولی ارزان قیمت از تولیدی لوستر در تهران (مثل تک فروشی و عمده فروشی لاکچری لایت) می‌توانید سود مناسبی داشته باشید و قیمت تمام شده ی محصول هم برای مشتری قابل هضم و رضایت بخش تمام شود.

خرید محصولات روشنایی

شما فروشنده عزیز از آنجا که در تهران کار می کنید باید بدانید که سلیقه مردم منطقه ای که در ان کار می کنید چیست و به طور میانگین چقدر بودجه برای خرید محصولات روشنایی مدرن و دکوراتیو صرف می کنند، با دانستن این نکات و کاربرد ها و ابعاد محصولات تولیدی لوستر مدرن در تهران ( لاکچری لایت ) به راحتی می توانید نیاز های مشتریان خود را براورده کنید و محصو لات ایده آل ان ها را به فروش برسانید.

در حقیقت اگر می خواهید که سود کنید، باید محصولات را ارزان بفروشید و باید ارزان هم اجناس را بخرید. پس اگر می خواهید محصولات روشنایی و دکوراتیو و همچنین چراغ های باغی و محصولات روشنایی فضای داخلی و خارجی خانه را با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت تهیه کنید، پیشنهاد می کنیم که حتما از لاکچری لایت که معتبر ترین و خوش نام ترین مرکز پخش محصولات تولیدی لوستر در تهران است و تجربه ای چندین و چند ساله دارد، خرید کنید تا علاوه بر کیفیتی که ارائه می کند، از گارانتی و تضمین قیمت نیز بهره مند شوید.

نکات مهمی که قبل از خرید عمده لوستر باید به آن توجه کنید

  • کاربرد لوستر :
    محصول دکوراتیو یا محصول مناسب نوردهی!

در حقیقت هر دو! این محصولات دکوراتیو و مدرن به زودی جای چراغ های قدیمی را خواهند گرفت و به یکی از پر مصرف ترین وسایل دکوری خانه ها و نور پردازی های فرعی تبدیل خواهند شد. بنابراین شما فروشنده عزیز می توانید به مصرف کنندگان محصولات روشنایی بگویید که این محصولات را هم در مکان هایی مثل کافی شاپ ها و رستوران ها می توانند استفاده کنند و هم در منازل با طراحی های جدید و یا حتی کلاسیک، در حقیقت هیچ محدودیتی و مرزی برای استفاده از این محصولات روشنایی پر طرفدار وجود ندارد و مشتریان شما با کمی سنجش و دقت می توانند این محصولات را با هر چیزی ست و هماهنگ کنند تا از جلوه بخشی و نورپردازی حرفه ای آن لذت ببرند.

از سرپیچ و کابل گرفته تا جنس بدنه، همگی از بهترین متریال تولید شده اند، هدف اصلی ما رضایت شما و مصرف کننده نهایی است که تنها با ارائه محصولات با کیفیت قابل دستیابی و دسترسی است. با لاکچری لایت همراه باشید تا بتوانید تفاوت دقیق و کیفیت بالای محصولات ما درک و با سایر فروشگاه های از تولیدی لوستر مدرن در تهران مقایسه کنید.

  • کابل های برقی :

کابل های به کار گرفته شده در این محصولات مقاومت بسیار زیادی در برابر گرما و حرارت دارند و دارای استاندارد های ملی و بین المللی هستند و هیچ‌ گونه خطر آتش سوزی و آسیبی، مشتریان شما را تهدید نمی کند. برای ثبت سفارش و خرید لوستر از تولیدی در تهران با پشتیبانی تماس بگیرید.

  • سرپیچ های لوستر :

 برای اینکه مشتریان شما ممکن است بخواهند انواع و اقسام لامپ های لاکچری کوچک و یا بزرگ با توان های ( وات ) مختلف را روی این لوسترهای مدرن نصب کنند، باید محصولشان سرپیچی ( مثل E27)  داشته باشد که همه ی انواع و اقسام لامپ ها در آن به راحتی نصب شوند و این گونه شما فروشنده عزیز هم دیگر نیاز به فرستادن نصاب در منزل مشتریان خرده فروشی خود نخواهید داشت. با لاکچری لایت همراه باشید تا بتوانید تفاوت دقیق و کیفیت بالای محصولات ما درک و با سایر فروشگاه های از تولیدی لوستر مدرن مقایسه کنید.

مطالعه کنید » تولید کننده لوستر مدرن

  • رنگ بندی لوستر :

می توان ادعا کرد که لاکچری لایت جزو معدود فروشگاه هایی است که  متنوع ترین رنگ بندی و طرح بندی ( هم در محصولات کلاسیک و هم در محصولات مدرن ) را در بین توزیع کنندگان محصولات روشنایی دارد و دست شما خرده فروش گرامی را در انتخاب مدل و رنگ باز گذاشته است. با لاکچری لایت همراه باشید تا بتوانید تفاوت دقیق و کیفیت بالای محصولات ما درک و با سایر فروشگاه های از تولیدی لوستر در تهران مقایسه کنید.

  • ارتفاع لوسترها :

محصولات فروشگاه محصولات روشنایی لاکچری لایت، همگی قابلیت تنظیم ارتفاع دارند و شما می توانید به مشتریان خود بگویید که خودشان می توانند لوسترها را در صورت نیاز و تنوع دادن تا ارتفاع مد نظرشان بالا و پایین ببرند. برای ثبت سفارش و خرید از تولیدی لوستر با پشتیبانی تماس بگیرید.

  • رنگ روی بدنه لوستر :

 در واقع بهترین نوع رنگ روی بدنه لوستر، نوعی رنگ از مواد پلی استر کوره ای است که الکترو استاتیک است و در برابر گرمای شدید و آفتاب و همچنین سرما و باران مقاوم است، برای همین شما می توانید به مشتریان خود بگویید که از این محصول می توانند حتی برای بالکن ها و محل های خارجی هم استفاده کنند و اصلا نگران زنگ زدگی و پوسیدگی محصولات نباشند. پیشنهاد می کنیم که حتما از لاکچری لایت که معتبر ترین و خوش نام ترین مرکز پخش محصولات تولیدی لوستر در تهران است، خرید کنید تا علاوه بر کیفیتی که ارائه می کند، از گارانتی و تضمین قیمت نیز بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *