مقالات وب سایت

نحوه نصب پایه چراغ پارکی

نور پردازی (روشنایی) محوطه‌ های خارجی ویلا ها، خیابان ها و تفرجگاه ها امروزه امری بسیار مهم است و اهمیت بالایی دارد. استفاده از پایه ی چراغ های پارکی و ویلایی به همراه لامپ های زیبا، می‌تواند به جلوه بخشی هر چه بیشتر این فضا ها کمک کند . توجه کنید که امروزه محیط های خارجی خانه با المان های روشنایی بخش جدید و مدرن تزیین می شوند، اما نحوه نصب پایه چراغ پارکی به چه صورت است؟ شایدجالب باشد اگر بدانید که این چراغ ها معمولاً به دو صورت کلی نصب می‌ شوند.

در حقیقت، یک روش به صورت دفنی می باشد (که در این روش حدود ۱۰ یا ۲۰ سانت از این پایه های چراغ وارد خاک و زمین می ‌شود و معمولا روی آن با موادی مثل سیمان سفت و چفت می شود، پس از آن گلدانی به درون زمین پیچ می‌ شود. این روش، مطمئن ترین روش نصب پایه چراغ می باشد. روش دیگری نیز وجود دارد، روشی که در آن پایه ها چراغ اصلا وارد خاک و زمین نمی شوند و بر روی زمین به صورت محکم پیچ و مهره می ‌شوند. در نظر بگیرید که روش قبلی (دفنی) روش ایمن ‌تری است . مدل های متنوع پایه چراغ پارکی در سایت لاکچری لایت موجود است، شما می توانید برای آگاهی از آخرین قیمت ها ، با پشتیبانی سایت ما تماس بگیرید.

چگونه پایه چراغ پارکی را نصب کنیم؟

از آن جا که نور یکی از مهم ترین ویژگی های هر محیط خارجی است و در زیبایی آن محیط بسیار موثر است ، امروزه نور پردازی ها با روش ‌های جدید تر و مدرنی انجام می ‌شوند ، مثلاً از پایه های روشنایی با اندازه ها و مدل های مختلف کمک گرفته می شود . توجه کنید که شما از این پایه های متنوع می توانید در حیاط و محوطه خارجی ویلا ، باغچه ، باغ و حتی حیاط کوچک منزل تان نیز استفاده کنید . انواع مختلف و مدل های متنوع پایه چراغ پارکی در سایت لاکچری لایت موجود هستند تا شما بتوانید با هر سلیقه ای ، محصول مورد نظرتان را پیدا کنید ، شما عزیزان می توانید برای آگاهی کامل از نحوه نصب پایه چراغ پارکیبا پشتیبانی سایت ما تماس بگیرید .

 نحوه نصب پایه چراغ پارکی

چرا پایه چراغ پارکی را از لاکچری لایت بخریم؟

پایه چراغ پارکی در سایت لاکچری لایت ، دارای تنوع بالایی هستند ، از این پایه چراغ ها می توان به عنوان پایه چراغ های خیابانی ، در نور پردازی و روشنایی محیط های شهری نیز استفاده کرد ، از آنجا که این پایه ها ، ظاهری بسیار زیبا دارند و ارتفاع آن ها نیز متغییر است ، شما می ‌توانید با توجه به ویژگی های محیط مورد نظرتان ، این پایه چراغ ها را با طول مورد نظر خودتان سفارش بدهید . از این پایه های جذاب و زیبا می توان در محوطه های خارجی مثل حیاط ، پارک ، و حتی محیط های خیلی بزرگ تر نیز به کار گرفت.

میزان مقاومت و جنس بدنه ی پایه چراغ :

میزان مقاومت این پایه های چراغ بسیار بالا می باشد . در حقیقت این پایه چراغ ها ، در برابر شرایط آب و هوایی ( بارانی و آفتابی ) مقاومت بسیار بالایی دارند . ( یعنی در طولانی مدت زنگ نمی زنند و پوسته پوسته هم نمی شوند ) جالب است بدانید که این پایه ها یک لایه نسبتا ضخیم رنگ الکترواستاتیک دارند که تا حدی مقاومت بدنه آلومینیومی آن ها را افزایش داده است . همان طور که قبل تر نیز اشاره شد بدنه ی این پایه های چراغ از فلز آلومینیوم با کیفیتی تولید شده است تا این محصولات جذاب بتوانند در هر آب و هوایی و در هر منطقه‌ ای دوام و ماندگاری فوق العاده بالایی داشته باشند . شما عزیزان می توانید برای آگاهی کامل از نحوه نصب پایه چراغ پارکیبا پشتیبانی سایت ما تماس بگیرید.

شکل و طرح بدنه ی پایه چراغ  :

این پایه چراغ ها معمولا به صورت یک لوله ساده با قطرها و ضخامت های مختلف هستند و یا لوله هایی به اصطلاح طرح دار هستند ، مدل های ساده ، بیشتر مناسب محیط های خیابانی هستند و مدل هایی که کمی جنبه تزئینی دارند ( دارای نقوش  وطرح هستند ) و طرح هایی روی بدن آن هاست ، مناسب باغ ها ، باغچه ها و محوطه های خارجی ویلا هستند .

شست و شوی پایه های چراغ پارکی :

تمامی مدل هایی که در سایت لاکچری لایت می بینید ، به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی با آب خالی نیز شسته شوند. این چراغ ها همگی ضد آب هستند. شما عزیزان می توانید برای آگاهی کامل از نحوه نصب پایه چراغ پارکیبا پشتیبانی سایت ما تماس بگیرید .

تغییر طول به اندازه دلخواه شما :

می توانید هر مدلی را که در سایت ما بپسندید در طول های مختلف آن را سفارش دهید. کافیست که قطر دقیق و طول پایه ی مورد نظر خود را هنگام خرید چراغ محوطه با پشتیبانی سایت در میان بگذارید تا پس از ثبت قطعی سفارش محصول مورد نظرتان را در کمترین زمان تحویل بگیرید .

جنس بدنه پایه ی چراغ های فروشگاه لاکچری لایت :

توجه کنید که پایه ها دارای اشکال بسیار متفاوتی هستند و شما می ‌توانید با توجه به کاربردی که مد نظر دارید ، یک پایه چراغ را انتخاب کنید. جنس این محصولات از آلومینیوم با درجه خلوص بالاست و بیشترین مقاومت را در بین بدنه های چراغ ها دارند ، شما می توانید برای تجربه خریدی ایمن این پایه ها را از سایت لاکچری لایت سفارش دهید و در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید. شما می توانید برای آگاهی کامل از نحوه نصب پایه چراغ پارکی با پشتیبانی سایت ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *