دسته‌بندی نشده

چراغ محوطه لاله زار

در حال حاضر استفاده از چراغ محوطه به عنوان یکی از مؤثرترین و کارآمدترین روش ها برای روشنایی محوطه ساختمان در نظر گرفته می شود. به همین دلیل طراحان ساختمان می کوشند از این چراغ ها برای افزایش جذابیت و زیبایی محوطه بیرونی ساختمان بهره گیری نمایند. چراغ های محوطه معمولاً در انواع مختلف تولید شده و بسته به طراحی محوطه، مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات علاوه بر حیاط، در قسمت های دیگر محوطه مانند تراس، استخر، سرستون ها و مکان های دیگر نیز استفاده می شوند. به همین خاطر انواع مختلفی از این چراغ ها در نمایندگی چراغ محوطه در لاله زار به فروش می رسند. برای خرید این چراغ ها متناسب با مکان مورد استفاده، لازم است به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید. فروشگاه لاکچری لایت یکی از بهترین گزینه ها برای خرید حضوری و آنلاین تجهیزات برقی باکیفیت است.

لاکچری لایت از معتبرترین مراکز فروش انواع چراغ محوطه در منطقه لاله زار به شمار می رود. با مراجعه به این مرکز می توانید تمام چراغ های باکیفیت محوطه را بررسی نموده و نوع متناسب با نیاز خود را در بالاترین کیفیت و با قیمت مناسب از این فروشگاه خریداری نمایید.

انواع چراغ محوطه لاله زار

در نمایندگی فروش چراغ محوطه در لاله زار انواع بسیار متنوعی از این محصول موجود بوده و هر کدام برحسب نیازها و سبک طراحی محوطه، در آن به کار گرفته می شوند. این چراغ ها علاوه بر تأمین زیبایی محوطه، نقش مؤثری در افزایش ایمنی محیط دارند. به این ترتیب که با تأمین نور مناسب در شب و با فراهم کردن دید مناسب، از ایجاد ترس در کودکان و همچنین آسیب هایی مانند زمین خوردن جلوگیری می نمایند. برخی از انواع مختلف چراغ های محوطه عبارت اند از:

  1. نورافکن

از انواع محبوب چراغ های محوطه می توان به چراغ های محوطه با تابش نقطه ای و نورافکن ها اشاره نمود. این چراغ ها دارای انواع مختلفی بوده و بر حسب زاویه تابش نور، در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. از این چراغ ها برای برجسته سازی قسمتی از محوطه یا وسیله ای خاص استفاده می شود. به عنوان مثال کاربرد نورافکن در نشان دادن جزئیات گچ بری دیوار یا اجزای یک مجسمه می باشد.

  • چراغ محوطه دفنی

یکی از پرکاربردترین انواع چراغ موجود در نمایندگی فروش چراغ محوطه در لاله زار، چراغ دفنی است. این چراغ همان ‌گونه که از نام آن پیدا است در زمین دفن شده و علاوه بر زیبایی محیط، نقش مهمی در تأمین امنیت محوطه دارد. جنس چراغ محوطه دفنی، ضد آب بوده و بدنه ای کاملاً مقاوم دارد. این چراغ ها معمولاً در مسیر رفت و آمد زیر بوته ها و درختان به کار رفته و دارای لامپ در رنگ های دلخواه هستند؛ بنابراین می توانید مطابق سلایق خود، از چراغ های دفنی در رنگ دلخواه در محوطه ساختمان خود بهره گیری نمایید.

  • چراغ محوطه برای مسیر رفت و آمد

این چراغ ها در مسیر رفت و آمد افراد مورد استفاده قرار گرفته و علاوه بر زیبایی، باعث تأمین امنیت افراد در طول این مسیر می شوند. این چراغ ها علاوه بر مسیر، در اطراف راه پله ها نیز قابل نصب هستند. چراغ حیاطی زمینی نیز در این دسته از چراغ های محوطه قرار گرفته اند.

  • چراغ محوطه استخر

چراغ محوطه استخر به عنوان پرفروش ترین محصول در نمایندگی فروش چراغ محوطه در لاله زار شناخته می شود. این چراغ دارای بدنه بسیار مقاوم بوده و در مقابل زنگ زدگی، مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. چراغ های محوطه استخری به صورت توکار در کف و دیواره های استخر نصب شده و ساختاری دارند که آب نمی تواند در آنها نفوذ کند. این چراغ ها سبب افزایش جذابیت استخر و به دنبال آن، زیبایی و چشم نوازی محوطه می شوند.

  • چراغ های محوطه خورشیدی

در صورتی که می خواهید در مصرف برق صرفه جویی کنید استفاده از چراغ های خورشیدی در محوطه، بهترین گزینه خواهد بود. این چراغ ها از انواع جدید چراغ محوطه بوده و با ذخیره انرژی خورشیدی در طول روز، می توانند بدون نیاز به انرژی برق، فضای محوطه را در طول شب روشن نمایند.

چراغ های دیواری در بخش های مختلفی از دیوار محوطه قابل نصب بوده و نقش مهمی در افزایش جذابیت محوطه بر عهده دارند. این چراغ ها در مدل های مختلف تولید شده و بر اساس سبک طراحی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند.

  • چراغ محوطه سر لوله

چراغ سر لوله از محصولات لوکس و جذاب در نمایندگی فروش چراغ محوطه در لاله زار محسوب می شود. این چراغ ها معمولاً در مکان هایی مانند محوطه ویلا، حیاط باغ و … مورد استفاده قرار می گیرند. برای آشنایی بیشتر با مدل های چراغ سر لوله می توانید به سایت لاکچری لایت مراجعه کرده و مدل های این چراغ را مشاهده نمایید.

  • چراغ آویز

یکی دیگر از مدل های پرفروش چراغ محوطه، چراغ آویز می باشد. این چراغ دارای طراحی ویژه و منحصر به فرد بوده و در مکان های مختلف مانند تراس، بالکن، نمای ساختمان و … نصب می شوند.

چراغ محوطه لاله زار

بورس انواع چراغ محوطه در لاله زار

در صورتی که نام مراکز فروش چراغ های محوطه در لاله زار را جستجو کرده باشید ممکن است با نام فروشگاه های متعددی که در زمینه فروش تجهیزات نوری در این منطقه فعالیت می کنند روبرو شوید. لازم به ذکر است محصولات بسیاری از این فروشندگان دارای کیفیت و دوام‌ مناسب برای استفاده در محوطه ساختمان نمی باشند؛ بنابراین لازم است برای خرید این محصولات، ضمن تحقیق و جستجو، بهترین فروشنده را انتخاب و سپس اقدام به خرید انواع مورد نیاز چراغ محوطه نمایید.

فروشگاه لاکچری لایت در لاله زار از معتبرترین مراکزی است که برای خرید چراغ محوطه ، چراغ حیاطی و چراغ چمنی می توانید به آن مراجعه نمایید.

جمع بندی

در هنگام خرید چراغ برای استفاده در محوطه ساختمان، ممکن است با گزینه های مختلفی برای خرید این محصول مواجه شوید. در این صورت بهتر است ابتدا سبک طراحی ساختمان خود را در نظر گرفته و مطابق با آن، اقدام به خرید چراغ محوطه نمایید.

نکته دیگری که در هنگام خرید این چراغ ها باید مد نظر داشته باشید توجه به قیمت محصول در کنار کیفیت اجزای سازنده آن است. لاکچری لایت مفتخر است با حذف واسطه ها از بازار فروش چراغ های محوطه، این محصولات را در کیفیت بالا و قیمت استثنایی در اختیار مشتریان قرار دهد. شما می توانید علاوه بر مراجعه به این مرکز فروش چراغ محوطه در لاله زار، به سایت لاکچری لایت نیز مراجعه کرده و نسبت به خرید اینترنتی محصول مورد نظر خود اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *