مقالات وب سایت

لوستر برای سقف کوتاه چی بخریم؟

لوستر مدرن مناسب سقف کوتاه

در عصر حاضر با توجه به رواج آپارتمان نشینی،اغلب ساختمان ها دارای سقف کوتاه هستند. از این رو کاربران به هنگام خرید لوستر بویژه خرید لوستر مدرن برای این ساختمان ها با این سؤال مواجه می شوند که بهترین لوستر برای سقف کوتاه باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ یا این که از کجا می توان لوستر مناسب برای سقف کوتاه را خریداری کرد.

با توجه به این که اغلب کاربران در این زمینه با ابهام روبرو شده اند، در این مقاله بر آن شدیم تا به صورت جامع به این مسئله پرداخته و راهنمایی های لازم در این زمینه را در اختیار کاربران قرار دهید. پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

چه لوستری برای سقف کوتاه مناسب است؟

این که چه لوستری برای سقف های کوتاه مناسب هستند از سؤالات رایجی است که اکثر کاربران آن را می پرسند. توجه داشته باشید که در عصر حاضر با توجه به تنوع سلایق و نیازها، لوسترهایی با ابعاد، ساختار و ویژگی های مختلف طراحی و به بازار عرضه شده است. از این رو به راحتی می توان لوسترهای مناسب برای سقف های کوتاه را در ابعاد، طرح و مدل های مختلف تهیه نمود.

به هنگام انتخاب و خرید لوستر برای سقف کوتاه به این موضوع توجه کنید که این لوسترها باید دارای کمترین تزئینات و شاخ و برگ باشد. به این معنا که این لوسترها باید دارای ظاهری نسبتاً ساده و در عین حال شیک باشند. هر چه شاخ و برگ لوستر منتخب برای این لوستر، بیشتر باشد، جلوه نامناسبی در فضای مورد نظر به وجود می آید؛ بنابراین با انتخاب لوستر مورد نظر از میان محصولاتی با طراحی ساده می توانید شاهد ایجاد جلوه ای بی نظیر باشید.

نکات مهم در انتخاب لوستر برای سقف کوتاه

شاید برخی از کاربران در این فکر باشند که انتخاب لوستر مناسب برای محیط هایی با سقف کوتاه، دشوار خواهد بود. این در حالی است که اغلب کارشناسان بر این موضوع اتفاق نظر دارند که انتخاب و خرید این لوستر نیز همانند انتخاب لوستر برای سقف های بلند، کار چندان سختی نیست. البته این در صورتی است که به چند نکته مهم در انتخاب و خرید خود توجه داشته باشید.

در صورتی که لوستر برای سقف کوتاه را با توجه به این نکات خریداری کنید مطمئن باشید که نتیجه کار با آنچه در ذهن خود دارید مطابقت خواهد داشت.

از نکات مهم خرید لوستر مناسب برای سقف کوتاه می توان موارد زیر را نام برد:

توجه به رنگ لوستر

یکی از اصول مهم برای بزرگ نشان دادن محیط های کوچک و بلندتر نشان دادن سقف های کوتاه، استفاده از رنگ های روشن در این فضا است. لذا این امر در مورد رنگ لوستر مناسب برای سقف های کوتاه نیز صدق می کند. به این صورت که با انتخاب لوسترهایی با رنگ های روشن می توانید سقف را بلندتر نشان دهید. در ضمن انتخاب رنگ لوستر از میان رنگ های روشن به دیده شدن لوستر کمک کرده و جلوه ای لاکچری در محیط به وجود می آورد.

انتخاب لوستری با ابعاد مناسب

یکی دیگر از نکاتی که در خرید این لوسترها باید به آن توجه کنید، ابعاد این محصول است. دقت کنید که لوسترهایی با طراحی پهن می تواند برای سقف های کوتاه، بهترین گزینه باشند. این مدل لوستر برای سقف کوتاه بنا به نوع طراحی که دارد به سقف نزدیک تر دیده می شود. به همین دلیل نیز نقش مهمی در بلند نشان دادن سقف دارد. این امر هم تأثیر مثبتی بر نورپردازی محیط دارد و هم جلوه زیبایی در این مکان ها به وجود می آورد.

انتخاب نوع لوستر

با توجه به پیشرفت هایی که در حوزه طراحی و ساخت انواع لوسترهای سقفی به وجود آمده است امروزه شاهد طراحی و تولید انواع این محصولات در بازار هستیم؛ بنابراین کاربران باید به هنگام انتخاب مدل این لوسترها به نوع لوستر و کاربری مد نظر توجه نمایند.

در این حالت می توانید لوستر را از میان مدل های متنوعی چون لوسترهای سقفی، آویزان، دیواری و … انتخاب کنید.

لوسترهای مناسب برای سقف کوتاه

زمانی که صحبت از مدل لوستر مناسب برای سقف کوتاه می شود، برخی از کاربران با ابهاماتی روبرو می گردند. برای آشنایی بیشتر این مخاطبان، ادامه مطلب را به معرفی انواع لوستر برای سقف کوتاه اختصاص داده ایم.

از جمله این مدل ها می توان موارد زیر را نام برد:

  • لوسترهای جزیره: همانگونه که از نام این مدل لوسترها بر می آید، این محصولات برای استفاده در فضای آشپزخانه مناسب هستند. معمولاً طراحان این تجهیزات روشنایی، ظاهر آنها را ساده و در عین حال شیک طراحی می کنند. در ضمن قابلیت تنظیم نور نیز از مزیت های خرید این لوسترها به شمار می آیند. در نتیجه در صورتی که سقف آشپزخانه کوتاهی دارید می توانید این مدل لوستر را خریداری نموده و نور مناسبی در فضای آشپزخانه خود ایجاد کنید.
  • لوسترهای توکار: این لوسترها نیز به صورت توکار طراحی شده اند. لذا با مشاهده ظاهر سقف، لوستری دیده نمی شود که همین امر تأثیر بسزایی در بزرگ تر دیده شدن سقف دارد.
  • لوسترهای سقفی: یکی از بهترین گزینه ها در انتخاب لوستر برای سقف کوتاه لوسترهای سقفی هستند که قابلیت تنظیم ارتفاع دارند مانند لوستر مدرن تسمه ای گرد.
  • لوسترهای دیوار کوب: لوسترهای دیوار کوب نیز گزینه مناسبی برای سقف های کوتاه هستند. البته این محصولات در فضاهایی با ابعاد کم، کارایی بهتری خواهند داشت.

کلام آخر

چنانچه سقف منزل، محل کار و هر محیط دیگری که مد نظر دارید، کوتاه است و به دنبال لوستر مناسب برای آن هستید توصیه می شود به نکات یاد شده در این مطلب توجه کنید. در این حالت می توانید انتخابی ایده آل داشته و بهترین نتیجه را دریافت نمایید.

البته به جز این نکات، خرید از مراکز معتبر نیز شرط اصلی برای رضایت کاربران از محصولات خریداری شده است. لاکچری لایت به عنوان یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین مراکز تولید و عرضه انواع تجهیزات روشنایی، لوستر برای سقف کوتاه را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان عرضه می کند. با مراجعه به سایت این مرکز می توانید از مدل های مختلف این لوسترها دیدن کرده، مشخصات آنها را بررسی نموده، از کارشناسان آن راهنمایی گرفته و در نهایت نیز خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *