دسته‌بندی نشده

نمایندگی چراغ شب تاب

شرکت شب تاب، یکی از مراکز معتبر در زمینه تولید انواع چراغ حیاطی و  چراغ پارکی می باشد. این شرکت با تولید محصولات مدرن و باکیفیت توانسته است اولین نشان استاندارد صنایع روشنایی در کشور را دریافت نماید. محصولات تولید شده توسط شرکت شب تاب، از تنوع بی نظیری در طراحی و تولید برخوردار هستند. تکنولوژی نوین به کار رفته در محصولات متنوع شب تاب، برگ زرین دیگری بر افتخارات این شرکت باسابقه می باشد. این برند با تولید چراغ در انواع سبک و طراحی، باعث تأمین نیاز افراد به چراغ های متناسب با دکوراسیون های مختلف شده است. به همین دلیل این شرکت توانسته است با فعالیت درخشان خود، مخاطبان زیادی را به خود جلب نمایند. شما می توانید با مراجعه به مرکز فروش محصولات روشنایی لاکچری لایت به عنوان نمایندگی چراغ شب تاب تمامی محصولات این شرکت را همراه با ضمانت نامه معتبر خریداری کنید.

ویژگی های چراغ شب تاب

نمایندگی چراغ شب تاب

نمایندگی چراغ شب تاب

شرکت شب تاب برای تولید انواع چراغ های باکیفیت، از بهترین تجهیزات روز دنیا و همچنین کادر متخصص و توانایی برخوردار است. به همین دلیل با تولید محصولات مرغوب، توانسته است استانداردهای بین المللی تجهیزات روشنایی را کسب نماید. به طوری که امروزه شرکت شب تاب به عنوان یکی از اعضای ثابت در انجمن صنفی تولیدکنندگان انواع چراغ روشنایی به شمار می رود.

از ویژگی های چراغ های شب تاب می توان به استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید آنها اشاره نمود. شرکت شب تاب برای تولید این چراغ ها از مواد اولیه مقاوم و مستحکم استفاده می کند. به همین دلیل محصولات این شرکت با قرارگیری طولانی مدت در محوطه، تحت تأثیر عوامل محیطی مانند رطوبت و نور خورشید قرار نمی گیرند. پس با خرید چراغ شب تاب می توانید سال ها بدون کوچک ترین آسیب و زنگ زدگی از آن استفاده نمایید.

از دیگر ویژگی های محصولات شب تاب که در نمایندگی چراغ شب تاب به فروش می رسند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تنوع بی نظیر در رنگ و طرح
  • تناسب با انواع سبک دکوراسیون
  • مصرف انرژی بسیار کم
  • دارای بدنه تولید شده از آلومینیوم دایکاست
  • دارای حباب های شیشه ای و پلیمری
  • تولید در انواع مختلف چراغ پارکی، سردری، سرلوله و …
  • تولید در تعداد شعله دلخواه مشتری
  • برخورداری از پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک و مقاومت در برابر فرسایش

معرفی مدل های پرفروش در نمایندگی چراغ شب تاب

شب تاب، یکی از برندهای معتبری است که در زمینه تولید انواع چراغ های محوطه با سبک سنتی و نوین فعالیت می کند. برخی از مدل های چراغ تولید شده در این مرکز به همراه لامپ ارائه می شوند. نوع لامپ به کار رفته در این چراغ ها از نوع LED می باشد.

چراغ شب تاب

چراغ شب تاب

بسیاری از محصولات برند شب تاب نیز دارای منبع نوری از نوع سرپیچ استاندارد E27 هستند. استفاده این نوع منبع نوری در تأمین روشنایی محوطه نقش بسزایی دارد.

به طور کلی می توان محصولات پرفروشی که با قیمت مناسب در نمایندگی چراغ شب تاب به فروش می رسد، را به شرح زیر معرفی نمود:

چراغ سقفی شب تاب

چراغ سقفی شب تاب یکی از اصلی ترین منابع نوری است که در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این چراغ در ابعاد و اشکال مختلف تولید شده و به فروش می رسد. چراغ سقفی شب تاب طیف گسترده ای از انواع چراغ های روکار، توکار، آویزان و غیر آویزان و … را دربر می گیرد. هنگام خرید این چراغ بهتر است به ابعاد محیط مورد استفاده دقت نمایید.

چراغ حیاطی مدرن شب تاب

نصب چراغ حیاطی مدرن در محوطه، علاوه بر تأمین روشنایی، نقش بسزایی در جذابیت و زیبایی محیط دارد. این چراغ ها از درجه ایمنی بالایی برخوردار بوده و برای محوطه هایی با سبک طراحی مدرن مناسب هستند. راسا، روناش، دایا و آواش از جمله مدل های پرفروش چراغ حیاطی مدرن شب تاب محسوب می شوند. تمامی این مدل ها در فروشگاه لاکچری لایت موجود بوده و با قیمت مناسبی به فروش می رسند.

چراغ های شب تاب
چراغ حیاطی کلاسیک شب تاب

چراغ شب تاب کلاسیک از محصولات پرمخاطبی است که در سبک های سنتی و سنگی باغ و ویلاها به کار می رود. محبوبیت چراغ کلاسیک شب تاب به حدی است که بیشترین حجم تولید این شرکت را به خود اختصاص داده است. مدل های کارن، اطلس، تابش، امپراطور، شونیز، وندا، ونیز، پاتریس، دیاموند و مروارید تنها چند نمونه از مدل های چراغ حیاطی کلاسیک شب تاب هستند. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی چراغ شب تاب تمام مدل های متنوع و جذاب چراغ کلاسیک را مشاهده و بر اساس سلیقه و نوع سبک طراحی محوطه مد نظر، این چراغ ها را خریداری کنید.

مزایای خرید از نمایندگی چراغ شب تاب

شرکت شب تاب از جمله مراکزی است که دارای نمایندگی فعال در سراسر کشور می باشد. محصولات این شرکت ضمن تنوع و کیفیت بالا، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند. تمام محصولات تولید شرکت شب تاب با ضمانت نامه یک ساله به فروش می رسند. این گارانتی در صورت خرید چراغ شب تاب از نمایندگی، برای شما فعال خواهد شد.

خرید چراغ محوطه شب تاب از نمایندگی، مزایای بی شماری را به همراه دارد. با خرید چراغ شب تاب از نمایندگی، از حضور مشاور در تمامی مراحل خرید بهره مند خواهید شد. در صورتی که در زمینه نوع چراغ و کیفیت آن، تناسب مدل مورد نظر با سبک دکوراسیون و … سؤال داشتید می توانید از مشاوران توانای این نمایندگی کمک بگیرید. کارشناسان نمایندگی شب تاب با صبر و شکیبایی و احترام، به تمام پرسش های شما پاسخ خواهند داد.

کلام آخر

لاکچری لایت یکی از مراکز معتبری است که می توانید برای خرید انواع چراغ شب تاب به آن مراجعه نمایید. این مرکز به عنوان نمایندگی چراغ شب تاب با فروش محصولات متنوع برند شب تاب، گام بلندی در جهت تأمین رضایت و رفاه مشتریان محترم برداشته است. این مرکز علاوه بر چراغ های برند شب تاب، انواع چراغ های پارکی، باغی و محوطه را با قیمت مناسب به فروش می رساند. با مراجعه به لاکچری لایت می توانید علاوه بر محصولات ذکر شده، محصولات بهترین برند لوستر ایرانی و خارجی را نیز مشاهده و خریداری نمایید. در صورتی که به کسب اطلاعات بیشتری در مورد خرید انواع چراغ و لوستر نیاز داشتید، می توانید از طریق شماره های ذکر شده یا به صورت گفتگوی آنلاین، با کارشناسان لاکچری لایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *