دسته‌بندی نشده

انواع چراغ پارکی جدید

انواع چراغ پارکی جدید

تأمین روشنایی محیط های باز مانند حیاط یا پارک همانند محیط های بسته، اهمیت زیادی دارد. به طور کلی فضاهای مختلف نیاز ویژه ای به تأمین نور دارند. در صورتی که نور محیط و فضای باز به طور مناسب تأمین شود از ایجاد خطرات احتمالی ناشی از تاریکی محیط جلوگیری خواهد شد. برای تأمین نور پارک ها و محیط های رو باز مانند باغ و حیاط، معمولاً از چراغ های پارکی استفاده می شود. این چراغ ها علاوه بر تأمین روشنایی فضا، نقش ویژه ای در جذابیت محیط دارند. به همین دلیل در حال حاضر انواع چراغ پارکی جدید تولید شده و در بازار به فروش می رسند.

استفاده از این چراغ ها متناسب با سبک طراحی محیط، زیبایی آن را دو چندان خواهد نمود. برای خرید چراغ های پارکی جدید بهتر است به مراکز فروش معتبر مانند فروشگاه لاکچری لایت مراجعه نمایید. با این کار از بابت کیفیت و طول عمر بالای چراغ، اطمینان خواهید داشت.

چراغ پارکی چیست؟

چراغ پارکی یا چراغ حیاطی به چراغی گفته می شود که در محیط هایی مانند حیاط ها، پارک ها، باغ ها و … مورد استفاده قرار می گیرند. چراغ باغی، چراغ دیواری حیاط، چراغ های زمینی و … جزو دسته چراغ پارکی محسوب می شوند.

 فضاهای بازی مانند حیاط و پارک با توجه به مساحت بالا نیاز به تأمین روشنایی به میزان مناسب دارند. به همین خاطر برای تأمین نور چنین محیط هایی از انواع چراغ های پارکی استفاده می شود. چراغ های جدید علاوه بر ایجاد روشنایی کافی در محیط، در مدل ها و سبک های مختلف طراحی می شوند؛ بنابراین استفاده از انواع چراغ پارکی جدید زیبایی وچشم نوازی محیط را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.

انواع چراغ پارکی و حیاطی جدید

چراغ های جدید پارکی علاوه بر ویژگی های یاد شده، مقاومت و استحکام بیشتری در مقابل عوامل آسیب رسان دارند؛ بنابراین می توان از این چراغ ها تا سالیان متمادی بدون آسیب دیدگی استفاده نمود. البته برای اطمینان از کیفیت این محصولات، بهتر است از چراغ های ساخته شده از ورقه های آلومینیومی و یا استیل استفاده نمود. این فلزات مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مختلف دارند؛ بنابراین به آسانی دچار آسیب دیدگی نمی شوند.

توجه داشته باشید که حباب چراغ پارکی ساخته شده از پلاستیک بی کربنات و اکرولیک، بهترین نوع حباب است. این حباب ها می توانند نور را در مواقع آلودگی هوا و وجود مه و گرد و غبار نیز به خوبی در محیط پخش کنند. لازم به ذکر است در چراغ های دارای حباب اکرولیک بهتر است از لامپ های ال ای دی و کم مصرف استفاده کنید؛ زیرا لامپ های رشته ای به دلیل تولید حرارت زیاد، باعث ذوب شدن حباب انواع چراغ پارکی جدید می شوند.

مدل های جدید چراغ پارکی

 برخی از جدیدترین مدل های چراغ پارکی عبارت اند از:

چراغ آویز حیاطی

چراغ حیاطی مدل آویز

یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین مدل های چراغ پارکی، مدل آویز است. این چراغ از بخش های چراغ، حباب، زنجیر و پایه تشکیل شده است. چراغ آویز به وسیله زنجیر به محل مورد نظر نصب می شود؛ بنابراین لازم است قسمت زنجیر و پایه چراغ دارای مرغوبیت و کیفیت بالا باشند. همچنین لازم است چراغ به طور ایمن به محل مورد نظر نصب شود. رعایت این عوامل در استحکام چراغ و جلوگیری از خطر سقوط آن نقش بسزایی دارد.

از چراغ های مدل آویز، علاوه بر استفاده در حیاط و پارک می توان برای تأمین نور آلاچیق های ساخته شده در پارک و بالکن ساختمان ها استفاده نمود. این چراغ در ابعاد مختلف با رنگ و سبک های گوناگون تولید شده و در فروشگاه های معتبر به فروش می رسند.

چراغ سردری

مدل سردری

چراغ مدل سردری یکی دیگر از انواع چراغ پارکی جدید به شمار می رود. این چراغ معمولاً در ورودی ساختمان ها، کنار پله و همچنین قسمت سر درب منازل نصب می شوند. علاوه بر مکان ها یاد شده، این چراغ را می توان در محیط های هموار و ستون ها نیز نصب نمود. چراغ سر درب دارای دو بخش پایه و چراغ است. قسمت پایه، کوتاه بوده و قسمت چراغ متناسب با سلایق مختلف از سایز کوچک تا سایز بزرگ تولید می شود. در هنگام خرید این چراغ بهتر است به مقاومت بالا و کیفیت خوب محصول دقت بالایی داشته باشید؛ زیرا این چراغ ها به دلیل نصب در محیط باز، مستعد آسیب توسط عواملی چون رطوبت و نور خورشید هستند.

چراغ دیواری حیاطی

مدل دیواری

چراغ دیواری همانگونه که از نام آن پیدا است بر روی دیوار نصب می شود. مدل دیواری در دسته های مختلف فلزی، پلاستیکی ال ای دی و لوکس تولید می شوند؛ بنابراین می توانید متناسب با سبک مورد علاقه و رنگ دلخواه خود، این محصولات را خریداری نمایید.

قیمت محصولات تکشیدفام ایستاده حیاطی

مدل ایستاده

از دیگر انواع چراغ پارکی جدید می توان به چراغ حیاطی ایستاده اشاره نمود. این چراغ ها از قدیم در پارک ها و فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرند. در نتیجه از انواع جدید چراغ پارکی به شمار نمی روند. با این حال طراحی جدید و مدرن چراغ ایستاده، این محصولات را در زمره چراغ های پارکی جدید قرار داده است. چراغ های ایستاده جدید معمولاً در مدل های تک شعله تولید می شوند.

چراغ های ایستاده برای تأمین انرژی خود، علاوه بر برق شهری می توانند از انرژی خورشید نیز استفاده نمایند. استفاده از انرژی خورشیدی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی برق خواهد شد. چراغ های ایستاده بیشتر در پارک ها و باغ ها مورد استفاده قرار می گیرند؛ بنابراین لازم است هنگام خرید، به طول عمر و استحکام محصول توجه ویژه ای داشته باشید.

جمع بندی

در حال حاضر مراجعه مردم به محیط های باز مانند باغ و پارک ها در طول شب افزایش یافته است؛ بنابراین لازم است روشنایی این مکان ها به طور مناسب تأمین شود. استفاده از انواع چراغ پارکی جدید می تواند ضمن تأمین نور، فضایی شیک و جذاب را در محیط ایجاد نماید. چراغ های پارکی جزو تجهیزاتی با قیمت بالا محسوب می شوند و برای استفاده طولانی مدت خریداری می گردند. پس بهتر است برای اطمینان از کیفیت چراغ، این محصول را از فروشگاه مجاز خریداری نماید. فروشگاه لاکچری لایت از فروشگاه های معتبر و فعال برای خرید مطمئن این تجهیزات است. محصولات این فروشگاه همگی دارای استاندارد و ضمانت هستند. شما می توانید از طریق سایت لاکچری لایت نیز اقدام به خرید چراغ پارکی با قیمت مناسب نمایید. این امر در صرفه جویی هزینه و زمان نیز تأثیر بسزایی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *