مقالات وب سایت

چراغ پارکی برای حیاط

چراغ پارکی برای حیاط

چراغ حیاطی که با نام چراغ پارکی شناخته شده‌اند از زیرشاخه‌های لوازم نورانی و نور پردازی محسوب می شوند. امروزه سبک و سیاق خانه ها بسیار تغییر کرده و طرح ها و مدل های مختلفی به خود گرفته اند. بر همین اساس طرح های مختلفی در چراغ ها نیز به وجود آمده است. چراغ حیاطی آنقدرها هم ساده و پیش پا افتاده نیست بلکه در هنگام خرید باید به نکات مهم دقت داشته باشید تا بتوانید یک چراغ پارکی برای حیاط یا فضاهای دیگر منزل تهیه نمایید. چراغی که مناسب باشد تا و هر آنچه که میخواهید برای شما فراهم کند.

معرفی چراغ پارکی برای حیاط

مدل های چراغ پارکی برای حیاط بسیار گوناگون اند. از جدیدترین و پرفروشترین آن اگر بخواهیم نام ببریم می توانیم به مدل آویز اشاره کنیم. این مدل از ۴ بخش یعنی پایه، حباب، چراغ و زنجیر تشکیل شده است. این چراغ های آویز بسته به آویزان شدن خود به واسطه زنجیر از پایه باید به از همه نظرات مستحکم و با کیفیت باشند. برای تامین نور حیاط می توانید از این مدل چراغ استفاده کنید. همچنین برای آلاچیق ها، پارک و بالکن ها نیز کاربرد دارد. لاکچری لایت انواع چراغ پارکی برای حیاط مدل آویزی را در انواع، اقسام، شکل ها، طرح ها و رنگها در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است.

چراغ پارکی برای حیاط

چراغ پارکی برای حیاط

 

مدل سر در

چراغ‌ سردر برای ایجاد روشنایی در بخش ورودی ساختمان، سر در خانه و کنار پله ها کاربرد دارد. از دوقسمت پایه و سری به وجود آمده که قسمت پایه آن کوتاه و سری آن با توجه به نظر شما می تواند بزرگ یا کوچک باشد. این محصول قابلیت نصب بر روی مکان های هموار و همچنین ستون را دارد. به دلیل کاربری خارج از خانه در برابر آب، حشرات، گرد و غبار، بارندگی، برف و تگرگ کاملا مقاوم است و همچنین در برابر اشعه های خورشید نیز تحمل بالایی دارد.

چراغ پارکی برای حیاط مدل سرلوله

اگر میخواهید یک چراغ پارکی برای حیاط خود تهیه کنید، می توانید مدل سر لوله را نیز مشاهده کنید. این مدل در انواع تک شعله یا چند شعله تولید می‌شود. شما با توجه به فضا می‌توانید آن را در شعله های متفاوت خریداری نمایید. همچنین طراحی این چراغ ها طوری است که برای نصب آن‌ها به پایه های فلزی، پلاستیکی، چوبی و یا غیره نیاز دارید. این چراغ برای نورپردازی حیاط بسیار مناسب است و بهتر است جنسی را خریداری نمایید که در برابر گرد و غبار، باران و ضربه مقاومت کافی داشته باشد .هنگام خرید حتما به طراحی چراغ های سر لوله با پایه هایی که بر روی آن نصب می‌شود نیز دقت داشته باشید که کاملاً با یکدیگر متناسب باشند.

چراغ پارکی برای حیاط مدل ایستاده

در مدل چراغ حیاطی ایستاده، چراغ به واسطه پایه می توان آن را به صورت ایستاده استفاده کرد. منبع تغذیه چراغ ها برق شهری می باشد. برخی از آنها نیز از نور خورشید در تامین انرژی استفاده می کنند که البته این مدل قیمت بالاتری نسبت به چراغ های معمولی دارد. مدل ایستاده در حیاط منازل بسیار مناسب است. اگر میخواهید یک چراغ پارکی برای حیاط انتخاب کنید مدل ایستاده می تواند بهترین گزینه باشد. از این مدل در باغ‌ها و پارک‌ها نیز استفاده می‌کنند. کیفیت بدنه، پایه و سری آن بسیار مهم است. پس در هنگام خرید حتما به آن توجه داشته باشید. البته این نکته را هم بگوییم که چراغ حیاطی ایستاده اصولاً به صورت تک شعله تولید می شود.

چراغ پارکی مدل خورشیدی

چراغ پارکی خورشیدی که یک چراغ پارکی برای حیاط محسوب می‌شود. به عنوان چراغ های سولار نیز شناخته شده. هزینه برق در ایران بالا است و اغلب مدیران ساختمان به سراغ چراغ خورشیدی برای روشن کردن محوطه خارجی می‌روند. این مدل علاوه بر اینکه در مصرف برق صرفه جویی می کند می تواند محیط حیاط و محیط خارجی ساختمان را زیباتر نیز نشان دهد. میزان نور و قدرت پرتو افشانی این مدل ها بستگی به میزان توانی دارد که در طول روز از تابش خورشید جذب می کنند. به راحتی می توانید این محصول را جابجا کنید و یک گام موثر در سلامت محیط زیست بردارید.

نکات مهم هنگام خرید چراغ پارکی برای حیاط

اگر قصد خرید چراغ پارکی برای حیاط دارید باید یک سری نکات از جمله نوع چراغ را نیز در نظر بگیرید که در ابتدا در مورد آن صحبت کردیم. مورد دوم برای انتخاب یک چراغ حیاطی مناسب اندازه و وزن آن است. شما باید با توجه به متراژ حیاط، چراغی متناسب با آن خریداری نمایید. اگر قصد دارید مدل پایه دار خریداری کنید حتماً اندازه و وزن آن را در نظر بگیرید.

سری چراغ نیز می تواند از اهمیت ویژه برخوردار باشد. باید در هنگام خرید به جنس سری و قاب محافظتی لامپ نیز دقت کنید. چراغ حیاطی در مقابل حوادث گوناگون قرار می‌گیرند. از جمله این حوادث می‌توان به تندبادها، تگرگ، بارش شدید، باران و گرمای زیاد اشاره کرد؛ در نتیجه درجه کیفی آنها باید متناسب با شرایط آب و هوایی انتخاب شود. مورد بعدی جنس سری و تعداد شعله است. همانطور که گفتیم چراغ پارکی برای حیاط می تواند دارای چند شعله یا یک شعله باشد. شما عزیزان می توانید با توجه به بزرگ بودن یا کوچک بودن حیاط خود آن را در انواع مختلف تهیه کنید. اگر حیاط بزرگی دارید می توانید این چراغ را در نوع چند شعله خریداری نمایید. اگر حیاط شما کوچک است بهتر است از چراغ های تک شعله استفاده کنید.

لامپ مصرفی در چراغ پارکی نیز هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این که هر چراغ بتواند با طیف گسترده ای از لامپ ها همخوانی داشته باشد یک مزیت محسوب می شود. نوع لامپ در میزان روشنایی، رنگ نور و دوام بسیار اهمیت دارد. انتخاب رنگ و طرح چراغ پارکی برای حیاط نیز با توجه به سلیقه هر فرد متغیر است و پیشنهاد میکنیم که یک نیم نگاهی به معماری ساختمان و خانه خود بیندازید.

اگر سازه شما کلاسیک است از چراغ های کلاسیک استفاده کنید؛ ولی اگر فضای خانه شما مدرن بود بهتر است محصولاتی مدرن، جدید و امروزی خریداری کنید. فراموش نکنید که چراغ های حیاطی علاوه بر این که وظیفه روشن کردن فضا را دارند میتوانند زیبای آن را نیز چندین برابر کنند. با مراجعه به سایت لاکچری لایت می توانید انواع چراغ پارکی برای حیاط، چراغ، لوستر ها، چراغ های آویزی، پایه بلند و پای کوتاه را در انواع، طرح ها و شکل های مختلف خریداری نمایید و از داشتن فضای زیبا لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *