مقالات وب سایت

بهترین برند لوستر ایرانی

لوستر دیواری دکوراتیو

لوستر یکی از لوازمی است که علاوه بر تأمین روشنایی محیط، تأثیر زیادی در ایجاد حس و حال دلنشین در منزل دارد. از این وسیله به عنوان یکی از ابزارهای مهم در زیباسازی خانه یاد می شود. پس در صورتی که خواستار ایجاد دکوراسیون خاص و جذاب در منزل هستید خرید لوستر، بهترین گزینه برای این کار است. این محصول در تنوع بالایی تولید شده و در بازار می توان انواع داخلی و خارجی آن را یافت. امروز برندهای معتبر در داخل کشور اقدام به تولید و فروش انواع لوستر در سبک های متنوع نموده اند. با توجه به تعدد تولیدکنندگان لوستر، پیشنهاد می شود برای خرید، بهترین برند لوستر ایرانی را انتخاب کنید.

اکثر افراد هنگام خرید لوستر به دنبال برندهای مطرح خارجی هستند. با وجود کیفیت بالای محصولات خارجی، برندهای معتبر ایرانی نیز در زمینه تولید این محصول فعالیت می کنند. برای اطمینان از کیفیت لوستر ایرانی بهتر است با بهترین برندها آشنا شده و همچنین خرید خود را از مراکز و فروشگاه های معتبر انجام دهید.

معرفی برترین برندهای لوستر ایرانی

خرید لوستر از برندهای معتبر داخلی باعث می شود تا از طول عمر و کیفیت مطلوب این محصول اطمینان داشته باشید. برندهای مطرح برای تولید این محصول از تکنولوژی روز دنیا و کادر حرفه ای و مجرب بهره مند هستند. به همین دلیل محصولات تولید شده در این مراکز قابل رقابت با لوسترهای باکیفیت خارجی هستند.

یکی از مهم ترین مزایای لوستر ایرانی نسبت به محصولات خارجی، قیمت مناسب این محصولات است. در واقع قیمتی که برای خرید لوستر ایرانی می پردازید تنها قیمت خود محصول است. در حالی که با خرید لوستر های خارجی، هزینه هایی مانند هزینه حمل و نقل، گمرک و … نیز به قیمت محصول اضافه می شوند. پس می توان نتیجه گرفت خرید لوستر از برندهای معتبر ایرانی، صرفه اقتصادی بالایی به همراه دارد.

در معرفی بهترین برند لوستر ایرانی می توان به برندهای زیر اشاره نمود:

لاکچری لایت از بهترین برندهای لوستر ایرانی

لاکچری لایت یکی از برندهای محبوب و نام آشنا در صنعت لوستر مدرن و لوستر دیواری در کشور است. به طوری که بسیاری از افراد ناآشنا با لوستر نیز نام این برند این معتبر را شنیده اند. مجموعه لاکچری لایت با هدف تولید محصولات باکیفیت و دسترسی آسان مشتریان به محصولات مرغوب شروع به کار نمود.

لوستر مدرن سه شاخه برند ایرانی
بدنه فولادی این مدل در رنگ های آبی، سفید، صورتی، طوسی و مشکی قابل سفارش است.

یکی از شاخصه های اصلی برند لاکچری لایت، تسهیل پروسه خرید لوستر برای مشتریان در اقصی نقاط کشور است. شما می توانید پیش از خرید لوستر و با گروه کارشناسی این مجموعه مشاوره نموده و خریدی آگاهانه از این برند داشته باشید. مجموعه چشمه نور امکان خرید لوستر مطابق با دکوراسیون، سلایق و همچنین بودجه افراد را میسر نموده است.

کسب امتیاز CE اروپا از دیگر افتخارات برند لاکچری لایت است. محصولات متنوعی مانند لوستر سلطنتی، لوستر مدرن، انواع لوسترهای کریستال و … با قیمت مناسب توسط این برند به فروش می رسند.

ایران لوستر از بهترین برندهای لوستر ایرانی

ایران لوستر به عنوان بهترین برند لوستر ایرانی شناخته می شود. این برند انواع لوسترهای باکیفیت و بادوام را در مدل های متنوع مانند چوبی، ریسه ای، کریستالی و … تولید می کند. تنوع محصولات ایران لوستر به حدی است که می توانید لوستر مورد علاقه خود را به آسانی خریداری نمایید.

ایران لوستر با هدف تأمین نیازهای مشتریان، علاوه بر تولید لوسترهای باکیفیت، این محصول را از برندهای معتبر خارجی نیز وارد می کند. محصولات این کمپانی علاوه بر منزل، در محل های دیگر نیز کاربرد دارند؛ بنابراین می توان نتیجه گرفت با جستجو در میان محصولات ایران لوستر می توانید نیاز خود را به راحتی و بدون اتلاف وقت برطرف نمایید.

بهترین برند لوستر ایرانی

هامان

با وجود سابقه کوتاه برند هامان در تولید لوستر، این برند توانسته است جایگاه برتری در میان تولیدکنندگان ایرانی لوستر پیدا کند. عمده فعالیت این برند مربوط به تولید لوسترهای چوبی می باشد. خرید لوستر چوبی هامان می تواند به دکوراسیون منزلتان جلوه ای بی نظیر و جذاب ببخشد.

با گسترش دنیای ارتباطات، بیشترین تمرکز برند هامان به فروش اینترنتی محصولات معطوف شده است. لوسترهای این برند قیمت مناسب و منصفانه ای دارند. با وجود مزایای بی شمار لوستر ماهان، محصولات این برند فاقد ضمانت هستند. با این وجود، در صورت عدم رضایت می توانید تا 7 روز پس از خرید لوستر را مرجوع نمایید.

نورسازان

در معرفی بهترین برند لوستر ایرانی می توان از برند نورسازان نام برد. محصولات این برند علاوه بر کیفیت و طول عمر بالا، داری تنوع بی نظیری هستند. به همین علت توانایی پوشش سلایق مختلف را دارند. نورسازان در محل اتصال بخش های فلزی لوستر از نوع آلیاژ آهن و برنج، از جوشکاری نقره استفاده می کند.

بدنه داخلی لوسترهای این برند دارای روکش گالوانیزه می باشد. این روکش، لوستر را در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی محافظت می کند. در بخش سیم کشی لوستر نورسازان از مواد پلاستیکی استفاده می شود. این مواد از هر گونه اتصال برق در لوستر جلوگیری می نماید. کسب گواهینامه استانداردهای بین المللی از کشورهای اروپایی و آمریکا، برگ زرین دیگری بر افتخارات برند نورسازان است.

دارا کار

دارا کار از برندهای معتبر و سرشناس در تولید انواع لوستر ایرانی است. این برند بیشتر در زمینه تولید لوستر چوبی فعالیت می کند. برند دارا کار از سال 50 تولید محصولات خود را شروع کرده و یکی از برندهای با سابقه ای درخشان در کشور محسوب می شود.

دارا کار با تولید بیش از 250 مدل لوستر به یکی از تولیدکنندگان برتر در خاورمیانه تبدیل شده است. این برند در زمینه تولید انواع لوستر، آباژور، انواع چراغ های سقفی و دیواری، چراغ، ساعت دیواری و … فعالیت می کند. محصولات دارا کار دارای قیمت مناسب و خدمات پس از فروش هستند.

باکیفیت‌ترین برند لوستر ایرانی

کلام آخر

آشنایی با بهترین برند لوستر ایرانی تأثیر فراوانی درانجام خرید مطمئن این محصوات دارد. برندهای ذکر شده، همگی دارای سابقه و اعتبار بالایی در میان تولیدکنندگان داخلی هستند. در میان آنها، برند لاکچری لایت نیز از اعتبار ویژه ای برخورداری بوده و با ارائه مستقیم محصولات خود در فروشگاه اینترنتی لاکچری لایت، توانسته بخش بزرگی از فروش بازار را به خود اختصاص دهد. استفاده از متریال درجه یک، تولید محصولاتی با طراحی به روز و سبک های مختلف و فروش با قیمت مناسب از ویژگی های این برند می باشند. در ضمن تمام محصولات با کیفیت از برندهای معتبر داخلی و خارجی در فروشگاه لاکچری لایت در دسترس هستند. برای مشاهده تمام لوسترهای باکیفیت و جذاب، کافی است به سایت این مجموعه سری بزنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید لوستر ایرانی می توانید با مشاوران لاکچری لایت به صورت 24 ساعته در تمام ایام هفته تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *