مقالات وب سایت

حراج لوستر در تهران

حراج لوستر در تهران

همان‌طور که می‌دانید، تهران یکی از شهرهای بزرگ ایران بوده و جمعیت بسیار زیادی را درون خود جای داده است. از این‌رو، تقاضای مردم برای خرید لوستر، افزایش می‌یابد. در تهران و تمامی مناطق و محله‌ها، شاهد وجود تک مغازه‌های لوستر فروشی هستید که در آن‌ها انواع و اقسام لوسترها برای فروش چیده شده‌اند. اما بیشتر مردم، ترجیح می‌دهند از مراکزی که فروش این کالا در آن‌ها بورس است، خرید کنند. چرا که در این مکان‌ها، علاوه بر تنوع بسیار زیادی که برای خرید وجود داشته و دست افراد برای انتخاب بازتر است، قیمت‌ها نیز به دلیل وجود مغازه‌های بی‌شمار کنار یکدیگر، رقابتی‌تر می‌شود. در این مقاله سعی داریم تا شما را با بورس حراج لوستر در تهران آشنا نموده و برای داشتن یک خرید خوب، به شما کمک نماییم.

مراکز فروش لوستر در تهران

برای این‌که بدانید کدام مکان‌ها به صورت تخصصی، در زمینه‌ی فروش لوستر فعالیت دارند، می‌توانید از طریق جستجو در اینترنت، به آدرس آن‌ها دسترسی پیدا کنید. این‌که شما هر وسیله‌ای را در مرکز پخش و بورس آن خریداری کنید ضمن این‌ که دستتان در انتخاب بازتر بوده و تمامی نمونه‌های جدید را مشاهده می‌کنید، می‌توانید آن کالا را با قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به مغازه‌های دیگر خریداری کنید. در ادامه‌ی مطلب، ما به معرفی برخی از مهم‌ترین مراکز بورس لوستر در تهران اشاره می‌کنیم.

لوستر فروشی در خیابان لاله‌‌زار

یکی از مراکز حراج لوستر در تهران، خیابان لاله‌زار است. این خیابان یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین خیابان‌های تهران بوده که، به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز فروش لوستر با قیمت‌های بسیار مناسب، شهرت فراوانی دارد. لاله‌زار از میدان امام خمینی شروع شده و تا خیابان انقلاب ادامه دارد. این خیابان در گذشته به دلیل وجود کافه‌های متعدد و تئاترهایی که در آن برگزار می‌شد، معروف بود؛ اما اکنون کاربری آن به کلی تغییر کرده و به بورس لوازم الکتریکی وبرقی و همچنین لوستر تبدیل شده است.

مشاهده کنید » لوستر مدرن

ساعت کار مغازه‌های لوستر فروشی در خیابان لاله‌زار از 8 صبح شروع و تا 8 شب برقرار است. پس اگر شما این مکان را برای خرید لوستر انتخاب کرده‌اید، در ساعات مقرر شده برای انجام کار خود مراجعه کنید.

لوستر فروشی در خیابان ابوسعید

از دیگر مراکز حراج لوستر در تهران، که بسیار مورد استقبال خریداران است، خیابان ابوسعید می‌باشد. این مکان از دیگر مراکز مهم، در فروش لوستر و انواع لوازم روشنایی می‌باشد. خیابان ابوسعید، از غرب چهار راه گلوبندک شروع شده و تا غرب میدان منیریه، ادامه پیدا می‌کند. در این مکان شما می‌توانید، انواع مختلفی از لوازم برقی و دکوری مانند: آیینه و شمعدان، لوستر، لامپ و انواع آویز را خریداری نمایید. این خیابان محبوبیت زیادی در بین افرادی که در آستانه‌ی ازدواج اند، دارد؛ چرا که آیینه و شمعدان‌های این مکان، از کیفیت خوبی نسبت به نقاط دیگر برخوردارهستند. علاوه بر این‌ها، لوازم دکوری موجود در این خیابان باعث شده تا خانم‌ها علاقه‌ی زیادی به این مکان داشته باشند. 

علاوه بر این موارد، تنوع قیمت برای خرید لوستر در این خیابان، بسیار زیاد است. زیرا هم دارای مغازه‌هایی با قیمت‌های بسیار مناسب و ارزان قیمت بوده و هم، لوکس فروشی‌هایی که لوسترهای خاص و مجلل دارند را، شامل می‌شود.

لوستر فروشی در صالح آباد تهران

بازار لوستر فروشی در صالح آباد، تحت عنوان یکی دیگر از بازارهای حراج لوستر در تهران، در نزدیکی بهشت زهرا قرار دارد. در حقیقت این بازار، مرکز عمده فروشی لوستر می‌باشد. اما در میان این عمده فروشی‌ها، مغازه‌هایی که به صورت تکی هم فروش دارند، پیدا می‌شود. محل قرارگیری این بازار در تهران، در بزرگراه آزادگان است که در واقع، بین دو بزرگراه بهشت زهرا و شهید کاظمی واقع شده است. یکی از مزایای اصلی و مهم این مکان برای خرید لوستر، این است که شما به راحتی می‌توانید در این مرکز، بدون وجود واسطه، محصول خود را به طور مستقیم از تولیدکننده، خریداری نمایید.

حذف شدن واسطه‌ها باعث می‌شود که با قیمت بسیار مناسب‌تری در این بازار، لوستر و لوازم روشنایی خود را خریداری نمایید. علاوه بر خرید لوستر در صالح آباد تهران، می‌توانید محصولات و لوازم‌های جانبی الکتریکی را نیز به راحتی و با قیمت مناسب، خریداری کنید.

بازار لوستر اتابک در تهران

در شرق تهران، خیابان ذوالفقاری در محله‌ی اتابک، از دیگر مکان‌های حراج لوستر در تهران است. شاید تاکنون اسم این مکان به گوشتان نخورده باشد چرا که، شهرت زیادی ندارد. علت این امر نیز ممکن است به دلیل بافت فرسوده و قدیمی باشد که، این نقطه از محل دارد. اما به دلیل تنوع بالایی که محصولات روشنایی و لوستر، در این مکان دارند، سبب شده تا مغازه‌های موجود در این خیابان، رونق بسیار زیادی داشته باشند. برخی از کارگاه‌ها و تولیدی‌های سازنده‌ی لوستر، در این خیابان فعالیت می‌کنند و لوسترها و لوازم روشنایی با طرح‌های متنوع و کیفیت بالایی را به خریداران عرضه می‌نمایند.

لوستر فروشی‌‌ در خیابان شریعتی

اگر از خیابان شریعتی در تهران گذر کرده باشید، بخصوص در محله‌ی قلهک، مغازه‌های لوسترفروشی و لوکس فروشی‌های مختلفی را دیده‌اید که، همگی در کنار یکدیگر و در امتداد خیابان، فعالیت می‌کنند. یکی دیگر از مراکز حراج لوستر در تهران، خیابان شریعتی است. محله‌‌ی قلهک، از قدیمی‌ترین محلات موجود در تهران بوده که با توجه به موقعیت قرارگیری آن، لوسترفروشی‌های این منطقه بسیار لوکس و مجلل هستند؛ و در نهایت، قیمت این محصول در این نقطه از تهران، نسبت به دیگر نقاط گفته شده، بالا می‌باشد.

کلام پایانی

در این مقاله سعی نمودیم، تا شما را با مراکز مهم خرید لوستر در تهران آشنا نموده تا در زمان خرید، دچار سردرگمی نشوید. برخی از لوستر فروشی‌ها به صورت تک فروش و خورده فروش، در محلات مختلف تهران وجود داشته و محصولات متنوعی را برای فروش ارائه می‌دهند اما، چیزی که مشخص است، تمایل مردم به خرید این محصولات از مراکز فروش و عمده می‌باشد. در این مقاله ما برخی از مهم‌ترین مکان‌های حراج لوستر در تهران را با ذکر محل قرارگیری، معرفی نموده‌ایم.

توصیه می‌کنیم برای خرید بهتر و اطلاع از قیمت لوستر٬ لوستر پذیرایی و لوستر آشپزخانه، به تعدادی از مراکز نام برده شده مراجعه کرده، و پس از کسب اطلاعات و استعلام هزینه، نسبت به خرید اقدام نمایید. سپاس که همراه ما بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *