مقالات وب سایت

لوستر ارزان و شیک

لوستر ارزان و شیک

امروزه چراغ های تزیینی، لوستر ها و آویزها از مهم ترین تجهیزات منزل محسوب می‌شوند که امکان ایجاد نور و روشنایی در خانه را ایجاد می کنند. دغدغه هایی که زمان خرید انواع لوستر ها برای مشتریان به وجود می آید این است که لوستر مناسب فضای نشیمن، آشپزخانه و اتاق خواب باید چگونه باشد و چراغ انتخابی از چه نظر باید با دکوراسیون منزل یکسان باشد. همچنین قبل از خرید باید نکاتی را در نظر بگیرید که رضایت کافی از انتخاب خود داشته باشید. در این مقاله می خواهیم در مورد قیمت لوستر ارزان و شیک صحبت کنیم و انواع لوستر آویز مدرن را با یکدیگر بررسی کنیم.

ابتدا باید نور و روشنایی محیط مورد نظر خود را که با لوستر رابطه مستقیم دارد بررسی کنید. لوستری که در سالن نشیمن استفاده می‌کنید نمی‌تواند برای اتاق خواب و آشپزخانه مناسب باشد؛ زیرا میزان نوردهی این مکان ها با یکدیگر یکسان نیستند. انواع لوسترها مانند لوسترهای کلاسیک، فانتزی و مدرن می توانید برای فضا و دکوراسیون منزل خود استفاده کنید.

قیمت لوستر ارزان و شیک نوع مدرن

 برای دکوراسیون های مدرن استفاده می شود و فضای امروزی دارد. این سبک بسیار رایج شده و طرفداران بسیاری پیدا کرده است و در دسته لوسترهای شیک و ساده قرار می‌گیرد. همچنین برای اطلاع از قیمت لوستر شیک و ساده می توانید به سایت لاکچری لایت مراجعه کنید و انواع آویزهای مورد نظر خود را خریداری کنید.

لوستر کلاسیک

 طرفداران زیادی در بین ایرانیان دارد. این نوع لوستر از کریستال و برنز های گران‌قیمت تشکیل شده است که بسیار لوکس محسوب می‌شوند. از نشانه‌های این لوسترها وجود تعداد زیادی آویز کریستالی و شیشه ای است که فضای خانه را بسیار لاکچری جلوه می‌دهند.لوسترهای کلاسیک بسیار متنوع هستند و در سالن نشیمن بیشترین کاربرد را دارند که با توجه به دکوراسیون های مدرن می توانید از این لوسترها نیز استفاده کنید.

لوستر فانتزی جزء لوستر های خلاقانه و خاص محسوب می‌شود که بر اساس ایده های فانتزی طراحی شده اند. لوستر چوبی در این دسته لوسترها قرار می‌گیرد. اگر در فضای منزل خود از وسایل چوبی استفاده کرده اید می توانید لوستر چوبی نیز تهیه کنید. در اتاق خواب و آشپزخانه آنها را نصب کنید.

قیمت لوستر ارزان و شیک نوع برنزی

لوسترهای برنزی خاص هستند که طرفداران زیادی هم دارند. این نوع لوسترها شاخه هایی به شکل شمع دارند و یک لوستر آنتیک محسوب می‌شوند. شکل آنها طوری طراحی شده که انگار شمع های واقعی بر روی لوستر قرار گرفته است. در انواع، اشکال و اندازه های گوناگون در بازار وجود دارند. بسیاری از این لوسترها ویژگی‌های خاصی هم دارند. برای مثال گاهی از لامپ های چشمک زن در آنها استفاده می شود و این لوسترهای کلاسیک برای پذیرایی و راه پله ها بسیار مناسب می باشند. برای مشاهده قیمت لوستر های برنزی و قیمت لوستر ارزان و شیک می توانید به سایت لاکچری لایت مراجعه کنید و در اولین فرصت بهترین لوستر که با فضای منزل شما هماهنگی دارد خریداری کنید.

قیمت لوستر ارزان و شیک نوع آویزی

لوستر آویز حالت معاصری به اتاق می بخشد. شکل های غیر عادی دارند و زمانی که در ورودی ساختمان و آشپزخانه آنها را نصب کنید شکل نفیسی به فضا می بخشند. لوسترهای جدید از نوع آویزی هستند که میتوانید به بخش مربوطه در سایت مراجعه و در صورت نیاز آن را خریداری کنید.

قیمت لوستر مدرن

همه ی لوسترهایی که در ابتدا در مورد آنها صحبت کردیم در فروشگاه لاکچری موجود هستند و شما می توانید انواع لوستر آشپزخانه، آویز و چراغ تزیینی، لوستر مدرن را با قیمتی مقرون به صرفه و به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری کنید. قیمت لوستر ارزان و شیک در سایت قرار گرفته است که شما می توانید لوستر مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت خریداری کنید و از آن لذت ببرید.

اندازه لوستر

با توجه به مکانی که لوستر در آن قرار می گیرد باید به ارتفاع دقت کنید و دستورالعمل گفته شده را انجام دهید. به طور مثال هنگام نصب لوستر در بالای میز ناهارخوری باید ۷۵ تا ۹۰ سانتیمتر بالاتر از میز قرار بگیرد یک قانون ساده هست که می گوید هرچه سقف فضای موردنظر بلندتر باشد لوستر نیز باید بلند تر خریداری شود. در این صورت دیگر نیازی نیست که به زنجیر ها اضافه کنید یا اینکه آنها را کوتاه کنید. برای ورودی اصلی لوسترها نباید در ارتفاع کمتر از ۲۰۰ سانتیمتر آویزان شوند. با در نظر گرفتن این نکات می توانید یک لوستر مناسب برای فضای مورد نظر خود انتخاب و نصب کنید تا از نوردهی مناسب آن به خوبی استفاده کنید.

انتخاب لوستر مناسب

برای انتخاب یک لوستر مناسب باید حتماً دکوراسیون منزل خود را در نظر بگیرید. می توانید انواع فلزی، چوبی و برنزی را تهیه کنید. بسیاری از دو لوسترها ترکیبی از این مواد هستند و می‌توانند برای هر دکوراسیونی مناسب باشند. این موضوع به سلیقه شخصی شما برمی گردد. قیمت‌ لوستر از میزان اهمیت بالایی برخوردار است که بسیاری از افراد در هنگام خرید به آن توجه می کنند. پس از انتخاب لوستر کلاسیک و مدرن می توانید با مراجعه به سایت آنلاین قیمت لوستر ارزان و شیک را مشاهده کنید.

فروشگاه لاکچری لایت بهترین محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار داده است. که شما می‌توانید برای فضا، دکوراسیون داخلی و خارجی منزل خودتان به سایت مراجعه کنید و انواع لوسترها، آویزها، چراغ خواب، چراغ دیواری، چراغهای حیاط، پایه بلند، پایه کوتاه و غیره را تهیه کنید. این سایت بیش از هزار محصول در خود جای داده است.

همچنین با تجربه قابل توجه در فروش، بهترین ها را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد. برای انجام سفارش آنلاین به وبسایت لاکچری لایت مراجعه کنید و حتی می توانید قبل از خرید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا یک انتخاب مناسب داشته باشید و از خرید خود مطمئن شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *