مقالات وب سایت

آباژور پذیرایی جدید

آباژور مدرن ایستاده

آباژور یکی از وسایلی است که از گذشته تا به امروز در خانه ها و مراکزی چون هتل های و … مورد استفاده قرار می گرفت. با توجه به محبوبیت این کالا و با پیشرفت دانش و تکنولوژی، آباژور پذیرایی جدید برای استفاده در اتاق نشیمن و پذیرایی تولید شد. این آباژورها با توجه به سبک های طراحی منزل ساخته می شوند.

با توجه به قیمت مناسب انواع مختلف آباژور، فروش این محصول همواره با استقبال خوبی مواجه بوده است؛ زیرا استفاده از آباژور، محیط سرد و بی روح منزل را به فضایی شاداب و جذاب برای افراد خانواده تبدیل می کند. آباژور به عنوان مهم ترین وسیله تأمین نور محیط نیز به شمار می رود؛ بنابراین علاوه بر زیبایی و جذابیت دکوراسیون محیط، نقش مهمی در نورپردازی و تأمین روشنایی محیط نیز دارد.

انواع آباژور پذیرایی جدید

آباژورها در مدل های مختلف تولید شده و در بازار به فروش می رسند. انواع مختلف آباژور بر اساس شکل ظاهری، نوع کاربرد و سبک طراحی با یکدیگر تفاوت دارند. آباژور سقفی، آباژور دیواری، آباژور رومیزی و آباژور ایستاده، مدل های مختلف آباژور مدرن بر اساس شکل ظاهری را تشکیل می دهند.

هنگام خرید آباژورها لازم است به نوع نیاز خود و همچنین سبک طراحی محیط دقت لازم را داشته باشید. علاوه بر آن باید به ابعاد محیط مورد استفاده آباژور نیز دقت کنید. به عنوان مثال در پذیرایی های کوچک، فضای کافی برای استفاده از آباژور ایستاده چوبی بزرگ وجود ندارد. در این صورت می توانید از انواع آباژور پذیرایی جدید دیواری، سقفی و همچنین رومیزی برای افزایش جذابیت محیط استفاده نمایید.

از انواع آباژورهای جدید مورد استفاده در پذیرایی می توان موارد زیر را نام برد:

آباژور رومیزی چوبی

آباژور رومیزی

آباژور رومیزی نوعی از تجهیزات نوری است که می توان برای جذابیت پذیرایی و نشیمن از آن استفاده نمود. این آباژور به وسیله پایه کوتاه خود بر روی میز قرار می گیرد. آباژور چوبی با پایه های بسیار کوتاه و یا اندکی بلند، تولید می شود. این نکته را در نظر داشته باشید که ارتفاع آباژور رومیزی می تواند در کوتاه و بلند نشان دادن سقف تأثیر بسزایی داشته باشد.

آباژور رومیزی اکثراً در اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرد؛ اما مدل های جدید این آباژورها در پذیرایی نیز کاربرد دارند. هر چند کارایی مدل ایستاده آباژور در پذیرایی بیشتر از آباژور رومیزی است. آباژور رومیزی نور ملایمی را در فضا پخش می کند؛ بنابراین باعث ایجاد محیط آرام بخش در فضا می شود.

 

آباژور سقفی

آباژور پذیرایی جدید

آباژور پذیرایی جدید

کاربرد آباژور سقفی دقیقاً مشابه کاربرد لوستر است. تنها تفاوت این دو منبع نور، در شدت نور تابشی می باشد. از این آباژور پذیرایی جدید علاوه بر پذیرایی می توان در اتاق خواب نیز استفاده کرد. آباژور سقفی به دلیل قرار گرفتن در سقف، پخش نور را به طور گسترده تری انجام می دهد. به همین دلیل نسبت به انواع دیگر آباژور، میزان نوردهی بالاتری دارد.

آباژور ایستاده

آباژور استند 574/5

یکی از بهترین اکسسوری های به کار رفته در دکوراسیون پذیرایی، آباژور ایستاده است. این آباژور تأثیر بسزایی در افزودن روح و شخصیت به فضای پذیرایی دارد. به شرطی که متناسب با سبک دکوراسیون محیط، انتخاب و خریداری شود. در واقع نحوه چیدمان پذیرایی نشان دهنده شخصیت و سلایق افراد است؛ بنابراین نیاز است در طراحی دکوراسیون خود از بهترین و مناسب ترین متریال ها استفاده کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که با خرید یک آباژور ایستاده می‌ توانید زیبایی فضا را به میزان چشمگیری افزایش دهید.

آباژور پایه بلند از انواع محبوب آباژورهای ایستاده به شمار می رود. در حال حاضر این آباژورها در شکل های مختلف به بازار عرضه می شوند. آباژور خمیده از انواع آباژور پذیرایی جدید محسوب می شود. در ساخت این آباژور، عناصری مانند چوب و فلز مورد استفاده قرار می گیرد. آباژور خمیده معمولاً در کنار مبل قرار کاربرد دارد. به طوری که بتواند نور را به طور گسترده بر روی مبل پخش نماید.

آباژور دیواری

آباژور دیواری در منازلی که از سبک کلاسیک و روستیک پیروی می کنند کاربرد دارد. این آباژور تکیه گاهی به منظور نصب بر روی دیوار دارد. معمولاً برای قرینه سازی طراحی و افزایش جذابیت محیط از چند آباژور دیواری در محیط مورد نظر استفاده می شود.

جدیدترین آباژورهای پذیرایی

خرید جدیدترین آباژور برای پذیرایی از دغدغه های مهم افرادی است که به دنبال به روز کردن دکوراسیون منزل خود هستند. پیدا کردن آباژور با سبک طراحی جدید از میان محصولات فروشگاه های مختلف این محصولات، کار آسانی به نظر نمی آید. پیشنهاد می شود برای خرید جدیدترین مدل های آباژور برای پذیرایی به فروشگاه ها و مراکز معتبر مراجعه نمایید. با این کار می توانید انواع آباژور پذیرایی جدید را مشاهده کرده و با قیمت مناسب خریداری نمایید.

آباژور استند شمشیری

برخی از مدل های آباژور جدید برای پذیرایی عبارت اند از:

  • آباژور چوبی
  • آباژور استیل
  • آباژور چند شاخه
  • آباژور خمیده
  • آباژور برنزی
  • آباژور به رنگ مسی
  • آباژور سه پایه با کلاهک بزرگ
  • آباژور سه تایی
  • و …

نکات لازم برای خرید آباژور پذیرایی جدید

پیش از مراجعه به بازار و خرید آباژور مورد علاقه خود، بهتر است موارد مهمی را در نظر داشته باشید. از جمله نکات مهم در خرید آباژور به ویژه انواع جدید آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • به دکوراسیون و سبک طراحی محل مورد نظر برای قرارگیری آباژور توجه داشته باشید. آباژورها در مدل های متنوعی تولید می شوند؛ بنابراین دستتان برای انتخاب آباژور مورد علاقه بر اساس سبک طراحی محیط باز خواهد بود.
  • برای محیط هایی با سبک طراحی کلاسیک، آباژورهای چوبی و طلایی بهترین انتخاب هستند. استفاده از این آباژورها جذابیت محیط را دو چندان می کند.
  • در خرید آباژور ایستاده به ارتفاع استاندارد محصول دقت کنید. یک آباژور استاندارد محصولی است که هنگام نشستن بر روی مبل، کلاهک آن درست روبروی چشمانتان باشد.
  • در مدل های رومیزی آباژور لازم است ارتفاع استاندار طوری باشد که کلاهک آباژور 3/2 ارتفاع پایه را در برگیرد.
آباژور پذیرایی جدید

جمع بندی آباژور پذیرایی جدید

در انتخاب آباژور پذیرایی جدید لازم است علاوه بر زیبایی و جذابیت، کیفیت محصول را نیز در نظر داشته باشد با آنکه ممکن است برای خرید محصولات باکیفیت، اندکی مبلغ بیشتری بپردازید؛ اما در عوض از کیفیت محصول مطمئن بوده و نیازی به تعویض زود هنگام و خرید دوباره آباژور نخواهید داشت؛ بنابراین لازم است خرید خود را از سایت ها و فروشگاه های معتبری همچون لاکچری لایت انجام دهید. با این کار می توانید آباژور مورد نظر خود را با قیمت واقعی و بسیار کمتر از بازار سیاه خریداری نمایید. لاکچری لایت کیفیت تمامی آباژورهای فروشی خود را تضمین می کند. پس در صورت خرید از این فروشگاه، از بابت کفیت و استاندارد بودن محصول مطمئن خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *