دسته‌بندی نشده

لوستر مدرن از کجا بخرم؟

لوستر مدرن مولکولی یازده شعله گرد

استفاده از لوستر برای فضاهای مختلف خانه امروزه بسیار رایج است و علاوه بر ایجاد روشنایی باعث زیبایی بیشتر دکور خانه می شود. قبل از خرید لوستر لازم است نکات مهمی را در نظر بگیرید و سپس از جایی معتبر آن را خریداری کنید. شاید سوال شما هم این باشد که لوستر مدرن از کجا بخرم؟ و یا چه لوستر مدرنی مناسب فضای ساختمان مسکونی، اداری و یا تجاری است؟ در ادامه به این سوال ها پاسخ می دهیم.

برای کدام بخش خانه لوستر می‌خرید؟

فضاهای مختلف ساختمان نیاز به لوستر با نوری متناسب دارند و لوسترهای مدرن به دلیل تنوع بالایی که در طرح و جزئیات دارند، یکی از پرکاربردترین لوازم روشنایی محسوب می شوند. فضاهایی مانند هال و سالن پذیرایی نیاز به لوسترهایی بزرگ با تعداد شاخه های بیشتری دارند تا نور لازم برای روشنایی کافی ایجاد شود. نور فضا اگر مناسب تنظیم شود دکور و جزئیات ساختمان به خوبی به نمایش گذاشته می شوند. پس بعد از پاسخ به این سوال که لوستر مدرن از کجا بخرم باید به این فکر کنیم که برای کدام بخش از خانه می‌خواهیم خرید لوستر مدرن انجام دهیم. 

در نظر گرفتن وسعت و  ارتفاع سقف

برای خرید لوستر مدرن باید به ارتفاع سقف خانه، محل کار، شرکت و… توجه شود. اندازه و سایز لوستر باید به درستی انتخاب شود تا علاوه بر زیبایی، نورپردازی خوبی هم داشته باشد. فضاهایی که ارتفاع سقف آنها وسیع است یا متراژ بزرگی دارند باید یک لوستر بزرگ یا دو لوستر در فاصله مناسب نصب شود. سقف های امروزی طبق استاندارد ساخت و ساز در ارتفاع 2.85 تا سه متر در نظر گرفته می شوند اما بهتر است قبل از خرید لوستر متراژ فضا محاسبه شود. نصب سقف های کاذب و هالوژن امروزه بسیار رایج شده و در کنار آنها از لوسترها برای روشنایی بیشتر استفاده می شود.

لوستر مدرن مولکولی

خرید لوستر مدرن با سبکی مناسب و مطابق با دکور فضای ساختمان

لوسترها در سبک‌های مختلف سنتی، مدرن، فانتزی، کلاسیک و… وجود دارند. با توجه به فضا و دکوری که برای آن در نظر گرفته شده یکی از انواع سبک های لوستر انتخاب می شود. امروزه اکثر افراد به دکورهایی با سبک مدرن علاقه مندند به همین دلیل لوسترهای مدرن بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند.

استفاده از لوستر مدرن در  فضاهای کلاسیک و سنتی زیبایی خاصی را ایجاد نمی‌کنند و بهتر است با توجه به سبک ساختمان و متراژ آن از لوستری با سبک مناسب استفاده شود. فروشگاه های زیادی وجود دارند که لوسترهای مدرن با متریال چوب، شیشه، کریستال، فلزی و… به فروش می رسانند. انتخاب لوستری با سبک مناسب و با کیفیت دکور بسیار جذابی را در ساختمان ایجاد می کند.

نوع و نحوه نورپردازی لوستر نکته مهمی است که باید به آن دقت شود!

لوستر ها به سه فرم سر بالا، سر پایین و سر خوابیده نور را ساطع می کنند. بسته به فضایی که لوستر در آن  قرار می گیرد و کارایی که دارد فرم تابش نور آن تنظیم می‌شود. در لوسترهایی با نورپردازی به صورت سربالا سقف و محیط اطراف به خوبی روشن می‌شوند. زمانی که نور در لوستر به فرم سر پایین ساطع می شود سطح زمین روشن شده و قسمت‌هایی مانند سقف و دیگر نقاط آن تاریک می مانند. لوسترهایی با فرم نورپردازی خوابیده به صورت شاخه های نوری می باشند که به صورت موازی و خوابیده بر روی سقف نصب می شوند. نوری که از فرم خوابیده لوستر ساطع می شود قسمت‌های طرفین و دیوارها را روشن می کند.

با در نظر گرفتن نورهای کاذب و متفرقه مانند هالوژن ها، سقف های کاذب و… یکی از فرم های نورپردازی لوسترها انجام می‌شود. نکته اصلی در خرید لوستر مدرن و نحوه نورپردازی لوستر مکانی است که قرار می‌گیرد و جزئیاتی است که به نمایش می‌گذارد.

خرید لوستر مدرن از فروشگاه معتبر با بهترین قیمت

برای اتاق پذیرایی لوستر مدرن از کجا بخرم ؟

در قسمت بالای میز ناهارخوری اتاق پذیرایی از لوسترهای مدرن فلزی و چوبی استفاده می شود و فضای بسیار شیکی به وجود می آید. لوسترهایی که در بالای میز ناهارخوری نصب می شوند می‌توانند ارتفاع مختلفی داشته باشند. لوسترهایی که در ارتفاع پایین تری قرار می گیرند باعث روشن شدن ظروف روی میز ناهارخوری می شوند.

لوسترها به طور کلی در اتاق‌های پذیرایی در ارتفاع  155 تا 170 از سقف تا میز ناهارخوری قرار می‌گیرند. لوسترهایی که برای فضای اتاق پذیرایی و میز ناهار خوری انتخاب می‌شوند باید 20 تا 30 سانتی متر کوچکتر باشند تا نوری که از آنها ساطع می شود به درستی بر روی میز پخش شود. فاصله حدودی میز از لوستر 75 سانتی متر است.

انتخاب درست رنگ و تعداد لامپ لوستر

انتخاب درست رنگ و تعداد لامپ از نکات مهم هنگام خرید لوستر مدرن است. امروزه از فلزهای رنگی برای تولید انواع لوستر استفاده می شود و به دلیل تنوع بالایی که دارند مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته اند. در دکور فضای خانه ها عموما از رنگ های گرم و یا سرد استفاده می شود. نصب لوسترهایی مطابق با هارمونی فضای خانه جذابیت زیادی ایجاد می کنند. میزان نوردهی لوستر ارتباط مستقیمی با تعداد لامپ ها و نحوه قرارگیری آنها دارد. هر چه تعداد لامپ ها در لوستر بیشتر باشد و به صورت درستی تنظیم شود نور بیشتری ایجاد می شود. قرارگیری درست لوسترها باعث نورپردازی بهتر در فضا شده و محیط را بزرگتر نشان می دهد.

لوستر مدرن از کجا بخرم؟

نگرانی برای این موضوع که لوستر مدرن از کجا بخرم وجود ندارد چون مراکز فروش لوستر زیادی در تهران و شهرهای مختلف وجود دارند و لوستر را میتوان به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کرد. لوستر لاله زار، لوستر خیابان ابوسعید، لوستر فروشی صالح آباد، بازار لوستر تهران اتابک و لوستر فروشی خیابان شریعتی از مشهورترین مکان های فروش لوستر می باشند. اما لاکچری لایت بزرگترین مرکز فروش لوستر مدرن در ایران می باشد. . اکثر لوستر فروشی ها علاوه بر فروش حضوری، فروش آنلاین را هم برای خود در نظر گرفته اند و با اشتراک گذاری محصولات خود در فضاهای مجازی آنها را می‌فروشند. لوسترهای مدرن در محدوده قیمتی مختلف از 100 هزار تومان تا 10 میلیون تومان برای فروش عرضه می شوند. لوسترهای مدرنی که کار دست هستند و جزئیات به کار رفته در آنها بسیار ظریف است قیمت بالاتری نسبت به دیگر لوسترهای مدرن دارند.

سخن پایانی لوستر مدرن از کجا بخرم

اگر سوال شما هم این است که لوستر مدرن از کجا بخرم؟ باید بگوییم که قبل از خرید لوستر مدرن باید به جزئیات و نکات خاصی توجه کنید. امروزه به دلیل استقبال زیاد افراد به طراحی دکورهای مدرن و مینیمال خرید لوستر به سبک مدرن طرفداران زیادی دارد. بسیاری از فروشگاه ها در تهران و دیگر شهرهای کشور لوسترهای مدرن خود را به صورت حضوری و آنلاین به فروش می رسانند. شما می توانید با مقایسه قیمت لوسترها بهترین آن را انتخاب کنید و زیبایی دکور ساختمان خود را افزایش دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *