مقالات وب سایت

تولیدی چراغ پارکی در تهران

تولیدی چراغ پارکی در تهران

برای روشن کردن حیاط‌ یا پارک، خصوصا در شب نیاز به یک چراغ پارکی خوب دارید؛ البته برای خرید مدل باکیفیت این وسیله لازم است با بهترین تولیدی چراغ پارکی در تهران آشنا شوید. مدل لوکس این محصول علاوه بر تامین روشنایی محیط در شب، باعث زیبایی آن هم می شود. یکی از انواع چراغ های موجود در بازار، چراغ پارکی است که کاربردهای گسترده ای دارد. از این وسیله برای روشن کردن خیابان، فضای سبز و حیاط استفاده می شود. اگر قصد خرید این وسیله را دارید باید مدل های مختلف این چراغ، قیمت آن و فروشگاه هایی که فروش این محصول را بر عهده دارند بشناسید. ما به شما همه آنچه که درباره چراغ پارکی نیاز است بدانید را در این مطلب از سایت لاکچری لایت شرح می دهیم.

انواع چراغ پارکی جدید

چراغ پارکی‌ها بر اساس معیارهای مختلفی چون مدل، طرح و سبک دسته بندی می شوند که از سبک های مختلف این محصول می توان به مدرن، سلطنتی، کلاسیک و سنتی اشاره کرد.

تقسیم بندی چراغ پارکی بر اساس مدل و طرح به شرح زیر است:

  • خورشیدی یا سولار: این مدل قابل شارژ است و با برق شهری یا نیرو خورشید می توان آن را شارژ کرد. پیشنهاد می کنیم برای خرید این مدل به تولیدی چراغ پارکی در تهران مراجعه کنید.
  • چمنی: موارد استفاده از آن در فضای سبز و باغچه است که شامل دو نوع پایه کوتاه و پایه بلند می باشد.
  • سرلوله: این مدل چون از نوع پایه بلند است، روشن کنندگی بیشتری دارد. البته ارتفاع آن را بر حسب نیاز و سلیقتان می توانید تنظیم کنید.
  • باغی: این نوع چراغ پارکی به نسبت دیگر مدل ها مقاومت و طول عمر بیشتری دارد. از مدل های مختلف آن می توان به نوع اطلس، پاسارگارد و رومی اشاره کرد.
  • دفنی: قسمت حباب این وسیله به شکل مات یا شفاف است و مقاومت بالایی دارد. این مدل علاوه بر روشنایی،‌ جنبه زیبایی بخشی و تزئینی هم دارد.

 

تولیدی چراغ پارکی در تهران

لوکس ترین چراغ های پارکی و حیاطی

از لوکس ترین چراغ های پارکی و حیاطی می توان به مدل آویز، سردر، دیواری، سرلوله، ایستاده و خورشیدی اشاره کرد. هر کدام از این مدل ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند که با توجه به سلیقه و بودجتان می توانید آن ها را تهیه و استفاده کنید.

1.      مدل ایستاده:

این مدل از چراغ ها دارای پایه ای است که آن ها را نگه می دارد. منبع لازم برای نور این محصول را نورخورشید یا برق شهری م تامین می کند و اغلب از آن در باغ و پارک ها استفاده می شود.

2.      مدل سرلوله:

این محصول را باید روی پایه فلزی، پلاستیکی و چوبی نصب کرد. این مدل دارای دو نوع تک شعله یا چند شعله است. برای خرید آن از تولیدی چراغ پارکی در تهران می توانید به دو صورت آنلاین و حضوری اقدام کنید.

3.      مدل حیاطی:

همان طور که از نام این محصول معلوم است بر روی دیوار نصب می شود. از انواع چراغ حیاطی می توان به پلاستیکی، لوکس، فلزی، ال ای دی اشاره کرد. اگر قصد خرید این نوع چراغ از تولیدی چراغ پارکی در تهران را دارید به جنس بدنه و نحوه اتصال آن به دیوار توجه کنید.

4.      مدل آویز:

یکی دیگر انواع مختلف چراغ حیاطی و پارکی لوکس، مدل آویز است. این مدل امروزه از پرطرفدارترین چراغ های موجود در بازار است. از لوازم سازنده آن می توان به پایه، حباب، چراغ و زنجیر اشاره کرد. از این وسیله برای روشنایی محیط حیاط، پارک و بالکن استفاده می شود.

5.      مدل سردر:

از این مدل برای ورودی ساختمان، کنار پله ها و سر در خانه ها استفاده می کنند. اجزای تشکیل دهنده آن سری و پایه است. این وسیله را می توان در مکان های هموار و در ستون ها نیز نصب و استفاده کرد.

قیمت چراغ پارکی و محوطه ای

برای خرید چراغ های پارکی و محوطه ای، می توانید قیمت مدل های مختلف آن را در گوگل به صورت آنلاین چک کنید. توجه داشته باشید که عوامل مختلفی چون جنس چراغ، نوع پایه، خدمات پس از فروش بر قیمت نهایی محصول اثرگذارند. از طرفی به دلیل نوسانات ارزی، قیمت چراغ های پارکی و محوطه ای هم تغییر می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر راجب قیمت چراغ های پارکی و محوطه ای کافیست به قسمت دسته بندی محصولات مراجعه نمایید و یا اینکه با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

 

بهترین فروشگاه جهت خرید چراغ پارکی

برای خرید چراغ پارکی اولویت اول شما باید انتخاب یک فروشگاه مطمئن و مورد اعتماد باشد. اگر به‌صورت آنلاین قصد خرید دارید، بهتر است به مجوزها و نشان اعتماد مشتری در انتهای وبسایت دقت نمایید. ضمنا شما با توجه به نظراتی که مخاطبان دیگر نسبت به محصولات کامنت می گذارند، می توانید آن سایت را بررسی و آنالیز کنید. در خرید حضوری این کارها نیاز نیست؛ چرا که شخص خود به فروشگاه مراجعه می کند و با بررسی محصول خریدش را انجام می دهد. اما مزیت هایی که خرید آنلاین دارد نسبت به حضوری بیشتر است و همین مزایا باعث شده تا بیشتر تولیدکنندگان و فروشندگان به سمت فروش آنلاین بروند. صرفه جویی در وقت، آن هم در این روزهای پر مشغله و پر ترافیک یکی از مزیت های خرید آنلاین می باشد. حذف واسطه ها و پایین آمدن قیمت از دیگر فواید خرید آنلاین است. شما فکر می کنید خرید آنلاین چه مزیت دیگری دارد؟ برای ما کامنت بگذارید.

یک خرید مطمئن و قیمت مناسب را در سایت لاکچری لایت با ما تجربه کنید. با یکبار خرید برای همیشه مشتری محصولات لوکس و لاکچری ما خواهید شد.

سخن پایانی

چراغ پارکی یکی از لوازم روشنایی ضروری بوده که در محیط های مختلف چون داخل ساختمان و بیرون آن استفاده می گردد. چراغ محوطه ای یا همان پارکی علاوه بر روشنایی محیط، جنبه تزئینی هم دارد. این وسیله در انواع مدل های مختلف از جمله خورشیدی، ایستاده، سرلوله و غیره تولید و روانه بازار فروش می گردد. مجموعه ما با نام تجاری لاکچری لایت، تولیدی چراغ پارکی در تهران است که توانسته تا به الان محصولات شیک و مدرنی را با توجه به پارامترهای روز دنیا طراحی و تولید نماید. جهت ثبت سفارش کافیست به صفحه محصولات مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید. مرجوع کالا، ضمانت اصالت محصول، پشتیبانی قوی، کیفیت بالا، ارسال به موقع و قیمت های مناسب و بدون واسطه از جمله مزیت های خرید از لاکچری لایت می باشد.





دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *