مقالات وب سایت

تولیدکننده چراغ پارکی

چراغ پارکی دوشاخه

امروزه تولید چراغ‌های پارکی و چراغ‌های خیابانی جزء تخصصی‌ترین و مهم‌ترین زمینه‌های تولید ادوات و تجهیزات شهری محسوب می‌شود. این محصولات پراستفاده برای تمامی پارک‌ها و محل‌های مورد نظر استفاده می‌شوند. از نظر شکل، طرح و مواد اولیه بسیار متنوع هستند. البته منظور ما از تولیدکننده چراغ پارکی این است که یک مجموعه تمامی نیازهای مشتریان را پاسخ دهد. انواع چراغ‌های باغی پایه محوطه‌ای را با بهترین کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. این پایه‌ها در ارتفاعات مختلف تولید می‌شوند و علت استفاده از آن ها متفاوت است.

از این چراغ‌ها در پارک‌ها، بوستان‌ها و باغ‌ها استفاده می‌شود و می‌تواند فضای سایه ایجاد کنند. اگر ما منبع نوری با شدت نور بالا و ارتفاع بالا داشته باشیم به راحتی می‌توانیم همه جا را مشاهده کنیم. برای منظور ایجاد روشنایی در بین درختان هم می‌توان از این پایه‌های روشنایی استفاده کرد. قیمت چراغ‌های پارکی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است و مصرف برق پایینی دارند. برای خرید انواع این چراغ‌ها می‌توانید به قسمت محصولات لاکچری لایت مراجعه کنید.

طراحی چراغ‌های پارکی

چراغ‌های پارکی انواع مختلفی دارند و عمدتاً به شکل لوله‌ای ساخته می‌شوند و پایه‌های فولادی دارند. قابل ذکر است که چراغ‌های محوطه با ریخته‌گری آلومینیوم هم تولید می‌شوند و دارای زیبایی منحصر به فردی هستند که زیبایی فضا را چندین برابر می‌کنند. پایه‌ها در شکل‌ها و طرح‌های مختلف قابل خریداری هستند و طراحان خوش ذوق می‌توانند با ایجاد قرص‌ها و منحنی‌های زیبا تنوع خوبی در این زمینه ایجاد کنند. چراغ‌های محوطه  در انواع تک بازو، دو بازو و سه بازو تولید می‌شوند. در پایه‌های آلومینیومی از ریخته‌گری هم استفاده شده که طراحی را زیباتر می‌کنند و شکل بازوها متفاوت شده است و حالت سلطنتی پیدا کرده‌اند. برخی از مدل‌های بازویی چراغ محوطه به شکل سربالا و برخی دیگر به شکل سر پایین هستند و به بدنه و پایه متصلند. شما می‌توانید انواع پایه‌های فرفورژه‌دار و قوس‌دار با طرح‌های مختلف را خریداری نمایید.

تولیدکننده چراغ پارکی لاکچری لایت

چراغ‌های پارکی و چمنی از تولیدات شرکت لاکچری لایت محسوب می‌شوند که جهت استفاده شخصی، مسکونی و برای روشن کردن محوطه‌ها بسیار مناسبند. از قدیم تا به الان تمامی پارک‌ها باغ‌ها به سبک‌های مختلف نورپردازی شده‌اند. پایه چراغ پارکی و چمنی به عنوان روشنایی و نورپردازی در محیط‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و می‌توانند تمامی نقاط کور و محدودیت‌ها را از بین ببرند. این مدل پایه چراغ‌ها در ارتفاع‌های مختلف و طرح‌های متنوع توسط تولیدکننده چراغ پارکی به بازار عرضه شده است. منابع تولید نور و روشنایی بسیار متنوع هستند.

هر فضای بسته‌ای با توجه به نوع محیط به میزان روشنایی خاصی احتیاج دارد که باید متناسب با فضای مربوطه نورپردازی کنید. امروزه چراغ‌های محوطه‌ای با انواع سبک‌های مختلف و تنوع بالا در شرکت‌های گوناگون ساخته شده‌اند و هر کدام از آنها دارای بهره‌وری نور و زیبایی خاصی هستند. تمامی افراد ترجیح می‌دهند چراغ‌هایی استفاده کنند که دارای پخش نور بالا، کافی، المان‌های شیک و مدرن هستند. شما با مراجعه به قسمت محصولات لاکچری لایت می‌توانید بهترین و با کیفیت‌ترین چراغ‌های پارکی را تهیه کنید.

لاکچری لایت به عنوان تولیدکننده چراغ پارکی، تنوع و زیبایی بسیار زیادی در محصولات خود دارد. این مجموعه مفتخر است تا کلیه چراغ‌های محوطه‌ای را با کیفیتی عالی و هزینه‌ای مناسب در اختیار مشتریان و افراد قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تکمیلی می‌توانید با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از چراغ‌ها می‌توانید کاتالوگ‌های مربوطه را دریافت کنید و یا در قسمت محصولات انواع چراغ‌های پارکی را تهیه کنید. این نکته را هم مد نظر قرار دهید که در هنگام خرید می‌توانید رنگ، تعداد شاخه‌ها و طرح هر یک از چراغ‌ها را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *