مقالات وب سایت

لوستر مناسب با مبل چستر چیست؟

لوستر مناسب با مبل چستر

شاید این سوال به وجود بیاید که آیا ست کردن لوستر و فرش با مبل در سیمای خانه ما تاثیر می‌گذارد یا خیر؟ طبیعتاً داشتن یک خانه زیبا با طراحی دکوراسیون منحصر به فرد، با توجه به عوامل مختلفی انجام می‌شود که مهمترین آنها وجود لوازم زیبا و متناسب با فضا است. هر کدام از وسایل دارای ابعاد متفاوتی هستند و در مقدار مورد استفاده قرار می‌گیرند. نکته مهمی که اینجا حائز اهمیت است انتخاب درست و هوشمندانه در رابطه با هر یک از آنهاست. زمانی که برای خرید وسایل منزل تصمیم می‌گیرید باید سعی کنید تناسب و هماهنگی را در نظر داشته باشید. با مراجعه به لاکچری لایت می‌توانید انواع لوستر مناسب با مبل چستر را از این مجموعه خریداری کنید.

برای شروع می‌توانید یک یا چند وسیله مهم را که به عنوان معیار قرار داده‌اید با دیگر وسایل هماهنگ و متناسب کنید توصیه ما این است که از مبلمانتان شروع کنید انتخاب مبلمان مناسب می‌تواند یک معیار خوب برای تعیین و طراحی دکوراسیون باشد در وهله اول با انتخاب سبک ایده‌آل مبلمان می‌توانید سبک و طراحی خانه‌تان را انتخاب نمایید و بر اساس همان سایر وسایل را تهیه کنید اگر تصمیم به خرید لوستر دارید باید بدانید که عوامل و مسائل بسیاری وجود دارند که می‌توانند در انتخاب شما تاثیر بگذارند

لوستر مولکولی
بدنه فولادی این لوستر در رنگ های آنتیک، سفید، مشکی و استیل موجود است.

انتخاب لوستر مناسب با مبل چستر

اولین مسئله‌ای که در رابطه با انتخاب لوستر مهم است تناسب آن با فضاست. اگر شما از مبلمان راحتی و مدرن استفاده می‌کنید بهتر است به دنبال لوسترهای با سبک مدرن باشید؛ اما اگر منزلی با دکوراسیون کلاسیک یا مجلل دارید می‌توانید از لوسترهای با طراحی کلاسیک استفاده نمایید. برای مثال اگر دکوراسیون منزل شما مدرن و مینیمال است باید با توجه به فضای منزل خود به دنبال لوسترهایی بروید که از متریال نقره، برنج و برنز تشکیل شده‌اند و طراحی آنها ساده و بدون جزئیات است.

اگر سبک دکوراسیون منزل شما کلاسیک باشد بهتر است به دنبال مدل‌هایی باشید که از سادگی خارج شده‌اند و متریال‌های پر زرق و برق و لوکس بر روی آنها استفاده شده است. در این صورت می‌توانید فضای متناسب با منزل ایجاد کنید. علاوه بر تناسب سبک لوستر و مبلمان شرایط موجود نیز در انتخاب لوستر تاثیر گذار است. برای مثال اگر دیوار خانه روشن است احتمال بازتاب نور بیشتر خواهد شد. این در صورتی است که خانه با دیوارهای تیره رنگ به منبع نور قوی‌تری احتیاج دارند. برای این شرایط باید به دنبال لوسترهایی باشید که روشنایی آنها زیاد است.

لوستر مدرن چوبی
نوع سرپیچ E27 و دارای 6 سرشعله

نکات مهم هنگام خرید لوستر

در هنگام خرید انواع لوستر مدرن و لوستر مناسب با مبل چستر باید به این نکات دقت کنید. و برای خرید لوستر مناسب با مبل چستر حتماً این موارد را در نظر بگیرید. اول از همه سبک و جنس لوستر را ببینید. اولین قدم برای ست کردن لوستر مبل راحتی این است که به سبک و جنس آن دقت کنید. برای مثال اگر یک مبل مدرن دارید یک لوستر با خطوط تمیز و طراحی امروزی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. اگر یک مبل سنتی دارید یک لوستر با جزئیات کلاسیک و مواردی مانند لوستر کریستالی یا برنج مناسب‌اند. به اندازه و مقیاس لوستر فکر کنید. اندازه و مقیاس جزء فاکتورهای مهم هستند. حتماً باید لوستر را با مبل راحتی خود تطبیق دهید.

 یک لوستر خیلی کوچک یا خیلی بزرگ برای فضا انتخاب نکنید. یک قانون خوب این است که لوستری را انتخاب کنید که عرض آن تقریباً یک سوم باشد. این کار از لحاظ ظاهری می‌تواند تعادل ایجاد کند. علاوه بر این برای ست کردن لوستر مناسب با مبل چستر، رنگ آن را هم در نظر بگیرید. رنگ لوستر باید هنگام ست کردن در نظر گرفته بشود. شما باید با توجه به رنگی که می‌خواهید مکمل یا متضاد رنگ مبل انتخاب کنید. با توجه به ظاهر آن را خریداری کنید. به عنوان مثال اگر مبلی با رنگ خنثی دارید باید از لوسترهایی با رنگ پررنگ مانند قرمز یا آبی استفاده کنید تا بتواند به رنگ به فضا رنگ ببخشد. از طرف دیگر اگر مبل یا میز روشنی دارید بهتر است لوسترهای خنثی مانند سفید یا مشکی خریداری کنید تا تعادل برقرار شود.

ارتفاع لوستر مناسب با مبل چستر

هنگام ست کردن لوستر با مبل راحتی باید به ارتفاع لوستر دقت کنید. مطمئن شوید که لوستر شما در ارتفاع مناسب نصب شود تا میزان نور مورد نیاز شما را در فضا تامین کند. به عنوان یک قاعده کلی پایین لوستر باید حداقل ۷ فوت از زمین فاصله داشته باشد. نه خیلی پایین باشد و نه خیلی بالا؛ در نتیجه یکی از راه‌های چالش برانگیز تشخیص ارتفاع لوستر است. با در نظر گرفتن سبک، جنس، اندازه، رنگ و ارتفاع لوستر می‌توانید ظاهری منسجم و شیک در خانه خود به وجود بیاورید و حس خوبی به خودتان و میهمانانتان القا کنید.

بهتر است طرح‌ها و سبک‌های مختلف را آزمایش کنید تا بتوانید لوستر مناسب با سبک خود را پیدا کنید. وقتی صحبت از ست کردن لوستر با مبل راحتی می‌شود شاید باید با مشاورین هم صحبت کنید. می‌توانید با مراجعه به سایت لاکچری لایت انواع لوسترهای مختلف را تهیه کنید. علاوه بر این قبل از خرید، دکوراسیون منزل خود را برای مشاوره شرح دهید تا لوستر مد نظرتان را به شما معرفی کنند و بتوانید فضای مناسب را همانطور که دوست دارید به وجود بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *