مقالات وب سایت

نمایندگی مازی نور در لاله‌زار

نمایندگی مازی نور در لاله‌زار

مازی نور لاله زار

صنایع روشنایی مازی نور جزء قدیمی‌ترین و بهترین برندهای حوزه روشنایی محسوب می‌شود که ۴۰ سال سابقه دارد. توانسته انواع محصولات روشنایی را با کیفیت عالی و مناسب را به بازار عرضه کند. این کارخانه از بخش‌های متعددی تشکیل شده است. از جمله این بخش‌ها می‌توان به واحد تحقیق و توسعه، آزمایشگاه فنی، واحد طراحی، واحد قالب سازی، کنترل کیفیت، تضمین کیفیت، خدمات پس از فروش و مارکتینگ اشاره کرد. محصولات این مجموعه برای نورپردازی اداره‌ها، مراکز تجاری، مسکونی، صنعتی و بیمارستانی بسیار مناسب است. مازی نور جزء اولین تولید کنندگان چراغ‌های ضد انفجار می‌باشد که تحت لیسانس شرکت آلمانی قرار دارد. این مجموعه در سراسر ایران نمایندگی‌های متفاوتی دارد. یکی از نمایندگی‌های فروش این مجموعه لاکچری لایت است که به عنوان نمایندگی مازی نور در لاله زار در حال فعالیت می‌باشد. شما با مراجعه به این نمایندگی می‌توانید انواع محصولات برند مازی‌نور را تهیه نمایید که در ادامه به معرفی این محصولات خواهیم پرداخت.

محصولات مازی‌نور لاله زار

محصولات مازی‌نور به دو دسته محصولات روشنایی بیرونی و داخلی تقسیم شده‌اند. محصولات روشنایی بیرونی شامل چراغ‌های پارکی، خیابانی، معابری، پروژکتوری، دیواری، وال واشر، چمنی و دیواری است. مازی نور توانسته محصولات بسیار زیادی را برای روشنایی‌های داخلی نیز طراحی کند. از جمله این محصولات می‌توان به انواع پنل‌های توکار و روکار، چراغ‌های آویزی؟ چراغ‌های کارگاهی ضد نم و غبار، چراغ‌های ریلی و فروشگاهی اشاره کرد.

در تمامی این چراغ‌ها از تکنولوژی ال ای دی استفاده شده است و با بهره‌گیری از بهترین مواد موجود در بازار طول عمر تقریبی ۵۰ هزار ساعتی دارند. محصولات با کیفیتی بسیار عالی ساخته شده‌اند و با گذشت زمان شدت نور آنها کاهش پیدا نمی‌کند. محصولات مازی نور را می‌توان در اداره‌ها، سازمان‌ها، معابر، خیابان‌ها، بیمارستان‌ها، درمانگاه، مراکز مسکونی، فروشگاهی و مغازه‌ای استفاده کرد. لاکچری لایت تمامی محصولات برند مازی نور را در اختیار شما عزیزان قرار داده است. شما می‌توانید به صورت آنلاین و یا به صورت حضوری خرید خود را کامل کنید.

مازی نور جزء برندهای معتبر در حوزه تولیدات روشنایی به شمار می‌رود. از جمله محصولات آن می‌توان انواع چراغ فلورسنتی توکار مازی نور را نام برد که در مدل‌های گوناگونی عرضه شده‌اند. انواع چراغ COB تو کار مازی‌نور و یا چراغ‌های ال ای دی ضد نم باران از دیگر محصولات پرطرفدار این مجموعه می‌باشند. علاوه بر این‌ها انواع پروژکتورهای ال ای دی و انواع چراغ‌های مازی نور را می‌توانید با مراجعه به لاکچری لایت که  نمایندگی مازی نور در لاله‌زار است، تهیه کنید. مدل‌های گوناگون چراغ در این برند بسیار بالاست و شما با هر سلیقه‌ای مطابق با دکوراسیون می‌توانید چراغ انتخابی خود را خریداری کنید. در میان محصولات شرکت مازی‌نور می‌توانید انواع چراغ آویز، هالوژن و انواع چراغ‌ها در مدل‌های تک شاخه و چند شاخه را خریداری نمایید که هر کدام از آنها تنوع بسیار بالایی دارند.

خرید از نمایندگی مازی نور لاله‌زار

در هنگام خرید محصولات از نمایندگی مازی نور در لاله زار تمامی محصولات را با گارانتی‌های ۳ الی ۵ ساله تهیه می‌کنید. مدت زمان این گارانتی برای محصولات مختلف متفاوت خواهد بود. این محصولات به قدری با کیفیت هستند که در اکثر موارد نیازی به تعمیر یا تغییر ندارند. مازی نور تمام تلاش خود را کرده است تا محصولات مختلف برای بخش‌های متفاوت یک پروژه را در اختیار شما قرار دهد. اگر در پروژه‌های بزرگ و در اداره جات به چراغ‌های کار شده در بخش‌های مختلف توجه کرده باشید در بیشتر موارد محصولات این برند را مشاهده می‌کنید.

مجموعه لاکچری لایت با توجه به تنوع محصولاتی که دارد حق انتخاب برای مشتریان را بالا برده است. با تجربه چندین ساله توانسته است انواع محصولات را در اختیار مشتریان قرار دهد. شما می‌توانید با تمامی راه‌های ارتباطی موجود تماس بگیرید و یا به صورت حضوری نزد متخصصین ما مراجعه کنید. برای خرید می‌توانید در راستای سلیقه خود با مشاورین ما صحبت کنید تا چراغ‌ها و لامپ‌های مناسبی را به شما معرفی نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *