مقالات وب سایت

جدیدترین لوستر پذیرایی 2024

لوستر مدرن 2024 جدید

این روزها وسایل منزل متفاوت‌تر شده‌اند. سبک دکوراسیون‌ها در بسیاری از منازل فرق دارد. برای مثال اگر سبک دکوراسیون سالن شما مدرن است، آویزان کردن و استفاده از لوستر کلاسیک و سلطنتی انتخاب اشتباه محسوب می‌شود. اگر دکوراسیون منزل شما مدرن یا نیمه مدرن باشد بهتر است لوسترهای مدرن سقفی را برای پذیرایی اتاق خواب انتخاب کنید. با مراجعه به قسمت محصولات لاکچری لایت می‌توانید جدیدترین لوستر پذیرایی 2024 را تهیه کنید و با توجه به فضای منزل خود آنها را خریداری نمایید. امروزه لوسترها در انواع مختلفی به بازار عرضه شده‌اند که در ادامه بیشتر در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

انواع جدیدترین لوستر پذیرایی 2024

لوستر در انواع کلاسیک، مدرن، کریستال، رستورانی، آویزی و کودکانه به بازار عرضه شده‌اند. به طور مثال لوسترهای کلاسیک از جنس بلور و شیشه هستند و دارای طراحی و زیبایی‌های پیچیده‌ای می‌باشند. از طرفی لوسترهای مدرن دارای طراحی‌های ساده و خطوط منحصر به فرد می‌باشند. از مواد مختلفی مانند شیشه، فلز و حتی پلاستیک در ساخت آن‌ها استفاده می‌شود. طراحی‌های مدرن معمولاً ساده و به شکل‌های هندسی می‌باشند. لوسترهای کریستالی اغلب از جنس بلور هستند. دارای براقی و درخشندگی بسیار بالایی هستند و می‌توان برای اتاق‌های بزرگ و سالن‌های ورودی از آنها استفاده کرد.

لوسترهای رستورانی هم معمولاً برای رستوران‌ها و فضاهای تجاری استفاده می‌شوند. در ساخت آن‌ها از متریالی مانند فلز، چوب، شیشه و یا پلاستیک استفاده شده است. مدل آویزی نیز به دلیل طراحی معلق و سبکی که دارند اغلب در اتاق‌هایی با ارتفاع سقف پایین مورد استفاده قرار می‌گیرند. معمولاً از متریال‌های فلز چرم و پارچه در آنها استفاده شده است. قطعاً برای خرید لوستر اتاق کودک نیز باید لوسترهایی با طراحی جذاب و مناسب خریداری کنید. این لوسترها با طراحی‌های جذاب برای اتاق‌های کودکان و نوجوانان ساخته شده‌اند که در شکل‌ها و رنگ‌های گوناگون در معرض فروش قرار گرفته‌اند.

جنس بدنه از چوب می باشد
نوع سرپیچ E27 و دارای 6 سرشعله

لوستر جدید 2024 چوبی شش شعله

لوستر چوبی در دسته جدیدترین لوستر پذیرایی 2024 قرار می‌گیرند. دارای مقاومت بسیار بالایی هستند. این لوسترها جزء مدل‌هایی است که در بدنه آنها از چوب طبیعی و فولاد استفاده شده است. رنگ آنها کاملاً طبیعی است و از این رو با استفاده از آن می‌توانید فضای خاص و منحصر به فرد ایجاد کنید. طراحی لوستر به شکل شش شعله هست و دارای سرپیچ استاندارد می‌باشد که شما می‌توانید از انواع لامپ‌های معمولی، ال ای دی و غیره در آن استفاده کنید. لوستر شش شعله برای سالن‌های پذیرایی و آشپزخانه بسیار مناسبند. ارتفاع کابل به کار رفته شده در این لوستر ۸۰ سانتی‌متر است که قابل تنظیم می‌باشد. تمامی شیدهایی که در اطراف سرپیچ‌ها قرار گرفته‌اند از جنس پارچه کتان هستند و به رنگ شیری طراحی شده‌اند. با مراجعه به قسمت محصولات لاکچری لایت می‌توانید این محصول را به همراه محصولات دیگر مشاهده نمایید. این نوع از نوع آویز مدرن می‌باشد و توسط برند پرطرفدار لاکچری لایت به بازار عرضه شده است.

جنس بدنه آلومینیوم و پلکسی نئون
مقدار توان 185 وات رنگ بدنه مشکی، طلایی و سفید

جدیدترین لوستر پذیرایی 2024 SMD

لوستر مدرن مدل اس ام دی در طرح‌های مختلف به فروش می‌رسند و جدیدترین لوستر پذیرایی 2024 هستند. به طور مثال در نوع دو حلقه. این لوستر دارای طراحی بسیار جدید و مدرنی است که از دو حلقه با جنس آلومینیوم تشکیل شده و هر یک از این حلقه‌ها توسط سه کابل به کفی متصل شده‌اند. به طور کلی این لوستر دارای ۶ عدد کابل است که کاملاً قابل تنظیم هستند و می‌توانید با توجه به سلیقه خود فرم قرارگیری حلقه‌ها را تنظیم کنید. حلقه کوچکتر دارای قطر ۳۰ سانتی متر و حلقه بزرگتر دارای قطر ۵۰ سانتی‌متر می‌باشد. برای بدنه هم می‌توانید رنگ‌های سفید، طلایی و مشکی را انتخاب کنید. لامپ‌هایی که در بخش بیرونی این حلقه‌ها به کار رفته‌اند از نوع اس ام دی می‌باشند و امکان انتخاب رنگ بین حالت آفتابی، مهتابی و میکس وجود خواهد داشت. شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون و سلیقه شخصی آن را انتخاب کنید. این لوسترها دارای ریموت کنترلی هستند که همراه لوستر آن را تحویل خواهید گرفت.

لوستر جدید 2024 مدرن کهکشانی

به جرات می‌توان گفت لوستر کهکشانی جزء محبوب‌ترین، جدیدترین لوستر پذیرایی 2024 و  پرفروش‌ترین انواع تجهیزات روشنایی محسوب می‌شود. این لوسترها دارای سبکی مدرن هستند و با توجه به متدهای روز دنیا طراحی شده‌اند. می‌توانند زیبایی محیط را چندین برابر کنند. مهمترین متریال استفاده شده در این لوسترها فولاد است و با خیال راحت می‌توانید در محیط‌های مرطوب هم از این لوسترها استفاده کنید.

برای رنگ این متریال نیز از رنگ‌های پودری الکترواستاتیک پلی استر استفاده شده که کیفیت و دوام آن را چندین برابر کرده است. این نکته هم قابل ذکر است که هر یک از شعله‌ها توسط رابط شعله‌ها قابل تغییر است و شما می‌توانید شکل دلخواه لوستر را ایجاد کنید. برای درک بهتر لطفاً به ویدیو موجود در قسمت محصولات مراجعه فرمایید. در این لوستر شما می‌توانید ۶ الی ۹ عدد سرپیچ سفارش دهید و با توجه به فضای مد نظر روشنایی را تامین کنید. این لوسترهای مدرن پرطرفدار هستند و شما می‌توانید با مراجعه به قسمت محصولات لاکچری لایت این لوستر بی‌نظیر را خریداری نمایید.

نکات مهم هنگام خرید لوستر

هنگام انتخاب جدیدترین لوستر پذیرایی 2024 ابتدا باید به سایز لوستر دقت کنید. قطعاً برای فضاهای کوچک بهتر است از لوسترهای کوچکتر استفاده کنید. لوسترهای سقفی برای فضاهای کوچک مناسب‌تر هستند. در وهله دوم باید رنگ و مدل لوستر را انتخاب کنید. لوسترهایی را خریداری کنید که از نظر رنگ و شکل با دیگر وسایل هماهنگی داشته باشند. اگر وسایل شما کاملاً کلاسیک هستند بهتر است لوسترهای کلاسیک را انتخاب کنید و به سراغ لوسترهای اروپایی بروید. نور لوستر نیز بسیار حائز اهمیت است. بهتر است لوستری را انتخاب کنید که که نور آن بتواند فضای مد نظر شما را پوشش دهد.

امروزه لامپ‌های پرمصرف از دور خارج شده‌اند و برق مصرفی زیادی دارند. بیشتر لوسترهای مدرن که در لاکچری لایت به فروش می‌رسند دارای لامپ‌های ال ای دی می‌باشند که کم مصرف هستند و شما می‌توانید در مصرف برق خود صرفه‌جویی کنید. در لوستر سقفی قابلیت تنظیم نور، گردگیری، لامپ‌های خاص از جمله دیگر نکاتی هستند که در هنگام خرید به آنها توجه داشته باشید. لوسترهایی را انتخاب کنید که به راحتی قابل تمیز شدن باشند و بتوانید آنها را گردگیری کنید. به طور کلی برای دریافت مشاوره رایگان و همینطور خرید انواع جدیدترین لوستر پذیرایی 2024 می‌توانید به قسمت محصولات لاکچری لایت مراجعه کنید. مشاورین ما و متخصصین ما در این مجموعه به شما کمک می‌کنند تا بتوانید انتخابی متناسب با دکوراسیون خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *