مقالات وب سایت

لوستر را با چی ست کنیم

لوستر مدرن خطی

لوستر را با چی ست کنیم؟ یکی از سوال‌هایی است که بسیاری از افراد با آن روبرو می‌شوند. قطعاً رعایت کردن کوچک‌ترین ظرافت‌ها می‌تواند نتایج شگفت‌انگیزی را بر دیزاین و دکوراسیون داشته باشد. به هر حال هر کلکسیونی مجموعه‌ای از لوازم ضروری و دکوراتیو محسوب می‌شوند که باید با یکدیگر تناسب و هماهنگی داشته باشند. انتخاب لوستر مناسب می‌تواند فضا را زیباتر کند. با انتخاب لوستر مناسب باید یک سری نکته‌ها را در نظر بگیرید. قبل از هر چیزی فضا و دکوراسیون خود را در نظر بگیرید و با توجه به آن خرید انجام دهید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا خرید انواع لوسترهای مدرن کلاسیک و سلطنتی می‌توانید با مشاورین ما در مجموعه لاکچری لایت تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید.

قبل از هر چیز شما باید ابعاد سالن و ارتفاع سقف منزل یا محیط مورد نظر را اندازه‌گیری کنید. اگر اتاق شما متراژ بالایی دارد بهتر است از لوسترهای کلاسیک با شاخه‌های متعدد استفاده کنید؛ اما اگر اتاق شما کوچک است به شما پیشنهاد می‌کنیم که از لوسترهای مدرن، ساده و نامتقارن استفاده نمایید. ارتفاع سقف می‌تواند از جمله نکات مهمی باشد که در انتخاب لوستر اهمیت دارد. اگر سقف منزل شما کوتاه است بهتر است از لوسترهای کوتاه استفاده کنید. اگر من محیط شما دارای سقف‌های بلند است به شما پیشنهاد می‌کنیم از لوسترهای طویل و بزرگتر استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد اینکه لوستر را با چی ست کنیم صحبت کنیم.

ست کردن با لوستر چوبی مدرن

ست کردن با لوستر چوبی مدرن

نوع سرپیچ E27 و دارای 4 سرشعله

لوستر را با چه لوازمی ست کنیم

در جواب اینکه لوستر را با چی ست کنیم باید به شما بگوییم شما می‌توانید لوسترها را با مبل‌ها، فرش و وسایل دکوراتیو منزل خود ست نمایید. به طور مثال بهترین لوستر باید با توجه به سبک و استایل مبل‌های موجود در فضا انتخاب شوند. در غیر این صورت هیچ زیبایی و تناسبی ارائه نخواهد کرد. بنابراین در کنار مبل‌های مدرن بهتر است از لوسترهای مدرن و در کنار مبل‌های کلاسیک بهتر است از لوسترهایی با سبک و سیاق کلاسیک استفاده نمایید. نکات بعدی فرش‌ها هستند. فرش‌ها نسبت به مبل‌ها تاثیر کمتری در دکوراسیون خواهند داشت. برای همین لزومی ندارد در کنار مبل‌های مدرن حتماً از فرش‌های مدرن استفاده کنید. با توجه به این موضوع برای انتخاب لوستر آزادی بیشتری خواهید داشت. می‌توانید لوستر را با یکی از عناصر موجود در فضا هماهنگ کنید.

لوستر مناسب مبل راحتی

لوستر را با چی ست کنیم

لوستر را با چی ست کنیم

اگر مبلمان راحتی دارید قطعاً می‌دانید که این نوع مبلمان و لوسترها از مهم‌ترین وسایل مهم در دکوراسیون هر خانه‌ای محسوب می‌شوند. دیزاین حاکم بر فضای خانه را در نظر بگیرید و سپس با توجه به رنگ دیوار یا کاغذ دیواری لوستر را انتخاب کنید تا بتوانید نور مورد نیاز محیط را ایجاد نمایید. برای اینکه لوستر را با مبل راحتی ست کنید راهکارهای زیادی وجود دارد. یکی از مهم‌ترین نکات این است که رنگ لوستر و مبلمان را در نظر بگیرید. برای مثال، برای ایجاد هارمونی و هماهنگی و زیبایی در محیط اگر از مبلمانی با رنگ‌های روشن استفاده می‌کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم رنگ لوستر را خنثی انتخاب کنید. به طور مثال می‌توانید از رنگ سفید یا مشکی استفاده کنید. در غیر این صورت می‌توانید رنگ لوستر را مکمل یا متضاد رنگ مبلمان خریداری کنید. برای مثال لوسترهایی که رنگ قرمز یا آبی پررنگ دارند می‌توانند یک گزینه مناسب برای مبلمان روشن محسوب شوند.

لوستر مناسب مبل فرانسوی

لوستر مناسب مبل فرانسوی

لوستر مناسب مبل فرانسوی

در ادامه اینکه لوستر را با چی ست کنیم باید به شما بگوییم که برای ست کردن لوستر مدرن با مبل فرانسوی باید یک سری نکات را در نظر بگیرید. تقریباً هر یک از ما حس زیبای محیط‌های فرانسوی را دوست داریم. در سبک‌های فرانسوی از وسایل روشنایی متنوعی استفاده می‌شود. از جمله این وسایل می‌توان به آویزه‌های ساخته شده با شمعدان، لامپ‌های کف با سایه‌های اصلی پارچه‌ها و آویز‌های کریستالی اشاره کرد. در این سبک، وجود سقف‌های بلند و یک پنجره بزرگ بسیار پر اهمیت است. برای روشنایی اتاق خواب در این مناظر باید روی دیوارها متمرکز شوید. به طور عمده لوسترهای کریستالی برای اتاق خواب توصیه نمی‌شوند؛ زیرا فضای اتاق خواب جایی دنج و صمیمی است و نیاز به نور کم و مناسب دارد. مدرن بودن در این سبک بسیار حائز اهمیت است.

نکات اینکه لوستر را با چی ست کنیم

قطعاً برای فضاهای مختلف خانه باید از لوسترهای متفاوتی استفاده شود. همانطور که گفتیم لوسترها دارای تنوع بسیار زیادی می‌باشند و سلیقه مشتری‌ها هم با توجه به تنوع محصولات بسیار متفاوت است. هر خانواده با توجه به سلیقه‌ای که دارد لوستر را انتخاب می‌کند. اگر محیط پذیرایی شما متراژ کمی دارد، لوسترهایی انتخاب کنید که انشعابات آنها کمتر است. این لوسترها می‌توانند به ظاهر دکوراسیون شما بهبود ببخشند. برای سقف‌های کوتاه از لوسترهایی که شاخ و برگ‌های کمی دارند استفاده کنید و ارتفاع آنها را کم انتخاب کنید. علاوه بر تمام موارد گفته شده، محل نصب لوستر هم بسیار پر اهمیت است. اگر لوستر را در یک محل مناسب نصب کنید هدف شما از روشنایی کامل می‌شود.

ست کردن لوستر با فرش

اگر بخواهیم بیشتر در مورد نحوه ست کردن لوستر با فرش صحبت کنیم و اینکه لوستر را با چی ست کنیم باید بگوییم که ست کردن لوستر با فرش سنتی و کلاسیک متفاوت است. فرش‌های سنتی دارای زمینه‌های لاکی و طرح‌های سنتی می‌باشند. در طرح‌های لچک، ترنج، شکارگاه و بته جقه هستند که همگی دارای طرح‌های شلوغ و پر جلوه می‌باشند. بنابراین برای فرش‌های سنتی باید از لوسترهای پر زرق و برق مانند لوسترهای امپراتوری، سنتی، کریستالی و طلایی استفاده کنید. در مقابل اگر از فرش‌های مدرن و مینیمال استفاده می‌کنید باید بدانید که این فرش‌ها در دو مدل بدون گل و گلدار تولید شده‌اند. برخی از مدل فرش‌های مینیمال دارای طرح‌های ساده و خلوت هستند و برخی دیگر شلوغ‌تر می‌باشند. این فرش‌ها با لوسترهای آبشاری، کاسه‌ای، دایره‌ای و مینی لوسترها ست می‌شوند.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که می‌خواهید بهترین لوستر را متناسب با سبک خانه خود انتخاب کنید باید تمامی تناسب و هماهنگی‌های بین فضایل منزل را در نظر بگیرید. می‌توانید با مراجعه به قسمت محصولات لاکچری لایت انواع لوسترها، آویزها و منابع روشنایی را در ابعاد و شکل‌های مختلف مشاهده کنید. متخصصین ما در این مجموعه به شما کمک می‌کنند تا بتوانید بر اساس شکل ظاهری منزل و دکوراسیون مد نظر خود لوستر را انتخاب کنید. لاکچری لایت همواره در تلاش است تا بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. شما بدون هیچگونه نگرانی می‌توانید تمامی محصولات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین و یا حضوری تهیه کنید یا متوجه شوید لوستر را با چی ست کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *