مقالات وب سایت

لوستر برای پذیرایی ۵٠ متری

لوستر مدرن چوبی

آیا می‌خواهید برای خرید لوستر اقدام کنید اما اطلاعات کافی ندارید؟ برای خرید لوستر برای پذیرایی ۵۰ متری، ۳۰ متری و یا در حالت کلی برای پذیرایی‌های کوچک چه لوستری انتخاب می‌کنید؟ لوسترها از مهمترین ابزارها برای نورپردازی و تزیین خانه هستند. هنگام انتخاب لوستر مناسب باید یک سری نکات را در نظر بگیرید. در ادامه در مورد لوستر برای پذیرایی ۵۰ متری صحبت می‌کنیم. به طور کلی برای خرید انواع لوستر مدرن و آویزها می‌توانید به قسمت محصولات لاکچری لایت مراجعه کرده و تمامی مدل‌ها، رنگ‌ها و تنوع‌ها را مشاهده کنید.

تعداد لوستر در پذیرایی

لوستر پذیرایی در سبک‌های مختلف سنتی، مدرن و صنعتی طراحی و تولید می‌شوند؛ بنابراین شما باید با توجه به دکوراسیون آن ها را انتخاب کنید. اگر قصد خرید لوسترهای چند شاخه را دارید حتماً باید فضای مد نظر را مورد بررسی قرار دهید. اگر فضای نشیمن شما کوچک است باید از لوسترهایی که شاخه‌ها و چراغ‌های کمتری دارند استفاده کنید؛ زیرا با استفاده از لوسترهایی با شاخه‌‌های زیاد مجبور می‌شوید چراغ‌های آن را باز کنید و این باعث می‌شود لوستر زیبایی خود را از دست بدهد.

باید مساحت محیط، رنگ محیط، ارتفاع سقف و میزان نور کافی برای محیط را در نظر بگیرید. مهم است بیشتر لوازم محیط از چه جنسی ساخته شده‌اند. با تعیین این جواب‌ها می‌توانید بهترین لوستر برای پذیرایی ۵٠ متری را انتخاب کنید. اندازه لوسترهای پذیرایی باید متناسب با محیط باشد. برای پذیرایی‌های ۳۰ تا ۵۰ متری باید لوسترهایی با ابعاد کوچک انتخاب کنید. با رعایت کردن این قانون هماهنگی و نظم خاصی را در فضا ایجاد خواهید کرد. برای فضاهای ۵۰ متری، یک لوستر کافیست.

لوستر مدرن برای پذیرایی ۵۰ متری
بدنه این لوستر از فولاد بوده و قابل سفارش در رنگ های آنتیک، استیل، سفید و مشکی است.

انواع لوستر برای پذیرایی ۵٠ متری

شما در قسمت محصولات لاکچری لایت می‌توانید انواع لوستر فانتزی، لوستر برای پذیرایی ۵٠ متری، لوستر با اشکال هندسی، لوسترهای سنتی و لوسترهای برنزی را مشاهده کنید. لوسترهای فانتزی دارای ترکیب رنگ‌های جذابی هستند که بسیار متنوع می‌باشند. به طور خلاقانه و شگفت انگیزی در فضاهای پذیرایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این موضوع قابل ذکر است که انتخاب آنها برای سالن‌های پذیرایی بزرگ بسیار هوشمندانه‌تر خواهد بود. امروزه لوسترهای دیگری با طرح‌های نوآورانه و الهام گرفته شده از اشکال هندسی و سه بعدی تولید می‌شوند که طراحان دکوراسیون به آنها توجه زیادی کرده‌اند.

این لوسترها ترکیبی از مواد فلزی و شیشه‌ای هستند که می‌توانند یک نورپردازی مناسب ایجاد کنند و برای اختصاصی کردن دکوراسیون بسیار مناسبند.  لوسترهای سنتی ظاهری شیک و موقر دارند و برای فضاهایی با طرح‌های سنتی و کلاسیک استفاده می‌شوند. لوسترهای برنزی نیز معمولاً طرح‌های کلاسیک و سنتی دارند و می‌توان آنها را با لوازم دکوری دیگر مانند پرده‌ها و فرش‌ها ترکیب کرد.

لوستر اسپرت پذیرایی 50 متری
لوستر مولکولی اسپرت پذیرایی از جنس فولاد بوده و در رنگ انتیک تولید می شود.

انتخاب لوستر برای پذیرایی ۵٠ متری

همانطور که لوستر برای اتاق‌های نشیمن توصیه می‌شود، برای اتاق خواب نیز مناسب نیست. برخی از شما ترجیح می‌دهید به جای لوسترها از دیوارکوب‌ها یا آباژورها استفاده کنید. برای انتخاب لوستر مناسب پذیرایی بهتر است رنگ چیدمان دیگر وسایل را هم در نظر بگیرید. اگر جزء افرادی نیستید که لوستر را مانند پرده یا مبلمان زود به زود تعویض می‌کنند سعی کنید رنگ‌های شیک و ساده در نظر خریداری کنید تا کاملاً با دکوراسیون همخوانی داشته باشند. یکی از رایج‌ترین سوالات خریداران این است که بهترین لوستر برای پذیرایی ۵۰ متری یا ۴۰ متری چه نوع لوستری است. باید عنوان کنیم که یک جواب مشخص و قاطع برای این سوال وجود دارد.

برای اینکه تعداد لوستر یا تعداد شاخه‌های آن را در نظر بگیرید باید دو فاکتور مهم را به یاد داشته باشید. میزان نورردهی لوستر باید با توجه به تعیین هدف از خرید لوستر انجام شود. لوستر باید با محیط مربوطه تناسب داشته باشد. برای مثال لوسترهایی که دارای چند لامپ هستند، نور و روشنایی بیشتری تولید می‌کنند. اگر این میزان روشنایی از حد مورد نیاز بیشتر شود مجبور می‌شوید آن را خاموش کنید و یا لوستر را تعویض کنید. البته می‌توانید از لوسترهایی که لامپ‌هایشان دارای پوشش هستند استفاده کنید تا نور خروجی را کنترل نمایید. در انتخاب لوسترهای شاخه‌ای به وسعت فضای مربوطه‌ام دقت کنید.

نکات مهم هنگام انتخاب لوستر

معمولاً خرید لوسترهای حبابی برای این فضاها توصیه نمی‌شود. در اتاق‌های وسیع یک لوستر بزرگتر، بیشتر خودش را نشان می‌دهد و تناسب بیشتری با فضا خواهد داشت. اما اگر به تجهیزات کوچک‌تر نیاز دارید می‌توانید به جای لوستر از چراغ‌های آویزی استفاده کنید. اگر سقف منزل شما بلند نیست بهتر است لوستر بلند انتخاب نکنید؛ زیرا در این صورت سقف خانه کوتاه‌تر به نظر می‌آید. توصیه می‌کنیم اگر سقف منزلتان کوتاه است از مدل‌های سقفی استفاده کنید یا از دیوارکوب‌ها و آباژورهای هماهنگ با لوستر استفاده نمایید.

یکی از از مهمترین موارد این است که شما طراحی داخلی منزل خود را در نظر بگیرید. دکوراسیون ممکن است سنتی، معاصر، مینیمال و یا فرانسوی باشد. برای اینکه انتخاب کنید شما به لوستر چند شاخه احتیاج دارید باید حجم لوستر و میزان نوردهی را انتخاب نمایید. لوسترها با توجه به سبک‌های دکوراسیون طراحی‌های مختلفی دارند. شما می‌توانید راحت در مورد کریستالی، فلزی، آهنی، برنزی و چوبی بودن آنها تصمیم بگیرید. رنگ لوستر هم در سبک طراحی مهم است. لوسترها را با توجه به رنگ مبلمان و فضای اطراف انتخاب کنید.

سایز لوستر پذیرایی

یکی از مهم‌ترین عوامل در خرید لوستر پذیرایی ۵٠ متری تعیین مناسب سایز برای محل مورد نظر است. اگر در فضای بزرگ از لوسترهای کوچک استفاده کنید قطعاً به چشم نمی‌آیند و عملا بودجه شما از دست رفته است. بیش از هر چیز به یاد داشته باشید که استایل و وزن بصری لوستر روی تعیین سایز مناسب تاثیر گذار است. راه ساده برای تعیین سایز لوستر این است که طول و عرض اتاق را بر حسب فوت اندازه‌گیری کنید. این عدد قطر لوستر شما را بر حسب اینچ نشان خواهد داد.

برای مثال برای یک اتاق سه در چهار هر اینچ برابر با ۲.۵۴ سانتی‌متر در نظر گرفته می‌شود. اگر اتاق شما کوچکتر از ۳ در ۳ باشد عرض لوستر باید ۴۳ تا ۵۰ سانتی‌متر، برای اتاق‌های حدود ۴ در ۴ عرض لوستر باید ۶۰ تا ۷۰ سانتی‌متر و برای اتاق‌های چهار و نیم در چهار و نیم عرض لوستر باید ۶۵ تا ۸۲ سانتی‌متر باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد لوستر برای پذیرایی ۵٠ متری می‌توانید با مشاورین ما در لاکچری لایت تماس بگیرید. فضای منزل خود را توصیف کنید تا شما را در انتخاب لوستر راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *